3 χρόνια που την πίεσαν και της έδωσαν να καταλάβει καθΆ όλη τη διάρκεια της δοκιμής, στον αυτοκινητόδρομο δεν ανέβασε κατανάλωση ποτέ παραπάνω από τα 5,9 λτ./100 χλμ..
Test: Τι βλάβες έβγαλε η Mercedes A-Class μετά από 100.000 χλμ.;
H Mercedes A-Class βρίσκεται στην παραγωγή από το 1997 και έχει αποδειχθεί ένα από τα αγαπημένα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, αλλά και ένα από τα πιο περιζήτητα μεταχειρισμένα μοντέλα που κυκλοφορούν. Έτσι λοιπόν το γερμανικό περιοδικό της Autobild, πραγματοποίησε μια δοκιμή αντοχής 102.507 χιλιομέτρων, παρόμοια με εκείνη της Mercredes C-Class που έκανε το γύρο του πλανήτη 13 φορές και άντεξε.
Το εσωτερικό είχε υποστεί ελάχιστη φθορά και έδειχνε φρέσκο.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή: από την πρώτη επαφή τον Οκτώβρη του 2019, όταν η δίλιτρη diesel με τα 190 άλογα ισχύος και τα 400 Nm ροπής ξεκίνησε τη δοκιμασία, εντυπωσιάζοντας αρχικά με τη σπιρτάδα της στο δρόμο και την χαμηλή κατανάλωση.
3 χρόνια που την πίεσαν και της έδωσαν να καταλάβει καθ' όλη τη διάρκεια της δοκιμής στον αυτοκινητόδρομο, δεν ανέβασε κατανάλωση ποτέ παραπάνω από τα 5,9 λτ./100 χλμ., χάρη και στο κορυφαίο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της.
Συνολικά γράφτηκαν πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, ενώ η κατανάλωση AdBlue ελάχιστα ξεπέρασε το ένα λίτρο για κάθε 1.000 χιλιόμετρα.
Κορυφή στην άνεση, άντεξε η καμπίνα
Το αυτοκίνητο τους άρεσε τόσο που, όταν ολοκληρώθηκαν τα 100.000 χιλιόμετρα, πραγματικά ευχηθήκαν να την είχαν λίγες μέρες ακόμα στα χέρια τους. Είχε όμως έρθει η ώρα της αποσυναρμολόγησης από την AUTO BILD και τη DEKRA.
Στο ταξίδι, σε επίπεδο άνεσης το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο. Η μικρή Mercedes είναι κατάλληλη για μακρινά ταξίδια, ενώ η μαστοριά και η αισθητική της την κάνει αρκετά ελκυστική στο μάτι.
Και το εσωτερικό της αποδείχθηκε πολύ καλό. Το εσωτερικό είχε υποστεί ελάχιστη φθορά, έδειχνε φρέσκο. Εντάξει, το πατάκι του οδηγού είχε κάνει κάποια σημάδια και το ύφασμα στα εμπρός καθίσματα μερικές ζάρες, αλλά κατά τα άλλα η A-Class ήταν στην «πένα»..
Τι έδειξε αφού την «έλυσαν»
Αφού λοιπόν έλυσαν μέχρι και την τελευταία βίδα, ήρθε η στιγμή της κρίσης. Πώς ανταποκρίθηκε η Mercedes A 220 d στο τεστ των 100.000 χιλιομέτρων; Πολύ καλά!
Το σύστημα εξάτμισης ήταν άψογο. Οι ασπίδες θερμότητας δείχνουν μια μικρή ταλαιπωρία – χωρίς να υπάρχει το παραμικρό τρίξιμο.
Τα καθίσματα δείχνουν ελάχιστα σημάδια φθοράς, τα καλύμματα και η ταπετσαρία εξακολουθούν να δείχνουν καλά. Αντικαταστήθηκε μια ραφή στο κάθισμα του οδηγού.
Η μετάδοση έκανε ήσυχα και όμορφα τη δουλειά της μέχρι το τέλος χωρίς να ακουστούν παράπονα. Παρά τον μαραθώνιο, δούλευε σαν καινούργια, με γρανάζια, ρουλεμάν και συμπλέκτες να λειτουργούν άψογα.
Το σύστημα κλιματισμού δούλευε τέλεια, όμως είχε χάσει περίπου 200 γραμμάρια φρέον. Υπεύθυνη ήταν μια διαρροή από ένα σωληνάκι.
Οι άξονες, οι φούσκες, τα ρουλεμάν και οι μπάρες ήταν όλα τέλεια. Ωστόσο στο πίσω μέρος παρατηρήθηκε το ξεκίνημα μιας επιφανειακής διάβρωσης.
Το μπλοκ του κινητήρα είναι από αλουμίνιο, οι κύλινδροι έχουν επίστρωση nanoslide και, όπως και τα υπόλοιπα μέρη, δεν είχαν σημάδια φθοράς.