Μετά από μεγάλη αναμονή η νέα V6 Ferrari έκανε το ντεμπούτο της, έχοντας Plug-In υβριδικό σύστημα κίνησης, 830 ίππους και την ονομασία Ferrari 296 GTB.
Αφήνοντας στην άκρη τους προλόγους, περνάμε κατευθείαν στα πιο ενδιαφέροντα σημεία της ολοκαίνουργιας Ferrari, τα οποία δεν είναι και λίγα. Ξεκινώντας από την ονομασία της 296 GTB, αξίζει να σημειωθεί πως αυτή προέρχεται από τον κινητήρα καύσης που εξοπλίζεται 2,9 λίτρων (3λιτρος στην ουσία αφού μιλάμε για 2.992 κ.εκ.) και τον αριθμό κυλίνδρων (έξι), καθώς και το επίθημα GTB που παραπέμπει στο Gran Turismo Berlinetta.
Μένοντας στο μοτέρ καύσης αξίζει να σημειωθεί πως είναι ο πρώτος κινητήρας της εταιρείας που έχει εγκαταστήσει τους υπερσυμπιεστές στο εσωτερικό για να μικρύνει σε μέγεθος, ενώ παράλληλα μειώνει το βάρος και χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Ο βενζινοκινητήρας με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα (166 ίππων), δίνει στην Ferrari 296 GTB συνολική ισχύ 830 ίππων και 740 Nm ροπής, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως δανείζεται τον θάλαμο καύσης της μεγαλύτερης επίσης Plug-In υβριδικής SF90 Stradale, και χρησιμοποιεί ολοκαίνουργους υπερσυμπιεστές IHI που λειτουργούν έως και στις 180.000 σ.α.λ.
H Ferrari 296 GTB Assetto Fiorano.
Μεταφράζοντας την ισχύ σε επιδόσεις, έχουμε και λέμε. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 χλμ./ώρα διαρκεί 7,3 δευτερόλεπτα ή μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα από την Tributo. Η τελική ταχύτητα γράφει 330+ χλμ./ώρα! Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως το υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζεται με ένα αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η μπαταρία των 7,45 kWh τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 25 χιλιομέτρων.
Το βάρος της νέας Ferrari 296 GTB ανέρχεται στα 1.470 κιλά με την προϋπόθεση ότι είναι εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει περισσότερες ίνες άνθρακα μέσα και έξω μαζί με ένα πίσω παράθυρο Lexan, καθώς και ελαστικά Michelin Sport Cup 2 R. Η Ferrari υποστηρίζει πως το νέο μοντέλο μπορεί να ολοκληρώσει ένα γύρο στην πίστα του Fiorano σε 1 λεπτό και 21 δευτερόλεπτα.
Οι πρώτες Ferrari 296 GTB θα αρχίσουν να παραδίδονται στην Ευρώπη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Η τιμή της στην Ιταλία ξεκινά από 269.000 ευρώ, ενώ η επικεντρωμένη στην πίστα έκδοση Assetto Fiorano ανεβαίνει στις 302.000 ευρώ.