Η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz είναι διαθέσιμη πλέον και στη χώρα μας μετά την ανακοίνωση των τιμών της από την ελληνική αντιπροσωπεία. Μάθετε πόσο κοστίζει σε ένα σύντομο, αλλά αναλυτικό πίνακα.
Η S-Class από τη γέννησή της αποτελεί σημείο αναφοράς για τη γερμανική premium φίρμα, αλλά και γενικότερα για την αυτοκίνηση, καθώς είθισται να λανσάρει πρωτοποριακές τεχνολογίες οι οποίες με τον καιρό εδραιώνονται και περνούν στις περισσότερες μάρκες. Το S-ημείο αναφοράς στην αυτοκίνηση, λοιπόν, λανσάρεται επίσημα στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από 142.560 ευρώ. Βέβαια, αυτά τα χρήματα τα αξίζει και με το παραπάνω μιας και πέρα από τα υψηλά επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης συνάμα προσφέρει και πληθώρα τεχνολογιών ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν οι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες, η ανάρτηση E-Active Body Control, το Head-Up Display επαυξημένης πραγματικότητας, το 4D surround ηχοσύστημα, το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 Drive Pilot και πολλά πολλά άλλα...
Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, η S-Class αρχικά θα είναι διαθέσιμη με τρεις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις και μία βενζίνης με ήπια υβριδική τεχνολογία EQ Boost. Στη βάση της γκάμας συναντούμε την S 350 d σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη 4Matic επιλογή με ισχύ 286 άλογα και 600 Νm, η οποία κοστίζει από 142.560 ευρώ. Έπειτα στην κορυφή βρίσκεται η S 400 d με ισχύ 330 άλογα και 700 Nm ροπής, η οποία τιμάται από 160.830 ευρώ. Σημειώστε πως, όλες οι επιλογές στο πετρέλαιο εφοδιάζονται με τον 6κύλινδρο OM 656 κινητήρα χωρητικότητας 2.925 κ.εκ. ενώ όλες οι εκδόσεις ανεξαρτήτως καυσίμου συνδυάζονται μόνο με το 9G-Tronic αυτόματο κιβώτιο της φίρμας. Μοναδική επιλογή στη βενζίνη είναι η S 500 με τον 6κύλινδρο Μ256 3λιτρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 435 ίππων της οποίας η αγοραστική αξία ορίζεται στις 172.390 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα EQ Boost προσφέρει 22 επιπλέον άλογα για περιορισμένο χρονικό διάστημα κατά την διάρκεια της επιτάχυνσης.
Δείτε παρακάτω τον τιμοκατάλογο της νέας Mercedes-Benz S-Class:
Δεν θα σχολιάσω το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς τι να πεις....!
Αυτό όμως που «βγάζει μάτι» στον τιμοκατάλογο είναι ότι για ένα αυτοκίνητο 90 χιλιάδων καλείσαι στην Ελλάδα, να πληρώσεις (σχεδόν) 60χιλιαδες σε ΦΠΑ+ΤΤ.
Με λίγα λόγια, πληρώνεις επιπλέον τα 2/3 της τιμής του.
Στη χώρα μας, ένα ακριβό αυτοκίνητο, γίνεται απλησίαστο. Γίνεται εξωπραγματικά ακριβό.
Οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αναφέρονται στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται όλες στον βασικό εξοπλισμό. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η βασική τιμή των 142.560 ευρώ εκτοξεύεται σε δεκάδες ευρώ επιπλέον.
Πέρα από το αδόκιμο του όρου "Τέλος Ταξινόμησης", αφού η ταξινόμηση, όπως και να την ερμηνεύσει κανείς, δεν μπορεί να κοστολογείται τόσο όσο, ο παραπάνω φόρος υπολογίζεται επί της τιμής που περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ, η κάνω λάθος;
Δεν θα σχολιάσω το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς τι να πεις....! Αυτό όμως που «βγάζει μάτι» στον τιμοκατάλογο είναι ότι για ένα αυτοκίνητο 90 χιλιάδων καλείσαι στην Ελλάδα, να πληρώσεις (σχεδόν) 60χιλιαδες σε ΦΠΑ+ΤΤ. Με λίγα λόγια, πληρώνεις επιπλέον τα 2/3 της τιμής του. Στη χώρα μας, ένα ακριβό αυτοκίνητο, γίνεται απλησίαστο. Γίνεται εξωπραγματικά ακριβό.
Οι τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που αναφέρονται στο άρθρο δεν περιλαμβάνονται όλες στον βασικό εξοπλισμό. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η βασική τιμή των 142.560 ευρώ εκτοξεύεται σε δεκάδες ευρώ επιπλέον.
Πέρα από το αδόκιμο του όρου "Τέλος Ταξινόμησης", αφού η ταξινόμηση, όπως και να την ερμηνεύσει κανείς, δεν μπορεί να κοστολογείται τόσο όσο, ο παραπάνω φόρος υπολογίζεται επί της τιμής που περιλαμβάνει και τον ΦΠΑ, η κάνω λάθος;