Επίσημη πρεμιέρα πραγματοποίησε το νέο Honda Civic το οποίο έρχεται με νέο σχεδιασμό, πιο ανθρωποκεντρικό και hi-tech εσωτερικό, αλλά και πλήθος συστημάτων ασφαλείας.
Την επίσημη πρεμιέρα της πραγματοποίησε η 11η γενιά του Honda Civic, όπως άλλωστε αναμένονταν. Το νέο Civic, ακολουθεί σχεδόν πιστά τη σχεδίαση του μοντέλου προπαραγωγής που είχαμε δει τον περασμένο Νοέμβριο. Μία σχεδίαση η οποία ονομάζεται «Man-Maximum, Machine-Minimum» και δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα και την απλότητα.
Ξεκινώντας από τις διαστάσεις του μοντέλου, το μεταξόνιο του Civic μετράται στα 2.735,5 χιλιοστά, την ώρα που το μήκος του είναι 4.673,6 χλστ, το πλάτος 1.800 χλστ και το μήκος 1.414,7 χλστ. Όπως μπορούμε να δούμε το μπροστινό μέρος του διαθέτει τους ίδιους LED προβολείς με το Civic Prototype. Η γρίλια παραμένει βαμμένη σε μαύρο χρώμα, όμως η διαφοροποίηση του μοντέλου παραγωγής από το πρωτότυπο είναι η ενσωμάτωση των φώτων ομίχλης σε νέα, διαφορετικά μαύρα καλύμματα στις άκρες του προφυλακτήρα. Παράλληλα η Honda επέλεξε έναν πιο συντηρητικό σχεδιασμό πλέγματος στο μέρος της γρίλιας που βρίσκεται χαμηλά.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω μπορεί κάποιος να δει τις ζάντες που ξεκινούν από τις 16 ίντσες και καταλήγουν στις 18 ίντσες, ανάλογα την έκδοση, ενώ όπως στο μπροστά στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα πλατιά LED φωτιστικά σώματα και ο σχεδιασμός της άκρης της πόρτας του χώρου αποσκευών η οποία βοηθάει την αεροδυναμική. Κλείνοντας με το εξωτερικό να πούμε πως το Civc θα διατίθεται σε οκτώ χρώματα, τρία από τα οποία είναι νέα: Meteorite Grey Metallic, Sonic Grey Pearl και Morning Mist Blue Metallic.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού είναι και αυτός νέος. Η πιο εντυπωσιακή πτυχή είναι το κυψελοειδές πλέγμα που έχει το πλάτος του ταμπλό. Ενσωματώνει τους αεραγωγούς για να δημιουργήσει μια καθαρή, ενοποιημένη εμφάνιση. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ανάλογα την έκδοση είναι μεγέθους 7 ή 10,2 ιντσών, ενώ η οθόνη που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ξεκινά από τις 7 ίντσες, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και μία οθόνη 9 ιντσών και φυσικά τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto. Από κει και πέρα πολλά είναι τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού, καθώς το νέο Civic έχει στη διάθεσή του την αναβαθμισμένη σουίτα ασφαλείας Honda Sensing που διαθέτει μία κάμερα και οκτώ αισθητήρες σόναρ. Στις κορυφαίες εκδόσεις θα υπάρχει διαθέσιμο και ένα νέο ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία.
Στην αγορά των ΗΠΑ, για την οποία παρουσιάστηκε αρχικά το μοντέλο, το Civic θα διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρα. Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας που θα προσφέρει 160 ίππους και 187 Nm ροπής, αλλά και το τετρακύλινδρος turbo 1,5 λίτρων με ισχύ 182 ίππων και 240 Nm ροπής. Αμφότερα θα συνεργάζονται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο ταχυτήτων.
@ Νίκος Λυγερός: Για την σχεδίαση δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Δυστυχώς όμως η αξιοπιστία της εταιρείας πάει από το κακό στο χειρότερο. Πήρα πριν 2 χρόνια πεντάθυρο 1.0 129hp elegance. Διάβαζα στον τύπο ότι η αξιοπιστία της είναι αντίστοιχα ανάλογη της Toyota. Εν τέλει είναι αντιστρόφως ανάλογη. Φουλ της βλάβης, κάποιες καλυφθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάποιες άλλες, της θεωρεί η αντιπροσωπεία κακή χρήση ( πχ τα ψαλίδια βάσης, και οι φούσκες ημιαξονων). Μακριά, πολύ μακριά από Honda. Με 25 χιλιάρικα που κόστισε το δικό μου, έχεις άπειρες και σαφώς καλύτερες επιλογές
Με το που βλέπω ανάσκελα ταμπλέτ στο ταμπλό φεύγω μακριά και δε μπα να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο. Τόσο δύσκολο τους ηταν να τοποθετούσαν την οθόνη όπως την έχουν και στο crv?!
Αυτές οι όρθιες οθόνες χαλάνε όλη την αισθητική και αρμονία. Στραβομαρα έχουν, δεν το βλέπουν!!
Μετά το πιο επιθετικό κ άγριο σε εμφανιση Civic, ηρθε ένα civic με ολιγον απο σχέδιο volkswagen....δηλαδή αδιάφορο σχεδιαστικά να μην ξεχωρίζει από την μάζα. ΟΚ το δέχομαι γιατί θέλει ένα πιο ευρύ κοινό που του αρεσει κάτι που να μη ξεχωρίζει κ να περνάει απαρατήρητο.Εγώ όμως φυσικά κ δεν θα το επελεγα
Δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον ως σχεδίαση. Αδιάφορο, σαν Volkswagen. Αλλά χωρίς την ποιότητα της Volkswagen. Και εάν όντως έχει χάσει και την αξιοπιστία όπως διαβάζω σε κάποια σχόλια, και με την τιμή η οποία παραδοσιακά ειναι αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τότε λογικά δεν θα πουλήσει. Με εξαίρεση κάποιους φανατικούς της μάρκας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ως φανατικοί θα αγοράσουν. Οι υπόλοιποι, απλά δεν θα κάτσουμε να μας κοροϊδεύουν.
Νωρίς για να το κρίνουμε ως σύνολο, εμφανισιακά ευπροδεκτο, δεν εχει πια κραυγαλέες γραμμές.Και πιο ώριμο πιστευω, μετά από 11 γενιες, κοντά στις προτιμήσεις των αγοραστών, π.χ. στα φυσικά κουμπιά.
Δεν ξέρω τι σχεδιαστές έχουν εκεί στην Honda, αλλά για να το κάνουν τόσο άσχημο, σίγουρα προσπάθησαν πολύ. Αν έχει και την αξιοπιστία των τελευταίων ετών της εταιρείας, τότε ξέρω ποιο είναι το πρώτο αυτό που θα πρεπε να αποφεύγεται προς αγορά διεθνώς.
Εντάξει η εμφάνιση είναι καθαρά θεμα γούστου,αλλά 1.5 182ps,τετρακύλινδρο,ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αξιοπιστία ,σασμάν,τεχνολογία ......Το μόνο φάουλ μάλλον θα είναι η τιμή του Σαρακάκη.Ας περιμένουμε όμως και το πεντάθυρο ..
Αν δεν πουλησε το προηγουμενο αυτο σιγουρα θα πατωσει! ΜΗΔΕΝ!
Back to the ‘90s ...!
...Θυμιζει Hyundai της δεκαετιας '90.
@ Νίκος Λυγερός: Για την σχεδίαση δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου. Δυστυχώς όμως η αξιοπιστία της εταιρείας πάει από το κακό στο χειρότερο. Πήρα πριν 2 χρόνια πεντάθυρο 1.0 129hp elegance. Διάβαζα στον τύπο ότι η αξιοπιστία της είναι αντίστοιχα ανάλογη της Toyota. Εν τέλει είναι αντιστρόφως ανάλογη. Φουλ της βλάβης, κάποιες καλυφθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, κάποιες άλλες, της θεωρεί η αντιπροσωπεία κακή χρήση ( πχ τα ψαλίδια βάσης, και οι φούσκες ημιαξονων). Μακριά, πολύ μακριά από Honda. Με 25 χιλιάρικα που κόστισε το δικό μου, έχεις άπειρες και σαφώς καλύτερες επιλογές
Accord 2004 !!! Χάλια μαύρα !! Ας πληρώσουν κανά σχεδιαστή, έτη φωτός μπροστά οι Κορεάτες !!
Με το που βλέπω ανάσκελα ταμπλέτ στο ταμπλό φεύγω μακριά και δε μπα να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο. Τόσο δύσκολο τους ηταν να τοποθετούσαν την οθόνη όπως την έχουν και στο crv?! Αυτές οι όρθιες οθόνες χαλάνε όλη την αισθητική και αρμονία. Στραβομαρα έχουν, δεν το βλέπουν!!
Μετά το πιο επιθετικό κ άγριο σε εμφανιση Civic, ηρθε ένα civic με ολιγον απο σχέδιο volkswagen....δηλαδή αδιάφορο σχεδιαστικά να μην ξεχωρίζει από την μάζα. ΟΚ το δέχομαι γιατί θέλει ένα πιο ευρύ κοινό που του αρεσει κάτι που να μη ξεχωρίζει κ να περνάει απαρατήρητο.Εγώ όμως φυσικά κ δεν θα το επελεγα
Δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον ως σχεδίαση. Αδιάφορο, σαν Volkswagen. Αλλά χωρίς την ποιότητα της Volkswagen. Και εάν όντως έχει χάσει και την αξιοπιστία όπως διαβάζω σε κάποια σχόλια, και με την τιμή η οποία παραδοσιακά ειναι αυξημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τότε λογικά δεν θα πουλήσει. Με εξαίρεση κάποιους φανατικούς της μάρκας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ως φανατικοί θα αγοράσουν. Οι υπόλοιποι, απλά δεν θα κάτσουμε να μας κοροϊδεύουν.
Νωρίς για να το κρίνουμε ως σύνολο, εμφανισιακά ευπροδεκτο, δεν εχει πια κραυγαλέες γραμμές.Και πιο ώριμο πιστευω, μετά από 11 γενιες, κοντά στις προτιμήσεις των αγοραστών, π.χ. στα φυσικά κουμπιά.
Αδιάφορο σχεδιαστικά, παρωχημένο τεχνολογικά, χαρακίρι κανονικό για μια εταιρεία που πρωτοπορούσε πάντα, κρίμα
Τραγικό δεν βλέπεται.Μάλλον το σχεδιαστικό TEAM της HONDA θα πρέπει να περάσει από τη MAZDA μια βόλτα
Δεν ξέρω τι σχεδιαστές έχουν εκεί στην Honda, αλλά για να το κάνουν τόσο άσχημο, σίγουρα προσπάθησαν πολύ. Αν έχει και την αξιοπιστία των τελευταίων ετών της εταιρείας, τότε ξέρω ποιο είναι το πρώτο αυτό που θα πρεπε να αποφεύγεται προς αγορά διεθνώς.
Εντάξει η εμφάνιση είναι καθαρά θεμα γούστου,αλλά 1.5 182ps,τετρακύλινδρο,ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων,αξιοπιστία ,σασμάν,τεχνολογία ......Το μόνο φάουλ μάλλον θα είναι η τιμή του Σαρακάκη.Ας περιμένουμε όμως και το πεντάθυρο ..
Ωραιο. Το προβλημα θα ειναι η τιμη του.