Οδηγώντας το Corsa Electric με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων βρήκαμε ένα καλό «πάτημα» για μια άμεση σύγκριση με την προ-ανανέωσης έκδοση των 136 ίππων.
Το πρώτο λοιπόν που πρέπει να τονίσουμε και που μας άρεσε είναι η καλή κατανομή βάρους (κοντά στο 50-50) και το ότι παρότι η μπαταρία έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, το βάρος δεν επηρεάστηκε (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχει). Πιο αναλυτικά δηλαδή, το ηλεκτρικό Corsa δείχνει ικανό και σταθερό στο δρόμο, ισορροπημένο στις αντιδράσεις του και μόνο όταν πιέζεις πιο βίαια το δεξί πεντάλ αισθάνεσαι την ισορροπία του συνόλου να αλλάζει, χωρίς ωστόσο οι κλίσεις του αμαξώματος να είναι έντονες.
Περνώντας στις επιδόσεις και την οδηγική αίσθηση (σ.σ. μέχρι τουλάχιστον το μοντέλο να υποβληθεί στις δοκιμές του AutoΤρίτη Test Center), το 0-100 χλμ./ώρα παραμένει στα 8,1 δλ. σύμφωνα με την Opel, όμως φαίνεται η διάρκεια του τραβήγματος να είναι μεγαλύτερ. ¶ρα αυτό ίσως να βελτιώνει το προσπέρασμα, όμως περισσότερα θα πούμε όταν έρθει η ώρα της δοκιμής των ρεπρίζ.
Τέλος, αναφορικά με την αίσθηση που παίρνει ο οδηγός από το τιμόνι, αυτή δεν φαίνεται έχει αλλάξει, δηλαδή στο eco mode στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας είναι «φιμωμένος» το τιμόνι είναι ελαφρύ και βοηθά στο να κινείσαι άνετα στην πόλη, ενώ στο normal και sport mode βαραίνει και τονίζεται έτσι η οδική συμπεριφορά.