Ford Mustang, Fiesta ST και Focus ST Line φόρεσαν λάστιχα Maxxis VS5 και δεν άφησαν εκατοστό της πίστας απάτητο.

Η συνεργασία της Ford Motor Ελλάς με την Maxxis απέδειξε την αμοιβαία εμπιστοσύνη των εταιριών.

Pit Lane για τον τελευταίο έλεγχο πριν τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους.

Ο κ.Νίκος Νοταράς, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς κατά την διάρκεια της παρουσίασης.

Και οι κατάλληλες γυναικείες παρουσίες για μία ακόμα πιο φιλική ατμόσφαιρα.

Σε μία καλά χαρτογραφημένη διαδρομή, οδηγήσαμε και τα σκληροτράχηλα Ford Ranger, πάντα με λάστιχα Maxxis.

Πρώτη δημοσιογραφική επαφή της Maxxis στην Ελλάδα, και το μέλλον δείχνει λαμπρό για την 9η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών στον κόσμο.

Στην πίστα με Maxxis VS5 και Ford

3.624 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2018)

Με αφορμή τη δημιουργία του καλύτερου μέχρι σήμερα ελαστικού της, η 9η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών στον κόσμο Maxxis, μας κάλεσε στην πίστα των Σερρών για ένα διήμερο δοκιμών. Η τριπλέτα, πίστα, Maxxis Tyres και αυτοκίνητα της Ford όπως Fiesta ST και Mustang, δεν θα μπορούσε να μην στεφθεί από επιτυχία. Όπως και έγινε.

Ο πρωταγωνιστής του διημέρου, το νέο δημιούργημα Maxxis VS5, αν και μας συστήνεται στις «αγωνιστικές»  Σέρρες, δεν αποτελεί λάστιχο πίστας. Καταφέρνει όμως να συνδυάσει την άνεση της καθημερινής οδήγησης με καλές επιδόσεις για γρήγορη και πιο σπορ οδήγηση. Το μυστικό του βρίσκεται στην νέα μοριακή σύνθεση, η οποία είναι αποτέλεσμα ερευνών, των 4 κέντρων εξέλιξης της εταιρίας (σε Ταιβάν, Ολλανδία, Κίνα, ΗΠΑ). Η ομιλία του καλεσμένου Ολλανδού τεχνικού γύρω από τα μυστικά και τις δοκιμασίες που περνάνε τα ελαστικά της Maxxis, ήταν υπερπλήρης, με διαγράμματα, χημικά στοιχεία, απτή παρουσία υλικών που χρησιμοποιήθηκαν και φυσικά αριθμούς που επιβεβαιώνουν όλα τα παραπάνω.  Μεγαλύτερη απόδειξη, οι καλύτερες επιδόσεις του συγκεκριμένου ελαστικού σε συγκριτικές δοκιμές φρεναρίσματος και κρατήματος, απέναντι σε πιο δημοφιλείς κατασκευαστές.

Η εταιρία των 55 εκ. πωλήσεων τον χρόνο, με έδρα την Ταιβάν, επιχειρεί να κατακτήσει και τα Βαλκάνια, μετά από την επικράτηση της στις χώρες του ανατέλλοντος ηλίου. Όπως ακριβώς μας δήλωσε ο εισαγωγέας και διανομέας χονδρικής στα Βαλκάνια, κος. Παπαδιαμάντης, «η εταιρία διαθέτει ελαστικά για ό,τι κινείται, εκτός από αεροπλάνα, ακόμα» και αυτός είναι ο κύριος λόγος που παγκοσμίως απασχολεί πάνω από 30.000 εργαζομένους, ακουμπώντας ετήσιο τζίρο σχεδόν 4 δις.

Επειδή όμως τα ελαστικά είναι περισσότερο πράξη και λιγότερο θεωρία, η πίστα ήταν το επόμενο στο μενού μας, για να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι την απόδοση τους.  Τα αγαπημένα Ford Focus ST Line, Ford Fiesta ST και Ford Mustang 2.3 EcoBoost ήταν αναμμένα και μας περίμεναν ανά πάσα στιγμή. Φυσικά δεν αρνηθήκαμε και κάναμε δεκάδες γύρους με το καθένα για αρκετή ώρα, εκτιμώντας και αξιολογώντας τις αντιδράσεις του ελαστικού και των αυτοκινήτων φυσικά. Για λόγους ασφαλείας, η μεγάλη ευθεία παρέμεινε κλειστή, με το πέρασμα από την pit lane να είναι μέρος κάθε γύρου, ενώ τα ελαστικά άντεξαν για περίπου 70 γύρους χωρίς αλλαγή.

Για «κλείσιμο» είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα μία σειρά από Ford Ranger, πιέζοντας στο όριο τα χωμάτινα ελαστικά αλλά και τα αυτοκίνητα. Μία ακόμη επιτυχημένη δοκιμασία για τα ελαστικά Maxxis, που παρά το γεγονός πως μας συστήθηκαν για πρώτη φορά δημοσιογραφικά, δείχνουν ακέραια, και αναδεικνύουν τα sport χαρακτηριστικά κάθε αυτοκινήτου. Ford Focus, Fiesta ST και Mustang όντας ήδη καλά αυτοκίνητα, έδειξαν το κάτι παραπάνω με τα νέα ελαστικά Maxxis VS5 και εμείς έχουμε απλά να πούμε πως η έρευνα χρόνων τελικά απέδωσε καρπούς. Ένας νέος παίκτης ελαστικών ήρθε για να μείνει, και όταν ξεκινάει από την πίστα, η σιγουριά του δεν μπορεί να μην σε κερδίσει.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda