Η Renault και η Vitesco δημιουργούν, το «One Box», μία ενιαία ηλεκτρονική μονάδα ισχύος για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα όπου θα ενσωματώνει τους μετατροπείς του ρεύματος και τον φορτιστή για να εξοικονομείται χάρος και βάρος!
Το επιπλέον βάρος από τα έξτρα εξαρτήματα των ηλεκτρικών και των Plug-in υβριδικών οχημάτων είναι κάτι που απασχολεί τις εταιρείες και όπως φαίνεται η Renault με τη βοήθεια της Vitesco βρήκαν τη λύση, υπογράφοντας μάλιστα και το σχετικό μνημόνιο συνεργασίας!
Όπως λοιπόν έγινε γνωστό, ο Όμιλος Renault και η Vitesco Technologies θα συνεργαστούν για την κατασκευή μίας ενιαίας ηλεκτρονικής μονάδας που θα συνδυάζει, τον μετατροπέα από συνεχές ρεύμα σε συνεχές (DC σε DC), τον μετατροπέα από συνεχές ρεύμα σε εναλλασσόμενο (DC σε AC) και τον ενσωματωμένο φορτιστή, των ηλεκτρικών ή Plug-in υβριδικών οχημάτων. Η Renault λέει ότι η νέα μονάδα θα είναι 45 τοις εκατό μικρότερη σε από την τοποθέτηση των εξαρτημάτων ξεχωριστά και θα εξοικονομήσει επίσης βάρος, το οποίο ωστόσο δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα.
Μετά το 2026 στα μοντέλα της Renault
Τα πρώτα οχήματα – πλήρως ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά – που θα χρησιμοποιούν τη νέα μονάδα θα εμφανιστούν μετά το 2026, ανέφεραν οι δύο εταιρείες στην ανακοίνωση της συνεργασίας. Το κέντρο ανάπτυξης θα έχει έδρα στην Τουλούζη της Γαλλίας.
«Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» το χαρακτήρισε ο επικεφαλής τεχνολογίας
«Θα σχεδιάσουμε και θα αναπτύξουμε ένα υπερσύγχρονο «One Box», μοναδικό στην αγορά, το οποίο θα είναι πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας της Renault, Gilles Le Borgne!
Μαγκιά από τη Renault!
- Μονάδα ισχύος θα ενσωματώνει τους μετατροπείς του ρεύματος και τον φορτιστή.
- Θα εξοικονομηθεί χώρος και βάρος σε ηλεκτρικά και PHEV.
- Μετά το 2026 στα μοντέλα της Renault.
Θα είναι η νέα τεχνολογία το πλεονέκτημα της Renault έναντι των άλλων εταιρειών;