2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποια είναι τα οικογενειακά μοντέλα που χαίρεσαι να οδηγάς στα ταξίδια, μιας και καίνε με το σταγονόμετρο στον αυτοκινητόδρομο; Δείτε το Top 5 στο θέμα που ακολουθεί.
Μικρομεσαία που καίνε σαν μίνι στο ταξίδι
84.676 Επισκέψεις στο άρθρο
Δείτε ποια είναι τα 5 μικρομεσαία με την χαμηλότερη πραγματική κατανάλωση σε ταξίδι με 120χλμ/ω.
Μια ιδιαίτερα χρήσιμη μέτρηση που πραγματοποιούμε είναι εκείνη της ταχύτητας κίνησης σε συνάρτηση με τα λίτρα που καίει την δεδομένη στιγμή το κάθε αυτοκίνητο. Μέσω αυτής της μέτρησης βλέπουμε σε τι επίπεδο κινείται το κάθε αυτοκίνητο σε ταχύτητες από 80 έως και 140 χλμ./ωρα. Με μια μέση τιμή τα 120 χλμ./ώρα που αποτελεί και μια πρώτης τάξεως ταχύτητα για την διάνυση ενός ταξιδιού, σας παραθέτουμε τα 5 καλύτερα μικρομεσαία μοντέλα στον τομέα της κατανάλωσης.
Αεροδυναμική και κιβώτιο το Α και το Ω στον αυτοκινητόδρομο
Περίπου το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση, ενώ σχεδόν όλη η υπόλοιπη ισχύς στην αντίσταση κύλισης (τριβές κινητήρα και κινούμενων μερών και τριβή ελαστικών με το δρόμο). Ο μέσος όρος του συντελεστή οπισθέλκουσας του μέσου ευρωπαϊκού αυτοκινήτου τη δεκαετία του ΅80 ήταν 0,45 ενώ σήμερα υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν λιγότερο από 0,28 Cd. Μετά πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η κλιμάκωση του κιβωτίου πάντα σε συνδυασμό με τον εκάστοτε κινητήρα. Με 5 ή 6 σχέσεις, τα μηχανικά κιβώτια εφαρμόζουν συνήθως μακριά κλιμάκωση, για την επίτευξη χαμηλών τιμών κατανάλωσης.
Περίπου το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση, ενώ σχεδόν όλη η υπόλοιπη ισχύς στην αντίσταση κύλισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αεροδυναμική και κιβώτιο το Α και το Ω στον αυτοκινητόδρομο
Περίπου το 70-80% της ισχύος ενός κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο (σε ταχύτητες 130-140 χλμ./ώρα) αναλώνεται στην αεροδυναμική αντίσταση, ενώ σχεδόν όλη η υπόλοιπη ισχύς στην αντίσταση κύλισης (τριβές κινητήρα και κινούμενων μερών και τριβή ελαστικών με το δρόμο). Ο μέσος όρος του συντελεστή οπισθέλκουσας του μέσου ευρωπαϊκού αυτοκινήτου τη δεκαετία του ΅80 ήταν 0,45 ενώ σήμερα υπάρχουν πολλά μοντέλα που έχουν λιγότερο από 0,28 Cd. Μετά πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η κλιμάκωση του κιβωτίου πάντα σε συνδυασμό με τον εκάστοτε κινητήρα. Με 5 ή 6 σχέσεις, τα μηχανικά κιβώτια εφαρμόζουν συνήθως μακριά κλιμάκωση, για την επίτευξη χαμηλών τιμών κατανάλωσης.
όλα πετρέλαια?
Μιλάμε για πραγματική κατανάλωση την οποία μετρήσατε εσείς ή για εργοστασιακή κατανάλωση που δινει ο κατασκευαστής?
Απάντηση: Καλημέρα σας, πρόκειται για πραγματικές καταναλώσεις μετρημένες από εμάς με σταθερή ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο.