Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes-Benz διαχρονικά, με πωλήσεις άνω των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων από το 1982, η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων, sedan και estate και όλα πλέον είναι έτοιμα για να ξεκινήσει τις πωλήσεις της και στην Ελλάδα, όντας στις εκθέσεις των εξουσιοδοτημένων διανομέων της χώρας μας το καλοκαίρι του 2021.
Στο πλαίσιο αυτό η ελληνική αντιπροσωπεία ξεκινά από σήμερα να δέχεται παραγγελίες ανακοινώνοντας τις τιμές της νέας C-Class που αρχικά θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις βενζίνης και δυο ντίζελ. Στη βάση θα βρίσκεται η C 180 εξοπλισμένη με τον 1,5 λίτρων κινητήρα (170 ίππους) με τιμή από 45.350 ευρώ. Με το ίδιο μοτέρ αλλά ισχύ 204 ίππων, η C 200 ξεκινά από 51.200 ευρώ, ενώ 52.750 ευρώ κοστίζει το μοντέλο estate και 53.980 ευρώ η τετρακίνητη C 200 4MATIC. Ολοκληρώνοντας με τα μοτέρ βενζίνης, ο 2λιτρος κινητήρα των C 300 και C 300 4MATIC προσφέρει ισχύ 258 ίππων, με τις τιμές απόκτησης να ορίζονται στις 56.450 ευρώ και 59.895 ευρώ αντίστοιχα.
Περνώντας στους κινητήρες πετρελαίου βρίσκουμε τις εκδόσεις C 220 d και C 300 d, αμφότερες διαθέσιμες σε sedan και estate, εξοπλισμένες με τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα, ο οποίος στην πρώτη προσφέρει 200 άλογα και 265 στη δεύτερη. 54.800 ευρώ θα πρέπει να δαπανήσει κάποιος για τη sedan C 220 d και 56.350 για την estate. Σε ότι αφορά την C 300 d το κόστος απόκτησης ανεβαίνει στις 58.150 ευρώ (sedan) και 59.750 ευρώ (estate).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Mercedes ο βασικός εξοπλισμός των C-Class sedan και estate στη χώρα μας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: μπροστινά θερμαινόμενα καθίσματα, Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, MBUX Navigation Premium, οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών, κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών, ενεργό σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMATIC με 2 ζώνες, πακέτο USB, δερμάτινο τιμόνι, Ψηφιακό ραδιόφωνο, ασύρματη φόρτιση, προβολείς LED High Performance, προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης φώτων μεγάλης σκάλας, ενσωμάτωση smartphone, αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων και ζάντες 17 ιντσών.
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η νέα C-Class είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές ρύπων.
....Η C-CLASS της προηγουμενης γενιας ξεκινουσε απο τα 35.000, ενω η νεα απο τα 45.000 ευρω. Νομιζω οτι η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη. Και για αυτους που θελουν diesel, αυτα ξεκινουν απο τα 55.000 ευρω!!! Υπερβολικα τσιμπημενες οι τιμες. Κι αν υπολογισεις οτι τα extra στην Mercedes κοστιζουν πολυ ακριβα, τοτε το πραγματικο κοστος απογειωνεται. Μαλλον η Mercedes δεν ενδιαφερεται τοσο για μαζικες πωλησεις απο την C, αφου εχει φθηνοτερα μοντελα για αυτο, οπως Smart, A-class, CLA, GLA κλπ. Πιστευω οτι θα πατωσει σε πωλησεις οπως και η νεα BMW σειρα 3 (κι αυτη ξεκιναει απο τα 45.000 ευρω), η οποια αν και κοντευει δυο χρονια που εχει βγει, εχει κανει σχεδον ανυπαρκτες πωλησεις στην Ελλαδα, και ειναι πολυ σπανιο να την δεις στο δρομο, σε αντιθεση με προηγουμενα μοντελα της σειρας 3. Συμπερασμα: Για τα ελληνικα δεδομενα, οι περισσοτεροι απο αυτους που αναζητουν να αποκτησουν κυρος απο ενα γερμανικο ''premium'' θα πρεπει να βολευτουν με μικροτερα μοντελα οπως η Α-Class, kαι η σειρα 1 της BMW.
....Η C-CLASS της προηγουμενης γενιας ξεκινουσε απο τα 35.000, ενω η νεα απο τα 45.000 ευρω. Νομιζω οτι η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη. Και για αυτους που θελουν diesel, αυτα ξεκινουν απο τα 55.000 ευρω!!! Υπερβολικα τσιμπημενες οι τιμες. Κι αν υπολογισεις οτι τα extra στην Mercedes κοστιζουν πολυ ακριβα, τοτε το πραγματικο κοστος απογειωνεται. Μαλλον η Mercedes δεν ενδιαφερεται τοσο για μαζικες πωλησεις απο την C, αφου εχει φθηνοτερα μοντελα για αυτο, οπως Smart, A-class, CLA, GLA κλπ. Πιστευω οτι θα πατωσει σε πωλησεις οπως και η νεα BMW σειρα 3 (κι αυτη ξεκιναει απο τα 45.000 ευρω), η οποια αν και κοντευει δυο χρονια που εχει βγει, εχει κανει σχεδον ανυπαρκτες πωλησεις στην Ελλαδα, και ειναι πολυ σπανιο να την δεις στο δρομο, σε αντιθεση με προηγουμενα μοντελα της σειρας 3. Συμπερασμα: Για τα ελληνικα δεδομενα, οι περισσοτεροι απο αυτους που αναζητουν να αποκτησουν κυρος απο ενα γερμανικο ''premium'' θα πρεπει να βολευτουν με μικροτερα μοντελα οπως η Α-Class, kαι η σειρα 1 της BMW.