ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

O Ghosn ήταν εδώ και χρόνια μια αμφιλεγόμενη φιγούρα στην Ιαπωνία.

Συνελήφθη ο Carlos Ghosn

2.283 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2018)

Bαρύ είναι το κατηγορητήριο που έχει να αντιμετωπίσει το μεγάλο αφεντικό της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Διαβάστε τι έχει συμβεί και γιατί τον κατηγορεί η Nissan.

Την απόλυση του Carlos Ghosn ετοιμάζει η Nissan σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και έχουν ταράξει τα νερά στο στρατόπεδο της ιαπωνικής μάρκας.

Συγκεκριμένα, ο Ghosn, που είναι τουλάχιστον μέχρι αυτή την στιγμή πρόεδρος της Nissan, συνελήφθη με τις κατηγορίες ότι απέκρυβε επί χρόνια από τις αρμόδιες Αρχές το περισσότερο μέρος των εισοδημάτων του, την ίδια στιγμή που η ιαπωνική εταιρεία τον κατηγορεί ότι χρησιμοποιούσε την περιουσία της Nissan για προσωπικό του όφελος χωρίς καμία άδεια, χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες. Εκτός από τον Ghosn, παρελθόν από την μάρκα θα αποτελέσει και ο Greg Kelly, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, αφού αντιμετωπίζει τις ίδιες κατηγορίες, με τις αναφορές να κάνουν λόγο πως τα δύο υψηλόβαθμα στελέχη συνεργάζονταν στις παράνομες πράξεις τους.
 
Ο Ghosn, υπενθυμίζουμε πως είναι ουσιαστικά το αφεντικό της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Μεταξύ άλλων, είναι ο άνθρωπος που έκανε πραγματικότητα την συνεργασία ανάμεσα στις  Renault και Nissan ενώ θεωρείται πως είχε σημαίνοντα ρόλο στην επιθετική πολιτική της ιαπωνικής μάρκας που είχε μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά έδωσε στην Νissan την παλιά της δόξα με εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια.  Ακόμα, ο Λιβανέζος ήταν αυτός που έφερε την Mitsubishi στην Συμμαχία, ενώ λίγους μήνες πριν είχε ανακοινώσει τα σχέδια του να αποχωρήσει από την προεδρία της Νissan με σκοπό να αναλάβει έναν πιο εποπτικό ρόλο για όλη την γαλλο-ιαπωνική Συμμαχία.

Τέλος, πρέπει να σημειώσουμε, πως ο Ghosn ήταν εδώ και χρόνια μια αμφιλεγόμενη φιγούρα στην Ιαπωνία, αφενός λόγω του μεγάλου του μισθού και αφετέρου γιατί υποστήριζε πως η Νissan πρέπει να πληρώνει πολλά περισσότερα χρήματα τα στελέχη της σε σχέση με τον μέσο όρο, αν θέλει να προσελκύσει τους κορυφαίους σε ταλέντο παράγοντες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON