Η φίρμα η οποία θέλει να παρουσιάσει όσο το δυνατόν καλύτερο το νέο μοντέλο, πέρασε την I-Pace από ένα χειμερινό τεστ, δοκιμάζοντας τις αντοχές της στο Arjeplog της Σουηδίας, όπου η θερμοκρασία έπεφτε κάτω από -40 βαθμούς κελσίου.
Σύμφωνα με τη φίρμα το ηλεκτρικό μοντέλο για να αντέξει τις ακραίες θερμοκρασίες έχει εξοπλιστεί με ένα σύστημα προετοιμασίας, το οποίο βοηθά να διασφαλιστεί ότι μπορεί να επιτύχει το μέγιστο σε αυτονομία και απόδοση. Μάλιστα η Jaguar υπογραμμίζει ότι οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να ρυθμίσουν τους προτιμώμενους χρόνους φόρτισης αλλά και χρονοδιαγράμματα προετοιμασίας από το σύστημα Infotainment InControl ή από μια εφαρμογή που θα κατεβάσουν στο smartphone.
Επιπλέον γίνεται λόγος πως το μοντέλο θα είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα ταχείας φόρτισης που μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία μέχρι το 80%, μέσα σε ένα διάστημα 45 λεπτών ή και λιγότερο.
Περισσότερες πληροφορίες δεν επιβεβαιώθηκαν από την αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτότυπο της I-Pace είχε μια μπαταρία 90 kWh, με τον ηλεκτροκινητήρα να παράγει 400 ίππους και 700 Nm ροπής. Αυτό επέτρεψε στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα 96 χλμ. / ώρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα και να ταξιδέψει για πάνω από 500 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.
Επιπλέον φήμες αναφέρουν πως η I-Pace θα προσφέρεται σε 4 διαφορετικές εκδόσεις, με την αρχική έκδοση, την I-Pace S να διαθέτει προβολείς LED, ηχοσύστημα Meridian και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ η πληρέστερη έκδοση I-Pace First Edition να συνδυάζεται με πολυτελή χαρακτηριστικά, όπως θερμαινόμενα καθίσματα, πανοραμική γυάλινη οροφή και head-up display, να παίρνουν θέση μεταξύ άλλων.
Σε ότι αφορά την τιμολόγηση αυτή συγκεκτρώνει μεγάλες πιθανότητες να ανακοινωθεί κατά την αποκάλυψη του μοντέλου.