Η υβριδική έκδοση του Kona που αποτελείται από τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής απόδοσης 141 ίππων γίνεται τώρα πιο προσιτό από ποτέ χάρη στο νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης της Hyundai.
Tο υβριδικό Kona κρύβει κάτω από το κάπο του τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό GDI βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ., που αποδίδει 105 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. και 147 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., καθώς επίσης και ένα ηλεκτρικό μοτέρ μέγιστης ισχύος 43,5 ίππων με 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου ορίζεται στα 141 άλογα, με τη ροπή να αγγίζει έως και τα 265 Nm, ενώ πηγή ενέργειας αποτελεί ένα πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh, που προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρεία βέλτιστη απόδοση και ταχύτατη ανάκτηση ενέργειας. Υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων της μάρκας, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τα εμπρός και πίσω δισκόφρενα διαμέτερου 305 χλστ. και 284 χλστ. αντίστοιχα.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του υβριδικού Kona, σίγουρα δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 11,2 δλ. ωστόσο, ως υβριδικό διατηρεί εξαιρετικά χαμηλά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, με το κορεατικό στρατόπεδο να υπόσχεται 3,9 λτ./100 χλμ.
Τώρα, το Κona Hybrid κάνει την υβριδική τεχνολογία στα SUV προσιτότερη από ποτέ, με πρόγραμμα χρηματοδότησης με προνομιακό επιτόκιο 3,9% (+0,6% εισφορά), ελάχιστη προκαταβολή 25% και μεγάλη περίοδο αποπληρωμής έως και 84 μήνες. Με αυτό το εξαιρετικά χαμηλό επιτόκιο, ο πελάτης μπορεί ενδεικτικά να αποκτήσει το Kona Hybrid με 7.077 ευρώ προκαταβολή και μηνιαία δόση μόλις 229 ευρώ. Με το επιτόκιο 3,9%, το όφελος για τον πελάτη μπορεί να υπερβαίνει τα 3.300 ευρώ σε σύγκριση με τα επιτόκια χρηματοδότησης που ισχύουν για την αγορά αυτοκινήτου.