Το Renault Megane RS Ultime έκανε πρεμιέρα όντας το τελευταίο RS μοντέλο της γαλλικής μάρκας και θα παραχθεί σε 1.976 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης της Renault Sport.
Αυτό είναι το τελευταίο μοντέλο της Renault Sport. Ο λόγος για το Megane RS Ultime που αποκαλύφθηκε για να αποτελέσει το κύκνειο άσμα για τα μοντέλα RS της γαλλικής μάρκας, καθώς τα μελλοντικά οχήματα επιδόσεων θα φέρουν το σήμα της Alpine. Το νέο μοντέλο βασίζεται στο Megane RS Trophy και προσθέτει μια σειρά οπτικών τροποποιήσεων. Η παραγωγή ανέρχεται σε μόλις 1.976 αυτοκίνητα ως φόρο τιμής στη χρονιά που ιδρύθηκε η Renault Sport.
Το Renault Megane RS Ultime θα είναι διαθέσιμο σε χρώματα Star Black, Pearl White, Sirius Yellow και Tonic Orange, ενώ θα φέρει μαύρα ματ γραφικά στις μπροστινές πόρτες και τα φτερά, καθώς και στο καπό, την οροφή και τον πίσω προφυλακτήρα. Στο μπροστινό μέρος αναγράφεται και η λέξη «Ultime», την ώρα που οι μαύρες πινελιές στο αμάξωμα συνεχίζονται στις χειρολαβές, στους πλαϊνούς καθρέπτες, τα πλαίσια των παραθύρων τον διαχύτη, τους τροχούς και όλα τα λογότυπα. Σε σύγκριση με ένα κανονικό Megane, το RS διαθέτει ένα πιο δυναμικό body kit με 60 χλστ. φαρδύτερα μπροστινά και 45 χλστ. φαρδύτερα πίσω φτερά, καθώς και κεντρική εξάτμιση.
Σπορ εσωτερικό με υπερπλήρη εξοπλισμό
Στο εσωτερικό, το Ultime έχει bucket καθίσματα Recaro με επένδυση Alcantara και λογότυπα RS. Μία μικρή ταμπέλα αναγράφει τον αριθμό της μονάδας και είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Η εν λόγω ταμπέλα, που βρίσκεται μπροστά από τον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων φέρει την υπογραφή του οδηγού ανάπτυξης Laurent Hurgon, ο οποίος κατέχει τα ρεκόρ στις πίστες Nürburgring, Suzuka και Spa-Francorchamps για αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Φυσικά το Renault Megane RS Ultime έρχεται με υπερπλήρη εξοπλισμό, έχοντας μεταξύ άλλων head-up display.
Με αυτόματο κιβώτιο και 300 ίππους στην Ευρώπη
Αν και οι εικόνες παρουσιάζουν το εσωτερικό με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, η έκδοση που προορίζεται να πωληθεί στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμη μόνο με το EDC. Η ισχύς προέρχεται από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων με 300 ίππους και 420 Nm ροπής.
19άρες ζάντες και τετραδιεύθυνση
Η Renault εγκαθιστά τα ημι-σλικ ελαστικά της Bridgestone Potenza S007 που αναπτύχθηκαν αρχικά για το σκληροπυρηνικό Trophy R, ενώ το Megane RS Ultime χρησιμοποιεί ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και διαθέτει φρένα Brembo με κόκκινες δαγκάνες. Παρών είναι και ένα μηχανικό διαφορικό Torsen πίσω, αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Στις αγορές την άνοιξη
Το Renault Megane RS Ultime έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αυτή την άνοιξη και θα αντικαταστήσει τις εκδόσεις RS και RS Trophy.
Το τελευταίο μοντέλο της Renault Sport.
- Μαύρες πινελιές στο εξωτερικό.
- Σπορ εσωτερικό με υπερπλήρη εξοπλισμό.
- Με αυτόματο κιβώτιο και 300 ίππους στην Ευρώπη.
- Στις αγορές την άνοιξη.
Πόσα λεφτά θα έδινες για ένα από τα 1.976 μοντέλα που θα κατασκευαστούν;