Εξαιρετική θέση οδήγησης και ένα τιμόνι-ποίημα αμεσότητας, αίσθησης και πληροφόρησης συνθέτουν ένα εξαιρετικό οδηγικό πακέτο για το Ford Focus, που παραμένει το πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο της κατηγορίας.
Ford Focus Vs Opel Astra Vs Volkswagen Golf: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Απολαυστικότερο όλων το Focus, κορυφαία ποιότητα κύλισης για το Golf, ευχάριστο και με ρεκόρ στο Elk Test το Astra
Το Ford Focus είναι πιο ευχάριστο στο δρόμο μικρομεσαίο της κατηγορίας. Για αυτό και λέμε ότι είναι μία πρόταση που απευθύνεται περισσότερο σε fun to drive οδηγούς. Η ST-Line έκδοση φέρνει μία ελαφρώς χαμηλωμένη ανάρτηση η οποία εξυπηρετεί αυτόν που... ψάχνει περισσότερο. Έχει σωστή θέση οδήγησης που σε βάζει με το «καλησπέρα» στην κατάλληλη διάθεση, το τιμόνι με την παχιά στεφάνη θα μεταφέρει απόλυτα όλη την πληροφόρηση, τα εξαιρετικά φρένα θα βάλουν STOP αν τύχει και το παρακάνεις. Έπειτα, στον ανοιχτό δρόμο παραμένει ευθύβολο, ενώ χαμηλά είναι τα όρια του αεροδυναμικού θορύβου (πολύ καλή τιμή τα 67,5 dB στα 120 χλμ./ώρα).
Περισσότερο ισορροπημένη αίσθηση αποκομίζεις οδηγώντας το VW Golf. Η ανάρτησή του έχει ρύθμιση τέτοια που δύσκολα θα αντιληφθείς θόρυβο από τις ανωμαλίες ή τις λακκούβες που θα συναντήσεις. Αυτή η ποιότητα κύλισης αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία, εξασφαλίζοντας μία αίσθηση αρχοντική για το γερμανικό μικρομεσαίο. Σε μια ορεινή διαδρομή, τώρα, το Golf έχει προβλέψιμες αντιδράσεις, με τα πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης να επιτρέπουν το κάτι παραπάνω, με ασφάλεια και σιγουριά.
Τέλος, αποτελεσματικό και ευχάριστο με το δικό του τρόπο είναι και το Opel Astra. Οι καλές επιδόσεις σε προδιαθέτουν να φανείς κατά τι πιο πιεστικός, με το στήσιμο του μοντέλου να μην σε αφήνει παραπονούμενο. Αυτό διαπιστώσαμε και στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) στην οποία το Astra ξεχώρισε για τις αντιδράσεις τους σε καθεστώς απότομης αλλαγής κατεύθυνσης (ρεκόρ στην κατηγορία με πέρασμα στα 76 χλμ./ώρα). Έχει ένα θετικό τιμόνι που θα «ακούσει» αρκούντως ικανοποιητικά τον οδηγό, με την ανάρτησή του να συμβάλει εν γένει στην άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης.