Οι αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών καλά κρατούν ακόμα και ένα χρόνο μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου Dieselgate. Επιπλέον, κατά μέτωπο επίθεση δέχεται η VW και εντός συνόρων, από την E.K.ΠΟΙ.ΖΩ. Τι απάντησε η Kosmocar;
Τα απόνερα του dieselgate
Ένα χρόνο μετά το dieselgate συνεχίζεται ο χορός των αποχωρήσεων στελεχών του VW Group. Στη δημοσιότητα ήρθαν αποδείξεις πως ο CEO της VW γνώριζε και απέκρυψε στοιχεία. Παράλληλα ήρθε και η ανοιχτή επίθεση της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. κατά του επίσημου εισαγωγέα VW στην Ελλάδα. Δείτε τι λέει η Kosmocar.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Επιπλεόν, ήρθε και μια μεγάλη απώλεια για την Audi, αφού λόγω του dieselgate απολύθηκε πρόσφατα ένα υψηλόβαθμο στέλεχος, ο επικεφαλής του τμήματος τεχνικής εξέλιξης, Stefan Kirsch, επειδή ύστερα από εσωτερική έρευνα της εταιρείας, αποδείχθηκε ότι ήταν πλήρως ενήμερος για την απάτη. Ο Kirsch προσμετρούσε στη γερμανική εταιρεία 26 χρόνια συναπτής παρουσίας.
Μετά και τις τελευταίες αποκαλύψεις, που αφορύν το σκάνδαλο dieselgate καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη του γερμανικού group, ήρθε και η κατά μέτωπο «επίθεση» της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ (Ένωση Καταναλωτών - Η Ποιότητας της Ζωής), η οποία κατηγορεί τον επίσημο εισαγωγέα VW για "σκανδαλώδη εξαπάτηση των καταναλωτών", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει. Η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. εξέδωσε αυστηρή ανακοίνωση κατά της εδώ αντιπροσωπείας VW και εμείς ήρθαμε σε επικοινωνία με την Kosmocar, προκειμένου να έχουμε μία απάντηση. Η θέση της VW ήταν ξεκάθαρη "Έχουμε απαντήσει ήδη στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. Επιδιορθώνουμε τα αυτοκίνητα με το λογισμικό που χρειάζονται επισκευή. Η επιδιόρθωση γίνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον πελάτη.
Παρακάτω ακολουθεί το δελτίο τύπου της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ:
"Αρνούνται τις αστικές ευθύνες από τη σκανδαλώδη εξαπάτηση των καταναλωτών οι εισαγωγείς της VW καθώς και την καταβολή αποζημίωσης για τις παράνομες και ανήθικες πράξεις της κατασκευάστριας εταιρίας. Αποδέχονται μόνο την - αυτονόητη - δωρεάν επισκευή με παροχή οχήματος αντικατάστασης. Οι καταναλωτές θα πρέπει να απευθυνθούν στην Ένωσή μας και να μην υπογράφουν οποιαδήποτε συμφωνία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους.
Πριν από έναν περίπου χρόνο ξέσπασε το σκάνδαλο με την αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, η οποία είχε θέσει σε κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παγκοσμίως με “πειραγμένο” λογισμικό, το οποίο παρουσίαζε τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλότερα επίπεδα από τα πραγματικά.
Στην Ελλάδα, τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα υπολογίζονται σε τουλάχιστον 21.000 και είναι μάρκας Volkswagen, Audi, Seat και Skoda.
Πρόκειται για μία ενέργεια που συνιστά προφανή εξαπάτηση των καταναλωτών, παραβιάζει Οδηγίες της ΕΕ για το δίκαιο προστασίας καταναλωτή και εγείρει, πέραν των αξιώσεων αποζημίωσης και αποκατάστασης των οχημάτων και σοβαρό ηθικό ζήτημα απένταντι στους χιλιάδες Έλληνες αγοραστές.
Παρακολουθώντας το συγκεκριμένο θέμα από την αρχή, έχουμε προβεί σε μία σειρά ενεργειών όπως αποστολή εξωδίκων, συμμετοχή σε επιτροπές ευρωπαϊκού επιπέδου,όχληση των αρμόδιων Υπουργείων κ.α. τις οποίες και σας γνωστοποιούμε με το Δελτίο Τύπου που επισυνάπτεται.
Με το Δελτίο Τύπου αυτό,καλούμε:
1) την Πολιτεία να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε α) τα ελαττωματικά οχήματα να επισκευαστούν άμεσα και, β) όλοι οι καταναλωτές να αποζημιωθούν για την υλική και ηθική ζημία που έχουν υποστεί. και γ) να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.
2) τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει αυτοκίνητο του ομίλου Volkswagen, με “πειραγμένο” λογισμικό, να μην υπογράφουν κανένα έγγραφο που τους χορηγούν οι εμπλεκόμενες εταιρίες, καθώς και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αυτών, προτού επικοινωνήσουν μας.
Εμείς να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως οποιαδήποτε παρατυπία έγινε από το VW Group σε αυτοκίνητα του ομίλου, δεν μπορεί να αφορά τον επίσημο εισαγωγέα στη χώρα μας, ο οποίος δεν έχει καμία ανάμειξη στη διαδικασία παραγωγής του αυτοκινήτου.