ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ρεκόρ Guinness: Ford Mustang Mach-e έκανε 917 χλμ. με μια φόρτιση

 Σχολιάστε 
1.849 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2024)

- Εργοστασιακή ηλεκτρική Mustang έκανε επίσημο ρεκόρ Guinness αυτονομίας
- Έκανε 300+ χλμ. παραπάνω από την ανώτερη αυτονομία που δίνει η Ford
- Το τεστ πραγματοποίησε η Bridgestone, με λάστιχα χαμηλής αντίστασης
- Μόνη διαφορά οι 18άρες ζάντες αντί για τις εργοστασιακές 19άρες

Απίστευτη επίδοση από την ηλεκτρική Mustang που έκανε επίσημο ρεκόρ Guinness

Το ρεκόρ αυτονομίας αποτελεί το νέο φετίχ της ηλεκτροκίνησης. Συνεχώς εμφανίζονται κατασκευαστές που υπόσχονται ηλεκτρικά με 1.000 και 1.500 χλμ. αυτονομίας με μία φόρτιση. Στην πράξη υπάρχουν μοντέλα που έχουν καταφέρει τέτοιες επιδόσεις, ωστόσο είτε δεν είναι μοντέλα παραγωγής, είτε το ρεκόρ δεν έχει επιβεβαιωθεί από κάποιον επίσημο φορέα. Στην περίπτωσή μας όμως, το νέο ρεκόρ της Ford Mustang Mach-e έγινε με πλήρη βιντεοσκόπηση και αναγνωρίστηκε από την εταιρεία των ρεκόρ.

Μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές από τις δικές μας δοκιμές αυτονομίας.

Έκανε 300+ χλμ. παραπάνω από την ανώτερη αυτονομία που δίνει η Ford

Για το τεστ, επιλέχθηκε μια Mach-e στην έκδοση Premium Extended Range RWD, με τη μεγάλη μπαταρία των 91 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα και κίνηση στους πίσω τροχούς. Για το συγκεκριμένο μοντέλο η Ford ανακοινώνει αυτονομία 600 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP. Ωστόσο, στο νέο ρεκόρ, το αυτοκίνητο κατάφερε να διανύσει 916,74 χλμ. με μια φόρτιση (9 χλμ. περισσότερα από το προηγούμενο ρεκόρ), δηλαδή περισσότερα από 310 χλμ. παραπάνω (ή 50%) από το νούμερο που δίνει η εταιρεία.

Το τεστ πραγματοποίησε η Bridgestone, με λάστιχα χαμηλής αντίστασης

Την απόπειρα για το νέο ρεκόρ πραγματοποίησε η Bridgestone, με την υποστήριξη της εταιρείας Webfleet, που ανέλαβε τη βιντεοσκόπηση, τις μετρήσεις των αποστάσεων μέσω GPS και τα δεδομένα της στάθμης της μπαταρίας. Με δύο οδηγούς και έναν συνοδηγό, χρειάστηκαν συνολικά 24 ώρες για να κάνουν το ρεκόρ, σε μια μείξη προσομοίωσης αστικής και υπεραστικής οδήγησης στους βρετανικούς δρόμους.

Μόνη διαφορά οι 18άρες ζάντες αντί για τις εργοστασιακές 19άρες

Το μοντέλο του ρεκόρ ήταν πλήρως εργοστασιακό με μία μόνο διαφορά. Η Bridgestone του «φόρεσε» 18άριδες τροχούς με ελαστικά χαμηλής αντίστασης της φίρμας. Ορισμένοι μπορούν να πουν ότι αυτό επηρεάζει το ρεκόρ, όμως σε αντίθεση με τα περισσότερα αντίστοιχα ρεκόρ που αφορούν είτε μη εργοστασιακά αυτοκίνητα (concept, με ηλιακά πάνελ, μεγαλύτερη μπαταρία που δεν πωλείται κλπ.) είτε δοκιμές που δεν ελέγχθηκαν επίσημα, το συγκεκριμένο πήρε και με τη βούλα την έγκριση του βιβλίου των ρεκόρ, αν μη τι άλλο εντυπωσιάζοντας.

EPILEGONTAS LEASING
LINGLONG VS GOODYEAR