Δεν αποτελεί μυστικό πως η ηλεκτροκίνηση είναι ο βασικότερος τομέας στον οποίο επενδύουν οι μάρκες και δεν αποκλείεται αυτός σε βάθος χρόνου να φέρει αλλαγές στη γκάμα των μοντέλων των εταιρειών.
Σε ότι αφορά τη Renault, οι μεγαλύτερες επενδύσεις στα ηλεκτροκίνητα ή στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και στις πολλές νέες τεχνολογίες που σχετίζονται με αυτά, φημολογείται πως μπορούν να πλήξουν το μέλλον του Megane, κάτι που αναφέρουν σε δημοσιεύματά τους βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
Συγκεκριμένα, τα μέσα από τη Μεγάλη Βρετανία επικαλούνται δηλώσεις του Laurens van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, ο οποίος σημείωσε πως η γαλλική εταιρεία εξετάζει την ανακατανομή του κόστους ανάπτυξης που αυτή τη στιγμή ανατίθεται στο Megane: «Αναπόφευκτα, μόλις αρχίσουμε να προσθέτουμε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη γκάμα μας, μερικά από τα άλλα οχήματα θα πρέπει να φύγουν γιατί απλά δεν μπορούμε να τα αναπτύξουμε όλα ταυτόχρονα. Το Megane βρίσκεται σε ένα τμήμα που δέχεται όλο και μεγαλύτερη πίεση. Πρέπει να επενδύσουμε τα χρήματά μας εκεί που είναι το μέλλον της αγοράς», ήταν τα λόγια του van den Acker.
Χρονοδιάγραμμα για το πότε αναμένεται να συμβεί κάτι τέτοιο δεν έγινε γνωστό από το στέλεχος της Renault. Αξίζει όμως να σημειωθεί πως μέχρι (και αν) τα παραπάνω λόγια γίνουν πράξη, έχουμε δει την ανανέωση του Megane. Tο φρεσκαρισμένο μοντέλο μάλιστα έλαβε και μία νέα ηλεκτρισμένη έκδοση.
Το Megane E-Tech λαμβάνει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Στην εν λόγω έκδοση ισχύος 160 ίππων, συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μπαταρία 9,8 kWh. Το Megane E-Tech μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα για 50 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα σε μικτό κύκλό ή έως 65 χιλιόμετρα εντός πόλης.