Το αφεντικό της ΑΜG, Tobias Moers δήλωσε ότι η μάρκα θα συνεχίσει να θεωρείται ελιτίστικη παρά τις πολλές πωλήσεις της που φτάνουν το νούμερο των 100.000 αυτοκινήτων.
Ο ίδιος δήλωσε: « Όλα είναι θέμα στρατηγικής. Έχουμε αυξήσει το αριθμό των μοντέλων με το χαρακτηριστικό 63 και τώρα μπορούμε να αυξήσουμε και μοντέλα 43. Για μερικούς πελάτες, η C 63 παραείναι μεγάλη, έτσι ξεκινούν με την C 43 και στη συνέχεια δοκιμάζουν την 63. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να εστιάσουμε την προσοχή μας στα μοντέλα με την ονομασία και τα χαρακτηριστικά ενός 63».
H υπεύθυνη Πωλήσεων και Μarketing, κα Britta Seeger ανέφερε ότι η ανάπτυξη της γκάμας της Mercedes με αυτοκίνητα όπως η Α-Class είναι παράδειγμα ότι η μάρκα παραμένει « για λίγους» παρά την αύξηση των πωλήσεων. Όπως είπε η ίδια: « Όπως και έχει, το να ευρύνουμε την γκάμα σε περισσότερες κατηγορίες μας κάνει πιο ελκυστικούς».
Ο Moers περιμένει αύξηση των πωλήσεων σε διψήφιο ποσοστό το 2017 σε σχέση με πέρυσι. Το περασμένο έτος σύμφωνα με έρευνες, η AMG πούλησε 98.235 αυτοκίνητα, 44% περισσότερα από το 2015.