ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πώς τα πάει το νέο DS 4 απέναντι στους premium Γερμανούς;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πώς τα πάει το νέο DS 4 απέναντι στους premium Γερμανούς;

35.658 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2022)

Το νέο DS 4 έχει premium βλέψεις και πετάει το γάντι στον γερμανικό ανταγωνισμό των Audi A3, BMW Σειρά 1 και Mercedes A-Class. Πως τα καταφέρνει;

Μπορεί το νέο DS 4 να σταθεί απέναντι στα premium γερμανικά;

Κακά τα ψέματα, όταν ακούς την φράση «premium μικρομεσαίο» γερμανικό είναι το μοντέλο που σου έρχεται στο νου. Είτε αυτό είναι το Audi A3 (σ.σ. υπενθυμίζουμε ότι άνοιξε τον χορό το μακρινό 1996), είτε η BMW Σειρά 1 που σε όλη την πορεία της προβάλλει έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα (σ.σ. ξεκίνησε μάλιστα ως πισωκίνητη και στη συνέχεια έγινε προσθιοκίνητη), είτε η A-Class, το μοντέλο της μάρκας συνώνυμο της πολυτέλειας και της καινοτομίας, της Mercedes-Benz.

Απέναντι λοιπόν σε αυτό το γερμανικό κατεστημένο, υπάρχει μια μάρκα που θέλει να μπει σφήνα και δεν είναι άλλη από την premium μάρκα του ομίλου Stellantis, την DS. Τελευταίο δημιούργημά της το DS 4, το οποίο για να επιτύχει έχει ακολουθήσει έναν διαφορετικό, εναλλακτικό δρόμο. Αρχικά έχει επενδύσει στην avant-garde σχεδίαση (μέσα και έξω) που κλέβει την παράσταση, έπειτα στην τεχνολογία με την οποία εφοδιάζεται (π.χ. ανάρτηση που σκανάρει τον δρόμο) και φυσικά στις υπηρεσίες προς τον πελάτη χωρίς βέβαια να παραμερίζονται αξίες όπως η ποιοτική κατασκευή ή το αίσθημα της κορυφαίας άνεσης. Παρακάτω λοιπόν το φέρνουμε αντιμέτωπο σε μια πιο face to face αντιπαράθεση με το γερμανικό κατεστημένο. Τι το διαφορετικό έχει να προβάλει και πως τα καταφέρνει στους παραδοσιακούς τομείς;


Tο DS 4 υλοποιεί στο έπακρο το όραμα της γαλλικής φίρμας για κάτι μοναδικό και ξεχωριστό στην κατηγορία συνδυάζοντας στοιχεία από τα Coupé-SUV και τα κλασσικά μικρομεσαία hatchback.

Tο DS 4 υλοποιεί στο έπακρο το όραμα της γαλλικής φίρμας για κάτι μοναδικό και ξεχωριστό στην κατηγορία συνδυάζοντας στοιχεία από τα Coupé-SUV και τα κλασσικά μικρομεσαία hatchback.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εμφάνιση: Το DS 4 κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν

Το DS 4 υλοποιεί στο έπακρο το όραμα της γαλλικής φίρμας για κάτι μοναδικό και ξεχωριστό στην κατηγορία συνδυάζοντας στοιχεία από τα Coupé-SUV και τα κλασσικά μικρομεσαία hatchback. Έχει μήκος 4,40 μ. και ταυτόχρονα «στέκεται» 19 εκατοστά πάνω από το έδαφος όντας επιπλέον διαθέσιμο και σε έκδοση Cross με σχετικά στυλιστικά χαρακτηριστικά.

Η αιχμηρή του εικόνα, με τις συνεχείς εναλλαγές ακμών, ταράζει τα λίγο-πολύ αδιάφορα δεδομένα της κατηγορίας, αν και το νέο Audi A3 (4,343 μ.) ήρθε με πιο αιχμηρό σχεδιασμό από ποτέ, ενώ είναι διαθέσιμο και σε σεντάν έκδοση. Από την άλλη, την κομψότητα και τις γλυκές αναλογίες της Mercedes A-Class (επίσης διαθέσιμη σε σεντάν και με τις πιο επιβλητικές διαστάσεις έχοντας μήκος 4.419 χλστ και μεταξόνιο 2.729 χλστ.) δεν τις έχει κανένα. Πιο compact σε μήκος είναι η BMW Σειρά 1 που έπεσε στα 4,319 μέτρα χάνοντας το μακρύ καπό (ο κινητήρας είναι πλέον εγκάρσια τοποθετημένος), αλλά κερδίζοντας μεγαλύτερο ύψος και πλάτος θυμίζοντας περισσότερο crossover απέναντι σε A3 και A-Class.
Πάντως, κατά τη δική μας άποψη και ματιά, το κεφαλογύρισμα του DS 4 δεν το έχει κανένα γερμανικό!

Κινητήρες-Εκδόσεις: Πιο πλούσια γκάμα εκδόσεων και κινητήρων για A3 και A-Class

Εσωτερικά: Ανταγωνιστικό το DS 4 σε ποιότητα, αλλά και design

Χώροι: Α-Class για επιβάτες, DS 4 για αποσκευές

Στο δρόμο: Σπουδαία άνεση από το DS 4, πιο σπορτίφ η BMW Σειρά 1

Η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA