Τιμές Service υβριδικών: Φθηνότερη η Toyota, Suzuki η πιο ακριβή
- Κόστος service 5ετίας των μικρών υβριδικών SUV
- Toyota η πιο οικονομική με κόστος 844 ευρώ για 5 χρόνια
- H Suzuki έχει το ακριβότερο service (77% ακριβότερο από της Toyota)
- 33% πιο ακριβή η Nissan, 18% η Renault και 12% η Honda
Κόστος service 5ετίας των μικρών υβριδικών SUV
Το κόστος μετά την αγορά είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το αυτοκίνητο. Πριν την αγορά οι smart buyers υπολογίζουν και όλα τα μελλοντικά έξοδα. Επειδή το πιο σημαντικό έξοδο είναι τα καύσιμα το ενδιαφέρον του κοινού για υβριδικά μοντέλα έχει αυξηθεί κατακόρυφα (Νο 1 αναγνωστικό trend το τελευταίο 12μηνο στο Autotriti).
Δεν αρκεί όμως να είναι οικονομικό ο στο πόσα «καίει», πρέπει ο κάτοχος του να έχει και τη σωστή αντιμετώπιση (φυσικά και χρέωση) και μετά την αγορά. Το After Sales δηλαδή, είτε μιλάμε για άμεση εξυπηρέτηση στα προβλήματά σου, είτε για διαφάνεια (χρεώσεων) και ανταγωνιστικές χρεώσεις. Εδώ λοιπόν τίθεται το ερώτημα, πόσο θα σου στοιχίσει η φροντίδα του αυτοκινήτου σου τα επόμενα χρόνια της «συμβίωσης» μαζί του.
Έχετε διαπιστώσει πως «τρέχουμε» μια σειρά από special συγκριτικά άρθρα σχετικά με το κόστος service 5 ετίας. Ας δούμε λοιπόν τι θα πληρώσετε για τη συντήρηση των υβριδικών B-SUV.
Toyota η πιο οικονομική με κόστος 844 ευρώ για 5 χρόνια
Το καλό After Sales φέρνει πωλήσεις, καθώς θα κρατήσει πιστό τον κάτοχο στη μάρκα του αυτοκινήτου που επέλεξε και συγχρόνως αυτός θα τη διαφημίσει παραέξω (χαμός από σχόλια από Toyota owners σε κάθε μας post στα social media στην κοινότητα των φίλων Autotriti) .
Η Toyota λοιπόν μόνο τυχαίο δεν είναι που τα τελευταία 20 χρόνια έχει καθιερωθεί ως top αξιόπιστη μάρκα και αυτό αντανακλάται και στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.
Έτσι λοιπόν και στο service, έχει τις πιο προσιτές τιμές ανάμεσα σε όλα τα υβριδικά μοντέλα. Συγκεκριμένα το Yaris Cross έχει συνολικό κόστος 5ετίας 844 ευρώ.
H Suzuki έχει το ακριβότερο service (77% ακριβότερο από της Toyota)
Βλέποντας τις τιμές service των υβριδικών μοντέλων το Suzuki Vitara έχει την πιο ακριβή συντήρηση για τα 5 πρώτα χρόνια. Το μοντέλο της Suzuki θα σας κοστίσει για 5 χρόνια 1.495 ευρώ.
Αν το δούμε συγκριτικά με τις τιμές της Toyota είναι κατά 77% ακριβότερη ή 651 ευρώ. Αν κάνουμε την αναγωγή σε ετήσια βάση αυτό σημαίνει 130 ευρώ περισσότερα.
33% πιο ακριβή η Nissan, 18% η Renault και 12% η Honda
Ας δούμε όμως τι χρεώνουν και οι υπόλοιπες εταιρείες που έχουν υβριδικά μοντέλα. Στην κατηγορία υπάρχουν εκτός του Yaris Cross και του Vitara, τα Renault Captur και Nissan Juke. Επίσης θα συναντήσουμε και το Honda Jazz στην crossover έκδοσή του, ενώ άμεσα αναμένεται να λανσαριστεί και το ολοκαίνουριο Hyundai Kona, για το οποίο φυσικά και δεν έχουμε τιμές ακόμα.
Ανάμεσα στα τρία μοντέλα το Jazz Crosstar κοστίζει στην συντήρησή του για 5 χρόνια 948 ευρώ, δηλαδή 12% πιο ακριβό από το Yaris Cross. Λίγο παραπάνω θα σας στοιχίσει η συντήρηση του Renault Captur με το «στρογγυλό» 1.000 ευρώ για 5 χρόνια, το οποίο είναι αντίστοιχα 18,5% πάνω σε σχέση με το Yaris Cross. Τέλος, πιο τσιμπημένο είναι το κόστος για τα service του Nissan Juke, το οποίο ανέρχεται στα 1.140 ευρώ, ή πάντα συγκριτικά με το Yaris Cross 33% πιο ακριβό.