Το βιβλίο παραγγελιών για το καινούριο 508 Peugeot Sport Engineered (PSE) άνοιξε η γαλλική φίρμα στην Γερμανία, με τις τιμές να αρχίζουν από 66.640 ευρώ για το σεντάν και από 67.940 ευρώ για το station-wagon.
H ισχύς πηγάζει από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων και 300 Nm ροπής και από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με την συνδυαστική ιπποδύναμη να ανέρχεται στα 360 άλογα και τα 520 Nm ροπής. Η κίνηση στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να πετυχαίνει το 0-100χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα ανεξάρτητα την έκδοση αμαξώματος. Η μέγιστη τελική ταχύτητα ορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή στα 135 χλμ./ώρα όταν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ η μπαταρία των 11,5 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 42 χιλιομέτρων.
Η οδηγική απόλαυση αποτελεί τον πυρήνα του DNA της μάρκας, για αυτό και οι μηχανικοί της Peugeot Sport διαμόρφωσαν έτσι το σασί του 508, ώστε να επιτύχουν κορυφαία ποιότητα άνεσης αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Έτσι, βελτιστοποίησαν τις παραμέτρους για τις 3 ρυθμίσεις των αμορτισέρ (Comfort/Hybrid/Sport), χαμήλωσαν το αμάξωμα κατά 24χλστ. εμπρός και 12χλστ. πίσω και του έδωσαν δισκόφρενα εμπρός με διάμετρο 380χλστ. και 4-πίστονες δαγκάνες, και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Πέρα από τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, και για την εξασφάλιση του υψηλότερου επιπέδου ασφαλείας, το 508 Peugeot PSE εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που διατίθενται στη γκάμα του Peugeot 508: νυχτερινή όραση (nightvision), ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης κλπ.
Το 508 Peugeot PSE κατασκευάζεται στo Mulhouse της Γαλλίας.
Για το εάν είναι πολλά ή λίγα τα άλογα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ένα θέμα υποκειμενικό. Εάν θυμάστε πριν λίγα χρόνια τα 100 - 130 άλογα ενός μικρομεσαίου hatchback το κατέτασσαν στις μικρές βολίδες και μιλάμε για άλογα που τότε ατμοσφαιρικά 1.6 ή 1.8 αυτοκίνητα (ακόμη και sedan) δεν τα έφταναν και όχι μόνο αυτό αλλά θυμάμαι (διανύω την 5η δεκαετία) ότι πολύ λίγοι συγκριτικά είχαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης (ιδίως πριν τη δεκαετία 90'). Σήμερα λόγω της τεχνολογίας (και του marketing) το βάρος αλλά και τα άλογα στα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί (σε σχέση με το παρελθόν συγκριτικά) και οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες τόσο σε θέμα ιπποδύναμης αλλά και σε θέμα επιλογών τύπου οχήματος (δείτε ένα περιοδικό εκείνης της εποχής και ο κατάλογος με τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ο μισός σε σχέση με τώρα)....παρόλα ταύτα οι ανάγκες μετακίνησης αλλά και οι οικονομικές δυνατότητες δεν έχουν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που θα μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε αυτοκίνητα με πολλά άλογα (με θερμικά μοτέρ κυρίως, τα ηλεκτρικά δεν τα συμπεριλαμβάνω για διάφορους λόγους) έστω και εάν εμείς αυτό ονειρευόμαστε.....Επί της ουσίας το συγκεκριμένο μοντέλο με αυτά τα άλογα είναι μια χαρά για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν, μπορούν να το αποκτήσουν-συντηρήσουν και καλύπτει τις ανάγκες τους....για όλους τους άλλους υπάρχουν πληθώρα άλλων επιλογών
Για το εάν είναι πολλά ή λίγα τα άλογα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ένα θέμα υποκειμενικό. Εάν θυμάστε πριν λίγα χρόνια τα 100 - 130 άλογα ενός μικρομεσαίου hatchback το κατέτασσαν στις μικρές βολίδες και μιλάμε για άλογα που τότε ατμοσφαιρικά 1.6 ή 1.8 αυτοκίνητα (ακόμη και sedan) δεν τα έφταναν και όχι μόνο αυτό αλλά θυμάμαι (διανύω την 5η δεκαετία) ότι πολύ λίγοι συγκριτικά είχαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης (ιδίως πριν τη δεκαετία 90'). Σήμερα λόγω της τεχνολογίας (και του marketing) το βάρος αλλά και τα άλογα στα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί (σε σχέση με το παρελθόν συγκριτικά) και οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες τόσο σε θέμα ιπποδύναμης αλλά και σε θέμα επιλογών τύπου οχήματος (δείτε ένα περιοδικό εκείνης της εποχής και ο κατάλογος με τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ο μισός σε σχέση με τώρα)....παρόλα ταύτα οι ανάγκες μετακίνησης αλλά και οι οικονομικές δυνατότητες δεν έχουν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που θα μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε αυτοκίνητα με πολλά άλογα (με θερμικά μοτέρ κυρίως, τα ηλεκτρικά δεν τα συμπεριλαμβάνω για διάφορους λόγους) έστω και εάν εμείς αυτό ονειρευόμαστε.....Επί της ουσίας το συγκεκριμένο μοντέλο με αυτά τα άλογα είναι μια χαρά για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν, μπορούν να το αποκτήσουν-συντηρήσουν και καλύπτει τις ανάγκες τους....για όλους τους άλλους υπάρχουν πληθώρα άλλων επιλογών