Το ηλεκτρικό Jeep Avenger δοκιμάζεται με κινητήρα βενζίνης!
3.968 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2022)
Το ηλεκτρικό Jeep Avenger παρουσιάστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές εξοπλισμένο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και οι εικόνες δεν άργησαν να κάνουν το γύρο του διαδικτύου!
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον περασμένο μήνα, η Jeep αποκάλυψε πλήρως το Avenger. Αναμένεται να πωληθεί στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και άλλες αγορές, όντας το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό Jeep. Ωστόσο, το μοντέλο δεν είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό!
Όπως έχει ανακοινώσει στο παρελθόν η Jeep, το μικρό SUV θα είναι διαθέσιμο με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα. Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το Avenger με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στις κατασκοπευτικές εικόνες που έκαναν την εμφάνισή τους.
Σχεδόν καμία διαφορά με το ηλεκτρικό Avenger
Όντας μικρότερο από το Jeep Renegade, το Avenger με κινητήρα βενζίνης δεν διαφέρει από το πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο. Δύο πράγματα αλλάζουν στην ουσία, η απουσία του γράμματος «e» στη μάσκα και η απόληξη της εξάτμισης. Από κει και πέρα η Jeep δεν έχει αποκαλύψει καμία λεπτομέρεια για το μη ηλεκτρικό Avenger. Στην πραγματικότητα, η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε τη διαθεσιμότητά του μόνο μία φορά σε ένα αρκετά εκτενές δελτίο Τύπου της Stellantis. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Ιταλία και την Ισπανία και ότι οι προκρατήσεις είναι πλέον σε ισχύ.
Ηλεκτρική αυτονομία έως 550 χλμ. στην πόλη κατά WLTP
Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως το κινητήριο σύνολο του ηλεκτρικού Avenger, πρόκειται για το νέας γενιάς ηλεκτρικό σύστημα των 400V, το πρώτο που παρουσιάζει η Emotors, η κοινοπραξία των Stellantis και Nidec Leroy-Somer Holding, το οποίο συνδυάζει ένα καινούργιο ηλεκτροκινητήρα και μια εξελιγμένη μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Το ηλεκτρικό σύνολο αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής. Η μπαταρία αποτελείται από 17 μονάδες με συνολικά 102 στοιχεία (Lithium-Ion NMC 811) και εξασφαλίζει στο Avenger 400 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες (WLTP) και 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες.