
Πρώτη δοκιμή: Skoda Superb 2,0 TDI 150 PS
Λιμουζίνα! Το πιο πλούσιο και ακριβό μοντέλο στην γκάμα της Skoda.
Κάνει έως 1.610 χλμ. στο ταξίδι με ένα ρεζερβουάρ (καίει 4,1 λτ./100 χλμ. στην εθνική).
Πίσω κάθονται σταυροπόδι άτομα έως και 1,95μ. ύψους και έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας σε επιδόσεις αν και είναι το ελαφρύτερο.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Λιμουζίνα! Το πιο πλούσιο και ακριβό μοντέλο στην γκάμα της Skoda
H Skoda Superb είναι η ναυαρχίδα της Skoda, η οποία περνάει στην 4η γενιά της συνεχίζοντας την παράδοση του μοντέλου. Με μήκος στα 4.912 μ. η Superb είναι το μεγαλύτερο -και μαζί με το Kodiaq-, το ακριβότερο μοντέλο της Τσεχικής φίρμας, εξαιρώντας τα ηλεκτρικά Enyaq που επωφελούνται από τις επιδοτήσεις. Πιο συγκεκριμένα κοστίζει από 45.500 ευρώ στη βασική βενζινοκίνητη έκδοσή της, ενώ οι diesel εκδόσεις ξεκινούν από τα 51.500 ευρώ, με την πλούσια έκδοση Laurin & Klement που δοκιμάζουμε να κοστίζει 54.500 ευρώ (αναλυτικά τιμές και εξοπλισμοί ΕΔΩ).
Κάνει έως 1.610 χλμ. στο ταξίδι με ένα ρεζερβουάρ (καίει 4,1 λτ./100 χλμ. στην εθνική).
Η diesel έκδοση της Skoda Superb εφοδιάζεται με τον δίλιτρο TDI κινητήρα του ομίλου ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων (σ.σ. δεν είναι η τελευταία έκδοσή του με σύστημα mild hybrid 48V). Το όφελος από αυτόν τον συνδυασμό είναι αισθητό στο κομμάτι της κατανάλωσης, με την Superb να καταναλώνει 6,8 λτ. πετρελαίου για κάθε 100 χλμ., έχει δηλαδή μέση αυτονομία 970 χλμ., ενώ στο ταξίδι και εκμεταλλευόμενη το μεγάλο ρεζερβουάρ των 66 λτ. μπορεί να προσφέρει έως και 1.610 χλμ. αυτονομίας με την κατανάλωσή της εκεί να είναι στα 4,1 λτ./100 χλμ.. Diesel γαρ…
Πίσω κάθονται σταυροπόδι άτομα έως και 1,95μ. ύψους και έχει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Ανέκαθεν η Superb διακρινόταν για τους κορυφαίους της χώρους, κάτι που ισχύει και για τη νέα (4η) γενιά της. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center επιβεβαιώνει την υπεροχή της στο πεδίο αυτό, προσφέροντας τον μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας, ενώ ικανοποιεί τόσο με το διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια τους, ενώ το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι στο μέσο όρο. Στην πράξη στο πίσω κάθισμα της Superb μπορεί να κάτσει και πάλι με άνεση η… Σκλεναρίκοβα (σ.σ. για όποιον θυμάται την διαφήμιση της 1ης γενιάς), ή αλλιώς άτομα με ύψος έως και 1,95 μ.. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία με 645 λτ..
Κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας σε επιδόσεις αν και είναι το ελαφρύτερο
H Superb είναι διαθέσιμη τόσο στη βενζινοκίνητη όσο και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις της με δίλτρα μοτέρ που αποδίδουν 150 ίππους και συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Η απόδοση των 150 ίππων όπως επιβεβαιώνεται και από την diesel έκδοση που δοκιμάζουμε προσφέρει μέτριες επιδόσεις παρά το γεγονός πως δεν είναι ιδιαίτερα βαριά (1.662 κιλά). Σίγουρα η επιλογή του ίδιου κινητήρα με την απόδοση των 193 ίππων που θα ακολουθήσει, σε συνδυασμό με 4κίνηση, θα είναι σε θέση να αναδείξει τόσο τις επιδόσεις της όσο και τον γενικότερο χαρακτήρα του μοντέλου με μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής της Skoda Superb με τον δίλιτρο diesel κινητήρα των 150 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο DSG.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Κομψότητα και δυναμισμός σε μεγάλες διαστάσεις |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Ποιοτική και χωροταξική… υπερβολή |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: Πολιτισμένο και οικονομικό, του λείπει κάτι όμως |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά: Υπέρ πάντων η άνεση… |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας, Τεχνικά χαρακτηριστικά, Τιμή, Εξοπλισμός & Μετρήσεις |