- Προ των πυλών το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover.
- Δημοσιεύτηκαν νέες εικόνες από δοκιμές σε ζέστη.
- Νέο σύστημα κίνησης με επιδόσεις αντίστοιχες του Range Rover με το V8 μοτέρ.
- Θα περνάει από νερό βάθους έως και 850 χιλιοστών.
Προ των πυλών το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover
Το ηλεκτρικό Range Rover συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, ωστόσο η Land Rover δεν το καλύπτει με καμουφλάζ. Μάλιστα, η βρετανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από τη διάρκεια των δοκιμών, αποκαλύπτοντας ουσιαστικά το μοντέλο. Οι νέες εικόνες ακολουθούν εκείνες που είχε δημοσιεύσει η Land Rover τον περασμένο Απρίλιο, ωστόσο είναι πιο κοντινές και μας δίνουν ουσιαστικά την πλήρη εικόνα του Range Rover Electric.
Δημοσιεύτηκαν νέες εικόνες από δοκιμές σε ζέστη
Όπως λοιπόν μαρτυρούν οι νέες εικόνες, το Range Rover Electric διαθέτει κλειστή μάσκα και πιο επίπεδη σε σχεδίαση από το τυπικό Range Rover. Υπάρχει νίκελ επένδυση στο πλάι του αυτοκινήτου, αν και δεν είναι σαφές σε αυτό το στάδιο εάν αυτό θα είναι συγκεκριμένο χαρακτηριστικό για το ηλεκτρικό μοντέλο ή μια νέα επιλογή σε όλη τη γκάμα. Στο πίσω μέρος δε φαίνεται να έχουν υπάρξει αλλαγές στη σχεδίαση, με τα κάθετα λεπτά φωτιστικά σώματα να δίνουν το παρών.
Νέο σύστημα κίνησης με επιδόσεις αντίστοιχες του Range Rover με το V8 μοτέρ
Από κει και πέρα θυμίζουμε πως η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται το ηλεκτρικό Range Rover θα είναι η Modular Longitudinal Architecture (MLA), που χρησιμοποιείται από τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επίσης, πρόκειται να διαθέτει αρχιτεκτονική 800 volt για δυνατότητα γρήγορης φόρτισης.
Η Land Rover έχει πει ότι το ηλεκτρικό Range Rover θα έχει ένα νέο και εσωτερικά αναπτυγμένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Οι λεπτομέρειες παραμένουν ακόμα άγνωστες, αλλά περιμένουμε πάνω από 520 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται να ξεπερνούν και τους 600. Αυτό προκύπτει από το γεγονός πως η Land Rover υπόσχεται ότι οι επιδόσεις του ηλεκτρικού Range Rover θα είναι ανάλογες με αυτές των μοντέλων που διαθέτουν τον V8 κινητήρα βενζίνης.
Θα περνάει από νερό βάθους έως και 850 χιλιοστών
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία χαρακτηρίζει το ηλεκτρικό μοντέλο ως το πιο ήσυχο και εκλεπτυσμένο Range Rover που δημιουργήθηκε ποτέ, ενώ διαθέτει ένα πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης μέσω του οποίου μειώνεται ο χρόνος αντίδρασης σε κάθε τροχό από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου. Υπάρχει επίσης κάποιο λογισμικό για να ελαχιστοποιηθεί η παρέμβαση του ABS και να επιτευχθεί ομαλή οδήγηση ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες. Τέλος, μιλώντας για τις off-road δυνατότητες του Range Rover Electric, η Land Rover γνωστοποίησε πως θα μπορεί να περνάει από νερά βάθους έως και 850 χιλιοστά.