Η Ηyundai προσέφερε ένα γερό φρεσκάρισμα στην εμφάνιση του i30 αλλά την προσοχή τράβηξαν τα νέα κινητήρια σύνολα βενζίνης στα 1.500 κ.εκ με τα οποία πλέον εξοπλίζεται.
Το ανανεωμένο i30 θα έχει την δυνατότητα να πάρει κάτω από το καπό του τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό DPi (Dual Port Injection) απόδοσης 110 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 144 Nm στις 3.500 σ.α.λ. σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 σε 12,3 δευτερόλεπτα.
Τα φώτα πέφτουν πάνω ωστόσο στον υπερτροφοδοτούμενο 1,5 λτ. T-GDI με το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V που αποδίδει 160 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 253 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ που συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό είτε με το 7άρι αυτόματο DCT. To 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,4 δλ. (με το μηχανικό) ή 8,6 δλ.(με το αυτόματο κιβώτιο) με την τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 210 χλμ./ώρα.
Ο νέος τετρακύλινδρος βενζίνης των 1,5 λτ. αντικαθιστά τον 1.400άρη στην ατμοσφαιρική και στην υπετροφοδοτούμενή του εκδοχή, αποδίδοντας 10 άλογα και 20 άλογα περισσότερα, αντίστοιχα, από τον απερχόμενο.