Πλησιάζει η άφιξη της Mercedes GLC Coupe
Μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται η παρουσίαση της νέας Mercedes GLC Coupe, η οποία δεν θα απέχει πολύ σχεδιαστικά από τη νέα GLC, έχοντας όμως coupe στοιχεία, ενώ θα μοιράζονται τους ίδιους κινητήρες.
Στην φάση των δοκιμών η νέα Mercedes GLC Coupe
Η νέα Mercedes GLC έχει ξεκινήσει την κυκλοφορία της εδώ και αρκετούς μήνες και σύντομα αναμένουμε το ντεμπούτο της coupe εκδοχής της. Το νέο μοντέλο της premium γερμανικής εταιρείας βρίσκεται ακόμα σε δοκιμές με την ημέρα παρουσίασης του να μην είναι μακριά. Αν και οι πληροφορίες για την εξωτερική του εμφάνιση δεν είναι πολλές, μία άποψη για το πώς μπορεί να μοιάζει το εν λόγω μοντέλο έφτιαξε ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής από την Ρωσία, βασιζόμενος σε φωτογραφίες του που τραβήχτηκαν την στιγμή της δοκιμής του στους δρόμους του Nurburgring.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
GLC με κουπέ στοιχεία
Βλέποντας αύτη την ψηφιακή πρόταση συμπεραίνουμε ότι η νέα GLC Coupe δεν θα απέχει πολύ σχεδιαστικά από την GLC, αλλά θα έχει κάποιες αλλαγές στο αμάξωμα έχοντας πιο έντονα κεκλιμένη οροφή από τη μεσαία κολόνα και πίσω, που αν και καλαίσθητη ενδέχεται να μειώνει την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών στην καμπίνα, σε σχέση πάντα με την πιο τετραγωνισμένη GLC. Στην εν λόγω εικόνα σίγουρα δεν απεικονίζεται η AMG έκδοση, αλλά πιθανότητα μια από τις «απλές» επιλογές βενζίνης ή diesel, αφού η μάσκα δεν έχει την επιθετική σχεδίαση της AMG και τους μεγάλους αεραγωγούς, ενώ στο πίσω μέρος απουσιάζει η λωρίδα LED που συνδέει τα πίσω φώτα.
Πιθανότατα θα μοιράζεται τους ίδιους κινητήρες με τη GLC
Όσον αφορά στους κινητήρες, η GLC Coupe κατά πάσα πιθανότητα θα δανειστεί αυτούσια τη γκάμα της GLC. H coupe εκδοχή του μεσαίου SUV του «αστεριού» θα προσφέρεται αρχικά στην Ευρώπη με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, οι οποίοι ωστόσο θα συνδυάζονται απαραίτητα με τη δεύτερη γενιά ηλεκτρικής υποβοήθησης (ISG, δηλαδή ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης). Αυτό στην πράξη σημαίνει ήπια υβριδικά και Plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης.
Όπως και στην «απλή» GLC, όλες οι επιλογές βασίζονται στους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης (M 254) και diesel (OM 654 M). Στην ήπια υβριδική GLC Coupe 200 4Matic, ο κινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το σύστημα ISG προσθέτει 23 ίππους και 200 Nm ροπή. Η GLC 220 d 4Matic έχει ισχύ 197 ίππων και 440 Nm ροπή συν την πρόσθετη ώθηση από το ISG. Η GLC 300, εν τω μεταξύ, έχει ισχύ 258 αλόγων και 400 Nm ροπή συν την ηλεκτρική υποβοήθηση.
Τα Plug-in υβριδικά μοντέλα της σειράς, που θα περάσουν σχεδόν σίγουρα και στην GLC Coupe, διαθέτουν επίσης 2λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης – diesel που συνδυάζονται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 31,2 kWh. Μόνο με ηλεκτρική ενέργεια οι PHEV GLC μπορούν να διανύσουν έως και 100 χιλιόμετρα με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα. Στην GLC 300 e 4Matic, η συνδυαστική ισχύς είναι 313 ίππους και 550 Nm ροπής, στην GLC 400 e 4Matic ανέρχεται σε 381 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ τέλος η GLC 300 de 4Matic διαθέτει 335 άλογα και 750 Nm ροπής. Όπως και στη C-Class οι Plug-in GLC έχουν στάνταρ αερανάρτηση για καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους, ενώ όσον αφορά στη φόρτιση υπάρχει ο τυπικός on-board των 11 kW, αλλά η Mercedes-Benz προσφέρει επίσης τον DC των 60 kW που γεμίζει από το μηδέν την μπαταρία μέσα σε 30 λεπτά. Τέλος, ο κατασκευαστής καθορίζει τη μέγιστη ισχύ ανάκτησης στα 100 kW.
Κλείνοντας, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα GLC Coupe θα κάνει ντεμπούτο πριν από το τέλος του έτους και αναμένεται να πατήσει τους τροχούς του στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπίες στις αρχές του 2023.