Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εδώ και αρκετά χρόνια οι Κινέζοι κυριαρχούν στον κόσμο της τεχνολογίας.

Εδώ και αρκετά χρόνια οι Κινέζοι κυριαρχούν στον κόσμο της τεχνολογίας.

Τι προσπαθούν οι Κινέζοι;

3.666 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Με φτηνά εργατικά χέρια, αλλά και μπόλικη «δανεική» τεχνολογία οι Κινέζοι προσπαθούν να καθιερωθούν στην αυτοκίνηση. Τελικά θα μπορέσουν; Θα γίνουν οι νέοι Κορεάτες;

Εδώ και κάποια χρόνια οι Κινέζοι ανεβαίνουν ραγδαία στην παγκόσμια αγορά. Βλέπετε, τα φτηνά εργατικά χέρια, αλλά και το “Know-How” που δίνουν αρκετές εταιρείες που εγκαθιστούν γραμμές παραγωγής στην Κίνα, δίνουν το πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη χώρα να αναπτυχθεί με μεγάλους ρυθμούς. 
Σε αυτό το πλαίσιο, οι Κινέζοι προσπαθούν διακαώς να καθιερωθούν και στο χώρο της αυτοκίνησης. Και ενώ σε χώρες της Ανατολής υπάρχει μια σχετική ανταπόκριση, στην Ευρώπη δεν έχουν καμία τύχη προς το παρόν. 
Οι μέτριες, έως κακές κινέζικες αντιγραφές, φαίνεται ότι όχι μόνο δεν έπεισαν τους Ευρωπαίους, αλλά αντίθετα δημιούργησαν ένα κακό προηγούμενο. Βλέπεις δύσκολα ξεχνιούνται μοντέλα όπως το Landwind (το κινέζικο Opel Frontera που διαλύθηκε στα crash tests) ή το Shuanghuan Sceo που απετέλεσε τη «φθηνή» BMW X5. Τα παραδείγματα πολλά και η συνταγή ίδια. Κακά αντίγραφα και εφαρμογή ξεπερασμένης τεχνολογίας. 
Σε αυτό το πλαίσιο, κάπως καλύτερες κινέζικες προτάσεις δεν είχαν την τύχη που τους άρμοζε. Δείτε για παράδειγμα τα μοντέλα της Brilliance ή την Qoros που έβγαλε 5άστερα μοντέλα και ακόμη προσπαθεί να κάνει κάτι στην Ευρώπη. 
Τα τελευταία χρόνια, όμως, οι Κινέζοι χρησιμοποιούν και πλάγιες οδούς για να βάλουν πόδι στην Ευρώπη. Όπως η Geely. Εξαγόρασε τη Volvo από τη Ford και στις αρχές του 2013 ανακοινώνει επένδυση στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας για ένα R&D (τα τμήματα που σχεδιάζουν τα μοντέλα κάθε εταιρείας). 
Το ονομάζει China Euro Vehicle Technology (δηλ. Τεχνολογικό κέντρο για κινέζικα οχήματα για την Ευρώπη) και ανακοινώνει ότι θα στελεχωθεί από Κινέζους και άλλους Ευρωπαίους μηχανικούς. Οι Kινέζοι δεν κρύβουν τις προθέσεις τους: Φέρανε Κινέζους μηχανικούς για να σχεδιάσουν κινέζικα οχήματα για τους Ευρωπαίους! Αλλωστε, όπως τονίζουν και οι ίδιοι, τα μελλοντικά Volvo & Geely μοντέλα θα μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη. 
Σε όλο αυτό το πλαίσιο, δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι οι Κινέζοι προσπαθούν να μοιάσουν στους Κορεάτες. Εκεί όμως τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Βλέπετε, οι Hyundai & Kia μπορεί να στηρίχτηκαν στα πρώτα τους βήματα σε τεχνολογίες άλλων εταιρειών, όπως οι Ford, Mitsubishi & Mazda, όμως σε καμία περίπτωση δεν δημιούργησαν κακές αντιγραφές, όπως κάνουν οι Κινέζοι. 
Επίσης, εξ αρχής έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στην αξιοπιστία, αλλά και στο Value For Money των μοντέλων τους. Στην πορεία των χρόνων έφτιαξαν ειδικά R&D τμήματα στην Ευρώπη, λανσάρισαν τις δικές τους τεχνολογίες και σήμερα παράγουν αυτοκίνητα κομμένα & ραμμένα στα μέτρα του Ευρωπαίου αγοραστή, που κοιτούν στα ίσα τον ανταγωνισμό. Έτσι, η έως τώρα πορεία των Κινέζων είναι εντελώς αντίθετη από εκείνη που ακολούθησαν οι Κορεάτες. 
Εσείς τι λέτε; Μπορούν οι Κινέζοι να παίξουν ευθέως μπάλα στην Ευρώπη και να γίνουν οι νέοι Κορεάτες ή μόνη ελπίδα που έχουν είναι η πλάγια οδός;
Διαβάστε περισσότερα: Έχει Σουηδία στην Κίνα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr