ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το τρέχον Audi A8.

Πάει πίσω η αυτόνομη οδήγηση για το Audi A8

2.420 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2020)

Η Audi έκανε σχέδια για να προσφέρει στη ναυαρχίδα της, το A8 ,αυτόνομο σύστημα οδήγησης τρίτου επιπέδου, ωστόσο όπως φαίνεται κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί, τουλάχιστον σύντομα χωρίς όμως να ευθύνεται η μάρκα για αυτό.


Κάνοντας μία σύντομη αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν και πηγαίνοντας συγκεκριμένα στο 2017, η Audi είχε προχωρήσει στην επίσημη παρουσίαση του νέου Α8. Μέρος των νέων τεχνολογιών της γερμανικής λιμουζίνας ήταν και η τεχνολογία Traffic Jam Pilot, την οποία η μάρκα θα προσέφερε μόνο σε αγορές όπου θα το επέτρεπε το νομοθετικό πλαίσιο, αφού αποτελούσε τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου.
 
Έκτοτε, οι παγκόσμιες ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν ακόμη συμφωνήσει για μια διαδικασία έγκρισης ακόμα και για τις στοιχειώδεις τεχνολογίες που υπάγονται στο τρίτο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης. Θυμίζουμε πως σε αυτό το επίπεδο το όχημα μπορεί να κινηθεί μόνο του σε συγκεκριμένες συνθήκες.
 
Έτσι δεδομένων των δυσκολιών και των καθυστερήσεων που υπάρχουν για τις απαραίτητες εγκρίσεις, η Audi υποστηρίζει πως δε θα έχει αρκετό χρόνο για να καταστήσει το σύστημά συμβατό με το A8, τη στιγμή μάλιστα που το ανανεωμένο μοντέλο πρόκειται να φτάσει ήδη τον επόμενο χρόνο.
 
Όλα τα παραπάνω, τα γνωστοποίησε επίσημα ο επικεφαλής εξέλιξης του τεχνολογικού τμήματος της φίρμας, Hans-Joachim Rothenpieler ο οποίος είπε στην Automotive News: «Δεν θα δούμε το Traffic Jam Pilot στο δρόμο στην τρέχουσα γενιά μοντέλων του Audi A8, επειδή το πολυτελές μας σεντάν έχει ήδη περάσει ένα σημαντικό μέρος του κύκλου ζωής του. Επί του παρόντος, δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και δεν είναι δυνατή η αναγνώριση τέτοιων λειτουργιών οπουδήποτε στον κόσμο σε ένα αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής», ήταν τα ξεκάθαρα λόγια του στελέχους της μάρκας.
 
Πλέον μένει να φανεί ποιες θα είναι οι εξελίξεις πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα τη στιγμή που ο Rothenpieler κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στους αρμόδιους αναφέροντας πως: «το ενδιαφέρον στην αυτοκινητοβιομηχανία  γύρω από τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης τρίτου επιπέδου έχει υποχωρήσει σημαντικά».

Mercedes
fiat