Ο κ. Πέτρος Μεταξάς είναι ο ένας εκ των δύο ιδιοκτητών της νεοσύστατης εταιρείας ΜΕΚΑ Group, η οποία εξειδικεύεται στο service των αυτοκινήτων Daihatsu (εξουσιοδοτημένο συνεργείο) και Hyundai-Kia (εξειδικευμένο συνεργείο). Με πολλά χρόνια παρουσίας στο χώρο, ο κ. Μεταξάς μας μιλά για όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει στους κατόχους αυτοκινήτων Daihatsu, Hyundai και Kia.
Α.Τ.: Είστε από τους νέους ιδιοκτήτες επιχείρησης αυτοκινήτου. Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στο χώρο αυτό και από ποια θέση;Π.Μ.: Είμαστε νέοι ιδιοκτήτες στο τομέα της επιχείρησης αυτοκινήτου, δραστηριοποιούμαστε όμως πολλά χρόνια στον χώρο, με συνολική εμπειρία που ξεπερνάει τα 20 χρόνια σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων, όπως τελευταία, να αναφέρω τον όμιλο Π & Ρ ΔΑΒΑΡΗ (Hyundai-Kia). Α.Τ.: Ειδικεύεστε σε κάποιες συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων;Π.Μ.: Είμαστε επίσημο, εξουσιοδοτημένο & πιστοποιημένο service αυτοκινήτων Daihatsu. Ειδικευόμαστε επίσης και στα Hyundai & Kia, μιας και το σύνολο σχεδόν της ομάδας των εργαζομένων στην επιχείρησή μας, προέρχεται από την εισαγωγική της Hyundai & KiaΑ.Τ.: Αυτή η εμπειρία σας πόσο σας βοήθησε στην σημερινή σας δραστηριότητα;Π.Μ.: Η εμπειρία μας αυτή αποτέλεσε τη βάση της σημερινής μας δραστηριότητας. Ήταν όμως το όραμα, το μεράκι και η συνεχής μας αναζήτηση για επαγγελματική και προσωπική καταξίωση, που μας οδήγησαν εδώ. ΄Ηταν μια ανάγκη και μία αναμενόμενη για εμάς πορεία.Α.Τ.: Σήμερα η MEKA GROUP τι υπηρεσίες προσφέρει; Π.Μ.: Σήμερα η εταιρεία μας MEKA GROUP, προσφέρει πλήρη κάλυψη όλων των υπηρεσιών που χρειάζεται ένας σύγχρονος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου για να το διατηρεί σε άψογη κατάσταση, όπως π.χ. service, φανοποιία, ελαστικά, υγραεριοκίνηση, ασφαλιστική κάλυψη κ.λπ.Α.Τ.: Ποια πιστεύετε ότι είναι τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα;Π.Μ.: Τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, είναι το άρτια εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό μας, η πελατοκεντρική μας δομή και η γνώση του αντικειμένου σε όλο το ευρύ του φάσμα, ξεκινώντας από την πώληση και φτάνοντας μέχρι το after sales.Α.Τ.: Προσφέρετε άλλες extra υπηρεσίες;Π.Μ.: Ναι, θεωρητικά ως extra υπηρεσίες, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τα αυτοκίνητα αντικατάστασης που διαθέτουμε δωρεάν, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, την παραλαβή και παράδοση αυτοκινήτων, επίσης δωρεάν, κατΆ οίκον ή στον τόπο εργασίας και ακόμη πιο σημαντικό από όλα το γεγονός ότι η MEKA GROUP πρωτοπορεί, τηρώντας προδιαγραφές που επιβάλλουν τα εργοστάσια κατασκευής των αυτοκινήτων, λειτουργώντας την λεγόμενη ενεργή παραλαβή, δηλαδή παρέχοντας μία θέση εργασίας με πιστοποιημένο μηχανολόγο-μηχανικό, όπου αξιολογείται στο σύνολο το αυτοκίνητο του πελάτη, δίνοντάς του την πραγματική εικόνα του καθώς και το ακριβές κόστος για την επισκευή-φροντίδα του. Επίσης, ως μία ακόμη extra υπηρεσία στα παραπάνω πλαίσια της αρτιότερης εξυπηρέτησης των πελατών μας, αναφέρουμε την λειτουργία της επιχείρησής μας και Σάββατο.Α.Τ.: Πέραν της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρετε, κάνετε και κάποιες προσφορές για να διευκολύνετε τους πελάτες σας;Π.Μ.: Πέραν όλων των παραπάνω που έχουν ήδη αναφερθεί, οι προσφορές μας είναι συνεχείς και μόνιμες και έχουν σαν σκοπό την κάλυψη των οικονομικών αναγκών όλων των πελατών μας. Ως παράδειγμα σας αναφέρω, ότι παρέχουμε πλήρες service σε αυτοκίνητα Hyundai και Kia με 69 ευρώ, καθώς και μία έκπτωση της τάξεως του 20-30% σε ανταλλακτικά-εργασία για τα αυτοκίνητα Daihatsu.Α.Τ.: Ποια είναι τα επόμενα βήματα της επιχείρησής σας; Π.Μ.: Υπάρχουν πολλά σχέδια και σκέψεις. Με σωστό σχεδιασμό, με τον ενθουσιασμό και την αγάπη για το αντικείμενο που μας διακατέχουν, καθώς επίσης και με την εντυπωσιακή ανταπόκριση των πελατών μας στην προσπάθειά μας, να είστε σίγουροι ότι σύντομα θα επεκταθούμε με ακόμη περισσότερες δραστηριότητες στο χώρο του αυτοκινήτου.Α.Τ.: Πώς κατανοείτε την αγορά που στοχεύετε και από πού νομίζετε ότι πρέπει να ξεκινήσει κανείς για να βρει νέους πελάτες;Π.Μ.: Το να ξέρουμε πώς να δημιουργήσουμε μια πελατειακή βάση είναι μια απαραίτητη δεξιότητα για κάθε επιχειρηματία. Πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε ποιοι είναι οι πελάτες μας, ποιες είναι οι ανάγκες τους, ποια είναι η μοναδική πρόταση αξίας που τους προσφέρουμε, τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές μας και ποιο είναι το κενό στην αγορά που μπορούμε να καλύψουμε σαν νεοεισερχόμενη επιχείρηση. Στόχος μας είναι να καλύψουμε τις ανάγκες των μελλοντικών μας πελατών και να τους παρέχουμε το καλύτερο σε ό,τι αφορά στο αυτοκίνητό τους και στη καλύτερη τιμή (value for money). Πρέπει να είμαστε σαφείς ως προς το πώς μπορούμε να ωφελήσουμε τους πελάτες μας και η πρόταση αξίας μας πρέπει να είναι καθαρή και στοχευμένη. Εμείς όντας πολλά χρόνια στο χώρο, γνωρίζουμε πολύ καλά πώς να αναπτυχθούμε και να πώς να κινηθούμε για να καλύψουμε κάθε πιθανή ανάγκη των πελατών μας.Α.Τ.: Ποια είναι η θεωρία σας για το ποιες πρέπει ναι είναι οι πελατειακές σχέσεις. Βρίσκεστε σε επαφή με τους πελάτες σας και ποια είναι η σχέση που έχετε αναπτύξει;Π.Μ.: Το κλίμα που έχει αναπτυχθεί μεταξύ υμών και των πελατών μας, είναι πάνω από όλα, κλίμα εμπιστοσύνης. Είμαστε σε διαρκή επαφή μαζί τους μέσω τηλεφωνημάτων και μέσω δικτύωσης γενικότερα. Επικοινωνούμε μαζί τους για να μάθουμε αν έμειναν ευχαριστημένοι (follow up) και αναπτύσσουμε μια πιο προσωπική σχέση. Ένας ευχαριστημένος πελάτης εξάλλου, είναι ο καλύτερος τρόπος επίτευξης των στόχων μας, διότι λειτουργεί το λεγόμενο word of mouth marketing (από στόμα σε στόμα) που είναι η καλύτερη βάση για μια σωστή και γερή συνεργασία. Πιστεύουμε ότι αδιάψευστος μάρτυρας και καλύτερος τρόπος προώθησής μας, είναι η ποιότητα των υπηρεσιών μας.Α.Τ.: Ποιο θα λέγατε ότι είναι το moto σας;Π.Μ.: Η φράση που μας πρεσβεύει είναι η ακόλουθη: «Μην κατασκευάσεις μια λύση και αναζητήσεις τα προβλήματα που πιθανά θα λύσει, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Βρες τα προβλήματα και βάση αυτών κατασκεύασε εσύ την λύση που θα προσφέρεις.
«Μην κατασκευάσεις μια λύση και αναζητήσεις τα προβλήματα που θα λύσει, αλλά βρες τα προβλήματα και βάση αυτών κατασκεύασε εσύ την λύση που θα προσφέρεις!»