Η Porsche ετοιμάζει την ηλεκτρική Cayenne καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε φάση εξηλεκτρισμού. Ωστόσο, μέχρι τότε η γερμανική μάρκα προχώρησε στην ανανέωση της τρέχουσας Cayenne και φυσικά της Cayenne Coupe, προκειμένου τα premium SUV να συνεχίσουν ακμαία στις αγορές.
Εξωτερικά, η ανανεωμένη Porsche Cayenne εξοπλίζεται από νέους προβολείς, που έχουν αποκτήσει μία πιο τετράγωνη προσέγγιση. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι επίσης επανασχεδιασμένος, όπως και τα μπροστινά φτερά και το καπό με στόχο να δίνουν την Cayenne μία πιο σπορ οπτική. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα και στο πίσω μέρος, τα οποία πλέον έχουν την εικόνα μίας λεπτής LED φωτιζόμενης μπάρας, που θυμίζουν αυτά της Taycan. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό, η Porsche αναφέρει πως έχει προσθέσει στην παλέτα των χρωμάτων και τρία νέα χρώματα, τα Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey. Επιπλέον, προσφέρεται μια νέα σειρά σχεδίων ζαντών, από 20 έως 22 ιντσών.
Εσωτερικό α λα Taycan
Το εσωτερικό της φρεσκαρισμένης Cayenne εμπνέεται και αυτό από την Taycan. Υπάρχει διαθέσιμη οθόνη συνοδηγού 10,9 ιντσών, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται πλέον στο ταμπλό, δεξιά του τιμονιού. Από κει και πέρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, πίσω από το τιμόνι έχει μέγεθος 12,6 ιντσών, ενώ η οθόνη για το infotainment στο κέντρο του ταμπλό μετράται στις 12,3 ίντσες.
Με περισσότερη ισχύ όλες οι εκδόσεις
Στην Ευρώπη, η ανανεωμένη Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα. Μια εκτενής βελτίωση του τετράλιτρου V8 biturbo κινητήρα που αναπτύχθηκε από την Porsche αντικαθιστά τον προηγούμενο κινητήρα V6 στην Cayenne S. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στους 474 ίππους και η ροπή στα 600 Nm, δηλαδή 34 PS και 50 Nm επιπλέον από τον προκάτοχό της. Το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 273 χλμ./ώρα. Η είσοδος στον κόσμο της Cayenne έρχεται με τον βελτιστοποιημένο τρίλιτρο V6 turbo κινητήρα, ο οποίος πλέον προσφέρει 353 ίππους και 500 Nm ροπής, ήτοι 13 PS και 50 Nm περισσότερα από πριν. Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το κινητήριο σύνολο της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με έναν νέο ηλεκτροκινητήρα που έχει βελτιωθεί προσφέροντας 176 ίππους η συνδυασμένη ισχύς αυξάνεται στα 470 άλογα, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται πλέον στα 90 χιλιόμετρα, χάρη στη νέα μπαταρία 25,9 kWh αντί της προηγούμενης 17,9 kWh.
Κορυφαία εκτός Ευρώπης η Turbo GT
Εκτός ΕΕ, η Turbo GT που έχει σχεδιαστεί για μέγιστη απόδοση στο δρόμο εξακολουθεί να είναι το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα της Cayenne στις περισσότερες αγορές της Porsche. Διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ και επωφελείται από όλες τις βελτιστοποιήσεις και καινοτομίες των υπόλοιπων μοντέλων. Επιπλέον, η ισχύς του τετράλιτρου V8 biturbo κινητήρα της Turbo GT έχει αυξηθεί κατά 19 άλογα και συγκεκριμένα στα 659 . Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.