To Volkswagen Golf βρίσκεται ξανά στην πρώτη θέση των πωλήσεων για την Ευρώπη σύμφωνα με τα στοιχεία για τον μήνα Ιούλιο. Πωλήσεις ρεκόρ για τα ηλεκτρικά και τα SUV. Διαβάστε αναλυτικά.
«Eπιστροφή στην κανονικότητα», με αυτές τις τρεις λέξεις θα μπορούσε κανείς να περιγράψει πως κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τον Ιούλιο, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO, φαίνεται πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων επιστρέφουν σε κανονικούς ρυθμούς. Ο Ιούλιος ήταν ο μήνας με τις περισσότερες πωλήσεις το 2020 και ταυτόχρονα ο μήνας με τις περισσότερες πωλήσεις από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, με τον κλάδο να καταγράφει 1.278.521 νέες ταξινομήσεις επιβατικά αυτοκίνητα, αριθμός που συνεπάγεται μείωση μόνο κατά 4% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019. Πάμε να δούμε τρία σημεία κλειδιά:
Ρεκόρ για τα ηλεκτρικά
Ο ισχυρός αντίκτυπος της πανδημίας στην οικονομία δεν έχει επηρεάσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα. Ο Ιούλιος 2020 ήταν ένας μήνας ρεκόρ για τις ταξινομήσεις ηλεκτρικών αφού έφτασαν τις 230.700 αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια, τα ηλεκτρικά αντιστοιχούν στο 18% των συνολικών ταξινομήσεων του Ιουλίου ( 7,5% ήταν το ποσοστό τον Ιούλιο του και 2019 και 5,7% τον Ιούλιο 2018).
Τα SUV συνεχίζουν να ανεβαίνουν
Όπως τα ηλεκτρικά, τα SUV είχαν επίσης να επιδείξουν ρεκόρ. Τον περασμένο μήνα, τα SUV αποτελούσαν το 42% των συνολικών πωλήσεων με συνολικά 530.800 πωλήσεις, σημειώνοντας τον υψηλότερο μηνιαίο όγκο από τον Ιούλιο του 2019.
Το Volkswagen Golf και πάλι στην κορυφή
Η άφιξη του νέας γενιάς Golf στις αντιπροσωπείες βοήθησε το μοντέλο να ανακτήσει την πρώτη θέση στην κατάταξη, που είχε χαθεί από το Renault Clio. To γαλλικό μικρό πάντως σημείωσε αύξηση 26% σε πωλήσεις ενώ διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης χάρη στις νέες γενιές που κυκλοφόρησαν πρόσφατα παρουσίασαν επίσης η Skoda Octavia, το Peugeot 208, το Renault Captur και το νέο Peugeot 2008.
To octavia ανήκει στην κατηγορία golf-focus-leon-corolla-i30, οι Τσέχοι έχουν καταφέρει με τους χώρους να πατήσουν και στην επόμενη κατηγορία και μάλιστα σε όλες τις γενιές του. Η ελληνική αγορά με το μότο: πάρε τουοτα να κλείσεις συνεργεία, αποτελεί μια φλούδα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες, οπότε σαφώς και δεν καθορίζει τάσεις στην αγορά αυτοκινήτου. Τέλος οι ευρωπαίοι αγοραστές αλλάζουν συχνότερα τα αυτοκίνητα, οπότε και σαφώς δε κοιτούν την αξιοπιστία στο βάθος χρόνου που κοιτούμε στη χώρα μας.
Πόσο διαφορετικές είναι οι διάφορες χώρες/αγορές, και πως αλλάζει η εικόνα των 27.
Κανένα Ιαπωνικό (μηδέν!) στις 3 πρώτες θέσεις του Ιουλίου «by segment», κ επίσης απολύτως κανένα! στο top 10 overall ranking. Αν δε το έβλεπα, δε θα το πίστευα.
Επίσης, ιδιαίτερο μου φαίνεται που την octavia την «μετράνε» ως compact μαζί με golf & focus. Λες να είναι «μαγείρεμα» ....
Κατά τα άλλα, 27 αγορές αυτοκινήτων, συνιστούν SUV!
To octavia ανήκει στην κατηγορία golf-focus-leon-corolla-i30, οι Τσέχοι έχουν καταφέρει με τους χώρους να πατήσουν και στην επόμενη κατηγορία και μάλιστα σε όλες τις γενιές του. Η ελληνική αγορά με το μότο: πάρε τουοτα να κλείσεις συνεργεία, αποτελεί μια φλούδα σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες, οπότε σαφώς και δεν καθορίζει τάσεις στην αγορά αυτοκινήτου. Τέλος οι ευρωπαίοι αγοραστές αλλάζουν συχνότερα τα αυτοκίνητα, οπότε και σαφώς δε κοιτούν την αξιοπιστία στο βάθος χρόνου που κοιτούμε στη χώρα μας.
Πόσο διαφορετικές είναι οι διάφορες χώρες/αγορές, και πως αλλάζει η εικόνα των 27. Κανένα Ιαπωνικό (μηδέν!) στις 3 πρώτες θέσεις του Ιουλίου «by segment», κ επίσης απολύτως κανένα! στο top 10 overall ranking. Αν δε το έβλεπα, δε θα το πίστευα. Επίσης, ιδιαίτερο μου φαίνεται που την octavia την «μετράνε» ως compact μαζί με golf & focus. Λες να είναι «μαγείρεμα» .... Κατά τα άλλα, 27 αγορές αυτοκινήτων, συνιστούν SUV!