Με μεγάλα του προσόντα την καινούρια του σχεδίαση, την hi-tech καμπίνα του και τους καινούριους ήπια υβριδικούς κινητήρες, το νέο Qashqai είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα.
O ηγέτης της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV (C-SUV) στην ελληνική αγορά, το Nissan Qashqai παρουσιάστηκε στην τρίτη του γενιά στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου και τώρα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας, αρχικά μόνο σε ήπια-υβριδικές εκδόσεις με βάση τον γνώριμο τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,3 DiG-T.
Σε επίπεδο διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ..
Το νέο Qashqai δείχνει -και είναι- μεγαλύτερο. Το οικογενειακό SUV της Nissan βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C, όντας το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που χτίζεται πάνω σε αυτή, προσφέροντας 41% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τον προκάτοχο. Παρόλα αυτά κατάφερε να δείξει 60 κιλά λιγότερα στην ζυγαριά μετά από χρήση αλουμινίου στις πόρτες, τα φτερά και το καπό, αλλά και συνθετικών υλικών σε άλλα σημεία. Σε επίπεδο διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. (4.425 χλστ.), το ύψος κατά 10 χλστ. (1.635 χλστ.) και το πλάτος κατά 32 χλστ. (1.838 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. (2.666 χλστ.) διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες (+28 χλστ. για τα γόνατα των πίσω, +15 χλστ. για τα κεφάλια εμπρός και πίσω) και αποσκευές με τον συνολικό όγκο να ξεπερνά τα 480 λίτρα (+50 λτ.). Στον χώρο των αποσκευών υπάρχει διπλό πάτωμα με διπλή όψης επένδυση, μία με μοκέτα και μία με πλαστική επίστρωση για ευκολότερο καθαρισμό.
Αισθητή η αναβάθμιση στην καμπίνα με ποιοτικά υλικά, στιβαρή συναρμογή και προσοχή στην λεπτομέρεια. Πιο hi-tech από ποτέ η νέα γενιά του ελληνικού best seller.
Το πρώτο βήμα γίνεται με το ήπια υβριδικό 1.300άρι μοτέρ των 140 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο με τις τιμές να ξεκινούν από 24.490 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Elite, να ανεβαίνουν στις 26.790 ευρώ στην Premium, στις 28.990 ευρώ στην N-Connecta, στις 30.990 ευρώ στην N-Connecta Feel και στις 32.990 ευρώ στην κορυφαία Techna.
Η δεύτερη επιλογή αγορά το ίδιο ήπια υβριδικό σύνολο αλλά την ισχύ αυτή την φορά να ορίζεται στα 158 άλογα και τον κινητήρα να συνδυάζεται αποκλειστικά με το CVT αυτόματο κιβώτιο της φίρμας. Οι τιμές αρχίζουν από 29.790 ευρώ στην έκδοση Premium και φτάνουν ακόμα και τις 35.990 ευρώ στην κορυφαία Techna. Με το μοτέρ των 158 ίππων προσφέρεται και η δυνατότητα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς από 33.990 ευρώ στην έκδοση N-Connecta.
Στον βασικό εξοπλισμό Elite, το νέο Qashqai προσφέρεται μεταξύ άλλων με 17 ζάντες, οθόνη TFT 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, θερμαινόμενους και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED (φρένων και νυκτός), 4 ηχεία, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, κλιματισμό και πλήθος άλλων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας.
Πίσω, φιλοξενεί με ευκολία τρεις ενήλικους επιβάτες, έχοντας καλό «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι.
Το νέο Νissan Qashqai θα διατεθεί σύντομα, μάλλον από το 2022, και σε υβριδική έκδοση e-Power. Στην περίπτωση αυτή, μια μπαταρία παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως στα ηλεκτρικά της Nissan συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, που στην ουσία παίζει το ρόλο της γεννήτριας για την μπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων με 330 Nm ροπής, που είναι και ο μόνος υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών του εμπρόσθιου άξονα.
Με τέτοιες τιμές απατο θα πάει....η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να βάλει γενναίες εκπτώσεις. Κασκαι με μανιουλα κιβώτιο 25.000 στην πρώτη έκδοση; Η τούοτα θα κάνει πάρτυ όταν έρθει το corolla cross
....Στη βασικη του εκδοση εχει 2-3.000 ευρω παραπανω απο το προηγουμενο μοντελο. Ομως ξεκιναει με 130 ιππους και υβριδικο συστημα, ενω το προηγουμενο με τον 1200αρη των 115 ιππων. Σαφώς πιο βελτιωμενο το νεο αμαξωμα, με 41%(!!!!) μεγαλυτερη ακαμψια, σαφως ποιοτικοτερο στο εσωτερικο και με μεγαλυτερους χωρους, ενω ειναι και τεχνολογικα πληρεστερο με την νεα μεγαλη οθονη αφης και τα υπολοιπα αξεσουαρ. Το αν η αυξημενη τιμη του δικαιολογειται απο τα πιο πλουσια προσοντα του, θα το δειξουν οι πωλησεις. Να δουμε και ποσο ρολο θα παιξει η απουσια diesel κινητηρων. Το σιγουρο ειναι οτι ο βασιλιας επεστρεψε και θα διεκδικησει τον θρονο του.
Σε άλλο σχόλιο μου πριν λίγο καιρό... Είχα κάνει ένα σχόλιο για τις τιμές που ακούγονταν ότι μπορεί να παίξει.... Είναι μισό κλικ καλύτερες από αυτά που είχα διαβάσει....αλλά και πάλι.....ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ....ΝΙΣΣΑΝ ΠΟΥΛΑΤΕ....;;; ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ....30.000 ΓΙΑ ΝΙΣΣΑΝ.... Είπαμε...ηγέτης στην κατηγορία του....αλλά...
Δεν θα πω οτι είναι ακριβό γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Οποιος δεν καταλαβαίνει οτι ΚΑΘΕ νέο μοντέλο είναι τίγκα σε συστήματα τα οποία ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ κοστίζουν θα αγοράζει μόνο τις απλές εκδόσεις των αντλιστυοιχων Dacia και Fiat (όσο υπάρχουν και αυτές). Το πρόβλημα του Qashqai είναι τι προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό... καλύτερη τιμη ΟΧΙ ... καλύτερη ποιότητα? πήγαινε Peugeot... αξιοπιστία? πήγαινε Hyundai ή Ford με 8χρονη εγγύηση (άσε που το Qashqai δεν ήταν και στην κορυφή της αξιοπιστίας)... χώρους? πηγαινε Skoda... καλύτερο value for money? όλοι οι ανωτέρω είναι καλοί.... καλύτερη οδηγική αίσθηση? άλλοι είναι καλύτεροι... καλύτερη αισθητική? γούστα είναι αυτά αλλά εμένα δεν με τρελλαίνει... καλύτερο συνολικό ΄πακέτο'? δεν είναι κακό, αλλά και ο ανταγωνισμός έχει καλό πακέτο και με δυνατά σημεία... ΓΕΝΙΚΑ, ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ (ΔΗΘΕΝ) ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ... Θα πουλήσει? ναι (το όνομα πάντα μετράει και σίγουρα δεν είναι κακή επιλογή) αλλά σίγουρα πολύ κάτω από τα παληά επίπεδα.
Με τέτοιες τιμές απατο θα πάει....η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να βάλει γενναίες εκπτώσεις. Κασκαι με μανιουλα κιβώτιο 25.000 στην πρώτη έκδοση; Η τούοτα θα κάνει πάρτυ όταν έρθει το corolla cross
....Στη βασικη του εκδοση εχει 2-3.000 ευρω παραπανω απο το προηγουμενο μοντελο. Ομως ξεκιναει με 130 ιππους και υβριδικο συστημα, ενω το προηγουμενο με τον 1200αρη των 115 ιππων. Σαφώς πιο βελτιωμενο το νεο αμαξωμα, με 41%(!!!!) μεγαλυτερη ακαμψια, σαφως ποιοτικοτερο στο εσωτερικο και με μεγαλυτερους χωρους, ενω ειναι και τεχνολογικα πληρεστερο με την νεα μεγαλη οθονη αφης και τα υπολοιπα αξεσουαρ. Το αν η αυξημενη τιμη του δικαιολογειται απο τα πιο πλουσια προσοντα του, θα το δειξουν οι πωλησεις. Να δουμε και ποσο ρολο θα παιξει η απουσια diesel κινητηρων. Το σιγουρο ειναι οτι ο βασιλιας επεστρεψε και θα διεκδικησει τον θρονο του.
Σε άλλο σχόλιο μου πριν λίγο καιρό... Είχα κάνει ένα σχόλιο για τις τιμές που ακούγονταν ότι μπορεί να παίξει.... Είναι μισό κλικ καλύτερες από αυτά που είχα διαβάσει....αλλά και πάλι.....ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ....ΝΙΣΣΑΝ ΠΟΥΛΑΤΕ....;;; ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ....30.000 ΓΙΑ ΝΙΣΣΑΝ.... Είπαμε...ηγέτης στην κατηγορία του....αλλά...
Qashqai με πόσο? Έλα Αλέκο!! Καλά είναι σοβαροί εκεί στην Nissan??????? Αλάτι θα πάει.
Δεν θα πω οτι είναι ακριβό γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Οποιος δεν καταλαβαίνει οτι ΚΑΘΕ νέο μοντέλο είναι τίγκα σε συστήματα τα οποία ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ κοστίζουν θα αγοράζει μόνο τις απλές εκδόσεις των αντλιστυοιχων Dacia και Fiat (όσο υπάρχουν και αυτές). Το πρόβλημα του Qashqai είναι τι προσφέρει παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό... καλύτερη τιμη ΟΧΙ ... καλύτερη ποιότητα? πήγαινε Peugeot... αξιοπιστία? πήγαινε Hyundai ή Ford με 8χρονη εγγύηση (άσε που το Qashqai δεν ήταν και στην κορυφή της αξιοπιστίας)... χώρους? πηγαινε Skoda... καλύτερο value for money? όλοι οι ανωτέρω είναι καλοί.... καλύτερη οδηγική αίσθηση? άλλοι είναι καλύτεροι... καλύτερη αισθητική? γούστα είναι αυτά αλλά εμένα δεν με τρελλαίνει... καλύτερο συνολικό ΄πακέτο'? δεν είναι κακό, αλλά και ο ανταγωνισμός έχει καλό πακέτο και με δυνατά σημεία... ΓΕΝΙΚΑ, ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ (ΔΗΘΕΝ) ΠΡΙΓΚΗΠΕΣ... Θα πουλήσει? ναι (το όνομα πάντα μετράει και σίγουρα δεν είναι κακή επιλογή) αλλά σίγουρα πολύ κάτω από τα παληά επίπεδα.
Η φτηνή έκδοση με τα 25000 θα έχει ατσαλινες ζάντες! Ο, τι να ναι
Τι εξοπλισμό έχει η κάθε έκδοση για να δούμε και πόσο πραγματικά υπάρχει αναλογία με την τιμή του.