Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To ηλεκτρικό Opel Mokka-e στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (elk test)

 Σχολιάστε 
9.917 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2024)
Το ηλεκτρικό Opel Mokka-e ολοκληρώνει την απαιτητική δοκιμασία του elk test με 72 χλμ./ώρα.
5 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό Opel Mokka-e ολοκληρώνει την απαιτητική δοκιμασία του elk test με 72 χλμ./ώρα.

- Καλή οδηγική αίσθηση και ουδέτερες αντιδράσεις μέχρι το όριο των 72 χλμ./ώρα
- Υποστροφή (δηλαδή η «μούρη» ξεκολλάει) μετά τα 74 χλμ./ώρα
- 300 κιλά βαρύτερο από το βενζινοκίνητο που στρίβει με 75 χλμ.
- Φόραγε eco ελαστικά με μεγάλο προφίλ που «μαγουλιάζουν» στην πίεση

300 κιλά βαρύτερο από το βενζινοκίνητο που στρίβει με 75 χλμ

Μετά την δοκιμή αποφυγής κινδύνου (elk test) του βενζινοκίνητου Opel Mokka 1.2 Turbo (διαβάστε πως τα πήγε αναλυτικά εδώ), ήρθε η σειρά της ηλεκτρικής εκδοχής, του Opel Mokka-e στην έκδοση με τα 136 άλογα και την μπαταρία των 50 kWh.

Η τιμή του μοντέλου ξεκινάει με κρατική επιδότηση από τα 31.500 ευρώ στην έκδοση Edition, η οποία είναι 3 χιλιάρικα υψηλότερη από την υβριδική και 5 από την αντίστοιχη συμβατική, όμως εμείς θα σταθούμε στις τεχνικές διαφορές των εκδόσεων και οι οποίες εντοπίζονται στο βάρος και το στήσιμο της ανάρτησης.

Συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό Mokka-e είναι 300 κιλά βαρύτερο από τα βενζινοκίνητα, με πιο σφιχτή ανάρτηση και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Πως επηρεάζουν λοιπόν αυτά τα στοιχεία το μοντέλο στην απαιτητική δοκιμή αποφυγής κινδύνου (elk test) που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί στην ελληνική αγορά;

70 μέχρι 72 χλμ./ώρα - Στρίβει με άνεση και ουδέτερες αντιδράσεις

Με δεδομένο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κατά μέσο όρο όριο τα 72-73 χλμ./ώρα και το γεγονός ότι το βενζινοκίνητο Opel Mokka είχε περάσει με επιτυχία το elk test με 75 χλμ./ώρα, ξεκινήσαμε τις προσπάθειές μας στο εύρος των 70 έως και 72 χλμ./ώρα. Με αυτές τις ταχύτητες το Mokka-e ολοκλήρωνε την δοκιμασία με άνεση, χωρίς να εμπλέκεται το ESP και έχοντας ομαλή ροή πορείας και κατευθυντικότητα σε όλη τη δοκιμασία. Καμία υποστροφή, ελάχιστη κλίση αμαξώματος και το τιμόνι αν και ήταν ελαφρύ σε βάρος είχε καλή πληροφόρηση αφού όταν στρίβαμε τα χέρια μας, οι ρόδες ακολουθούσαν την πορεία που θέλαμε.


Τυπική αντίδραση ηλεκτρικού εμφανίζει το Mokka-e στο elk test. Είναι πολύ ουδέτερο μέχρι το όριο και πάνω από αυτό αρχίζει να υποστρέφει – ξεκολλάει σταδιακά.
5 Φωτογραφίες »

Τυπική αντίδραση ηλεκτρικού εμφανίζει το Mokka-e στο elk test. Είναι πολύ ουδέτερο μέχρι το όριο και πάνω από αυτό αρχίζει να υποστρέφει – ξεκολλάει σταδιακά.

73-75 χλμ./ώρα - Εμφανίζει υποστροφή, δηλαδή το μπροστινό μέρος χάνει πρόσφυση

Το βενζινοκίνητο Opel Mokka 1.2 Turbo ολοκληρώνει την δοκιμασία του elk test με 75 χλμ./ώρα, και αυτά τα χιλιόμετρα προσπαθήσαμε να πιάσουμε στις επόμενες προσπάθειες, έχοντας πάντα υπόψη ότι τα ηλεκτρικά είναι βαρύτερα λόγω μπαταριών και έχουν διαφορετικές αντιδράσεις λόγω αδράνειας.

Στην προκειμένη περίπτωση το Mokka-e αντιδράει ως τυπικό ηλεκτρικό. Δεν κρύβει το έξτρα βάρος του, δηλαδή ξεκολλάει πιο απότομα, όπως όλα τα ηλεκτρικά και εμφανίζει υποστροφή αρκετά πάνω από το όριο. Σε κάθε περίπτωση το ESP δουλεύει σωστά και δεν επιτρέπει άτσαλες αντιδράσεις που σημαίνει ότι το γλίστρημα είναι ελεγχόμενο.

72 χλμ./ώρα - Επιτυχημένη προσπάθεια

Το Opel Mokka-e ολοκληρώνει επιτυχημένα την δοκιμασία του elk test με ταχύτητα εισόδου τα 72 χλμ./ώρα. Καθόλη την πορεία του από διάδρομο σε διάδρομο (σ.σ. οι διάδρομοι αυτή προσομοιώνουν τις λωρίδες του δρόμου και το εμπόδιο που πρέπει ξαφνικά να αποφύγεις) έχει καλή συμπεριφορά και ο οδηγός μπορεί εύκολα να το ελέγξει γιατί το τιμόνι υπακούει στις εντολές και το ESP δουλεύει αποτελεσματικά. Να σημειώσουμε, τέλος, πως το μοντέλο της δοκιμής που δοκιμάσαμε φόραγε eco ελαστικά με 60άρι προφίλ, αντίθετα με τα κανονικά ελαστικά που είχε επιλέξει η Opel ως 1η τοποθέτηση στο βενζινοκίνητο μοντέλο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
LEASING COMPARISON