3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε την αποκλειστική ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα και διαβάστε τις πληροφορίες που εξασφαλίσαμε από τους κατασκόπους μας για τη νέα γενιά του SEAT Ibiza.
Scoop: Nέο SEAT Ibiza
10.719 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2016)
Η επόμενη γενιά του SEAT Ibiza θα υιοθετήσει τα πιο σύγχρονα κινητήρια σύνολα και τεχνολογίες του γκρουπ, ώστε να είναι πιο πλήρες από ποτέ. Σχεδιαστικά, είναι εμφανής η ομοιότητά του με το μεγαλύτερο Leon, αλλά και η στροφή προς τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SEAT.
What is new
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις
- Στην πλατφόρμα ΜQB
- Και με ηλεκτρική και υβριδική έκδοση
Την πλατφόρμα MQB του ομίλου θα χρησιμοποιεί και το νέο SEAT Ibiza.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Παρουσίαση το 2017
Το μικρό μοντέλο της SEAT βρίσκεται στην τελευταία του γενιά ήδη 9 χρόνια και επομένως σύντομα θα δούμε τη νέα, πέμπτη του εκδοχή. Αυτή θα έρθει, βέβαια, με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες από τα ράφια του Volkswagen Group, ενώ σχεδιαστικά θα ακολουθήσει την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, ώστε να τοποθετηθεί πιο ψηλά στους πίνακες των πωλήσεων. Πιο αναλυτικά, τώρα, το νέας γενιάς SEAT Ibiza που θα λανσαριστεί μέσα στο 2017, αναμένεται πολύ πιο στοχευμένο εμπορικά για το νεανικό κοινό που προορίζεται, με τους διοικούντες τη SEAT να έχουν προμηνύσει πως θα πρόκειται για ένα απόλυτα πλήρες αυτοκίνητο, αφού η περίοδος πειραματισμού τους τελείωσε. Έτσι, έχουν καταλήξει σε αυτό που ονομάζουν Leon-ising και που θα ακολουθηθεί σε όλη την μελλοντική γκάμα της φίρμας. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το νέο Ibiza θα είναι ένα μικρό Leon όχι μόνο σε εμφάνιση που σαφέστατα παραπέμπει σε εκείνο, αλλά και σε χαρακτήρα. Κοιτάζοντας την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική φωτογραφία του Ibiza που εξασφαλίσαμε για εσάς, οι επιρροές από το Leon είναι έντονες τόσο στο εμπρός μέρος με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όσο και στο τελείωμα του 5θυρου τύπου αμαξώματος, ενώ φέρει και στοιχεία από το πρωτότυπο Crossover 20V20.
Θα είναι το πρώτο υβριδικό μικρό του Vοlkswagen Group
To νέο Ibiza θα εφοδιάζεται με την υπάρχουσα νέα γκάμα κινητήρων του ομίλου, με τους κινητήρες βενζίνης να ξεκινούν από τα 1,0 λίτρα με 75 -η στην υπερτροφοδοτούμενη TSI έκδοση- 95 και 110 ίππων, ενώ ο 1,2 λίτρων TSI θα συνεχίσει την πορεία του και σε αυτή τη γενιά. Ο νέος 1,5 TSI κατά πάσα πιθανότητα θα βρίσκεται και πάλι στην έκδοση FR του νέου Ibiza ενώ ο 1,8 της υπάρχουσας γενιάς CUPRA θα εφοδιάζει και την επόμενη με αυξημένη απόδοση από τους 192 ίππους του τωρινού. Στους diesel, αναμένουμε τον νέο 1,5 TDI της VW, που θα επιτύχει ακόμα χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Το νεότερο στοιχείο στη νέα γενιά του Ibiza είναι η εφαρμογή στην γκάμα του υβριδικών και ηλεκτρικών εκδόσεων, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά σε μικρό αυτοκίνητο του ομίλου.
Βασισμένο σε γνώριμη πλατφόρμα μεγαλύτερο σε διαστάσεις
Η πλατφόρμα MQB του ομίλου όπως είναι λογικό θα αποτελέσει τη βάση του επόμενου Ibiza, αφού πάνω σε εκείνη μπορούν να γίνουν θαύματα όπως μας έχει ήδη αποδείξει ο Ομιλος Volkswagen. Οι διαστάσεις αρχικά του νέου Ibiza θα είναι ελαφρώς αυξημένες τόσο σε μήκος (από τα 4.060 χλστ.) όσο και σε πλάτος, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και ψηλότερο παραπέμποντας ελαφρώς σε πιο Crossover προτάσεις, κάτι που συναντάμε ολοένα και συχνότερα πλέον στα μικρά αυτοκίνητα. Το βάρος του αναμένεται να είναι μικρότερο με οφέλη τόσο σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς όσο και οικονομίας.
Πιο υποσχόμενο το εσωτερικό
To νέο SEAT Ibiza στο εσωτερικό του θα κινηθεί πάνω σε τρεις βασικές κατευθυντήριες γραμμές: το design, την ποιότητα και την τεχνολογία. Έτσι αναμένουμε αφενός να είναι πολύ πιο όμορφο και σύγχρονο από το εσωτερικό της υπάρχουσας γενιάς, με την ούτως ή άλλος καλή ποιότητα να είναι αναβαθμισμένη στο νέο. Ένας πιο high-tech εσωτερικός διάκοσμος σαφώς και εκτιμάται και ειδικά σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα, ενώ και τα νέα τεχνολογικά καλούδια άνεσης και ασφάλειας του ομίλου θα περάσουν αυτούσια και σε αυτό, ενισχύοντας την ασπίδα προστασίας του.
"Στους diesel, αναμένουμε τον νέο 1,5 TDI της VW, που θα επιτύχει ακόμα χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων". Γελάνε και οι πέτρες....
Αγόρασα το 2010 ένα ibiza με τον παλιό καλό κινητήρα των 85hp,και το κράτησα 5,5 χρόνια.Κανένα πρόβλημα,υπέροχη οδική συμπεριφορά και απολαυστικά χιλιόμετρα.Το 2015 αγόρασε ο γιός μου ένα στην έκδοση 1,2 tsi.Πολύ μεγάλη εξέλιξη και βελτίωση σε πολλούς τομείς όμως φανερή η έκπτωση σε ποιότητα υλικών και παρουσίασε 2-3 σημαντικά προβλήματα όπως αντλία νερού, όπως και προβληματική η επικοινωνία με την αντιπροσωπεία που δίνει την εντύπωση ότι απλά δεν υπάρχει.Μακάρι να δούμε στο νέο ibiza την παλιά καλή αίγλη και να έχουν λυθεί όλα τα αδικαιολόγητα προβλήματα που δημιουργούν τα πειράματα των γερμανών,το αξίζει άλλωστε !!
Καλώς να έρθει το νέο Ibiza. Μακάρι να αναβαθμιστεί σε όλους τους τομείς (design, την ποιότητα και την τεχνολογία). Αυτό που πρέπει να προσέξουν είναι οι χώροι ιδιέτερα στο πίσω μέρος και επιτέλους να προσφερθεί και σε σεντάν έκδοση (Cordoba).
διαφωνώ τα αυτοκίνητα στην κατηγορία του Ιβιζα που σχεδιαστηκαν για χατσ να εχουν και τρίτο όγκο, για μενα είναι πολύ καλύτερα να εχουμε σενταν μια κατηγορία παραπανω, όπως το λεον..εχουν άλλο πρεστίζ, τα μικρα δενταν ..χανονται...!