Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Βλέπετε το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Zoe e-Sport.

Το Renault Zoe RS ίσως τελειώσει το Clio RS

2.410 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2019)

Τις πιθανότητες που υπάρχουν για να αντικαταστήσουν το Renault Clio RS με μία πιο καυτή έκδοση RS του ηλεκτρικού Zoe εξετάζουν οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας.

Μιλώντας σε μέσα της Μεγάλης Βρετανίας οι άνθρωποι της Renault δήλωσαν πως η Renaultsport έχει στο πλάνο της να εξελίξει μία πιο καυτή έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου και μάλιστα δεν άργησαν να τη συνδέσουν με την παρουσία του σημερινού Clio RS.


Οι άνθρωποι της Renault δήλωσαν πως η Renaultsport έχει στο πλάνο της να εξελίξει μία πιο καυτή έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου.

Οι άνθρωποι της Renault δήλωσαν πως η Renaultsport έχει στο πλάνο της να εξελίξει μία πιο καυτή έκδοση του ηλεκτρικού της μοντέλου.

 
«Σήμερα, ένα Clio RS θα χρειαζόταν πολύ περίπλοκη τεχνολογία για να φτάσει σε χαμηλότερα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Και διατηρώντας τις υψηλές επιδόσεις που είναι απαραίτητες για ένα τέτοιο όχημα, θα πρέπει να χρεώναμε ένα τόσο μεγάλο ποσό που οι πελάτες θα ήταν σε μεγάλο βαθμό πολύ δύσκολο να το αντέξουν οικονομικά», δήλωσε αρχικά ο Ali Kasai, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού Προϊόντων της μάρκας και συνέχισε: «Αυτή τη στιγμή, ακόμα κι αν αγαπάμε τα σπορ αυτοκίνητα, που είναι μέρος της ιστορία μας, δεν μπορούμε να βρούμε τη λύση σε αυτή την εξίσωση, είναι αδύνατο», κατέληξε.

Το Renault Zoe RS ίσως τελειώσει το Clio RS.

Το Renault Zoe RS ίσως τελειώσει το Clio RS.

 
Έτσι στη συνέχεια των δηλώσεων δεν άργησε να γίνει η σύνδεση με την πιο «καυτή» έκδοση του ηλεκτρικού Zoe. Μάλιστα να σημειώσουμε πως το 2017 η Renaultsport είχε δείξει το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο Zoe e-Sport  με ισχύ 460 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα.
 
Συνεχίζοντας λοιπόν ο Kasai και αναφερόμενος στο πρωτότυπο που προαναφέραμε υπογράμμισε: «Πρέπει να είμαστε σύμφωνοι με τις τρέχουσες τάσεις. Πρέπει να εφεύρουμε τα μελλοντικά σπορ αυτοκίνητα. Αυτός είναι ο ρόλος της Renault, για να είναι καινοτόμος. Αυτό το αυτοκίνητο (Zoe e-Sport ) εκτιμήθηκε από πολλούς ανθρώπους, το αγάπησαν, θέλουν να το αγοράσουν από τα σχόλια που έχουμε».
 
Για να γίνει αυτό, η Renaultsport φαίνεται να έχει δύο επιλογές, είτε προσθέτοντας έναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα στο τελευταίο Zoe ή ένα δεύτερο μοτέρ στον πίσω άξονα. Αυτό θα το έκανε πολύ πιο ισχυρό από το κανονικό ηλεκτρικό hatchback με ισχύ 135 ίππων.
 
Κλείνοντας ο Kasai στάθηκε πως για να φτάσει η εταιρεία σε αυτό το σημείο και να δημιουργήσει το αυτοκίνητο θα πρέπει να ξεκαθαρίσει δύο ζητήματα. Ποια θα είναι απόδοση του μοντέλο και ποια η αυτονομία του. Μάλιστα υπογράμμισε «αν το μοντέλο κάνει ένα γύρω στην πίστα και μετά χρειάζεται φόρτιση, αυτό είναι κάτι που δε θέλουμε να κάνουμε».

Peugeot - Toyota
NISSAN