Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Audi.
Το νέο RS5 Avant θα είναι το πρώτο Plug-in υβριδικό της Audi Sport
- Το νέο Audi RS5 θα είναι ο αντικαταστάτης του RS4.
- Διατηρεί τον V6 κινητήρα αλλά τον συνδυάζει με ηλεκτρικό μοτέρ.
- Στους δρόμους τα δοκιμαστικά πρωτότυπα του RS5 Avant.
Το νέο Audi RS5 θα είναι ο αντικαταστάτης του RS4
Το πρώτο Plug-in υβριδικό αυτοκίνητο που θα έρθει εξελιγμένο από την Audi Sport θα είναι το νέο Audi RS5 Avant. Το εν λόγω μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του έως το 2025 και θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του RS4 με το V6 μοτέρ.
Επί του παρόντος η Audi κρατάει κρυφά τα χαρτιά της, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες αναφορικά με το επερχόμενο RS5 Avant, κάνουν την εμφάνισή τους. Σύμφωνα με τα Μέσα του εξωτερικού, αν και το RS5 Avant θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του RS4, στην πραγματικότητα θα κρατήσει το όνομά του. Αυτό θα ισχύσει αφού σύμφωνα με το σχέδιο της Audi τα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με κινητήρες καύσης θα έχουν μονούς αριθμούς, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά θα έχουν ζυγούς. Ως εκ τούτου, το αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει το όνομα RS4 e-tron και αναμένεται να φτάσει μέχρι το 2026.
Διατηρεί τον V6 κινητήρα αλλά τον συνδυάζει με ηλεκτρικό μοτέρ
Το νέο Audi RS5 Avant θα αποκτήσει νέα εμφάνιση μέσα και έξω, αλλά θα διατηρήσει τον V6 κινητήρα 2,9 λίτρων του RS4. Ωστόσο αυτό θα συμβεί με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα που θα ανεβάσει ακόμα περισσότερο την ισχύ, πάνω δηλαδή από τα 450 άλογα του σημερινού μοντέλου. Η επόμενη γενιά A5 θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MLB του Ομίλου Volkswagen, όμως θα τροποποιηθεί ώστε να επιτρέπει στις plug-in υβριδικές εκδόσεις να φιλοξενούν μια μεγαλύτερη μπαταρία 14,4 kWh, η οποία δίνει στο τρέχον A6 PHEV ηλεκτρική αυτονομία περί τα 72 χιλιόμετρα.
Στους δρόμους τα δοκιμαστικά πρωτότυπα του RS5 Avant
Τα αρχικά δοκιμαστικά πρωτότυπα του επερχόμενου Audi RS5 Avant έχουν εντοπιστεί σε δοκιμές στους δρόμους φέροντας πλήρες καμουφλάζ, που κρύβει όλες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Ωστόσο οι μεγάλοι αεραγωγοί στο μπροστινό μέρος, αλλά και αυτοί πίσω από τους μπροστινούς θόλους των τροχών ξεχώριζαν και κάτω από αυτές τις συνθήκες. Αξίζει να σημειωθεί πως πρωτότυπα του μοντέλου σε σεντάν αμάξωμα δεν έχουν εντοπιστεί και με τη σειρά της η Audi δεν έχει επιβεβαιώσει εάν σκοπεύει να προσφέρει και αυτό το αμάξωμα, κάτι που θα ισχύσει με το τυπικό Α5.
Στόχος να μεταβεί ομαλά στην πλήρη ηλεκτροκίνηση
Κλείνοντας, ανεξάρτητα με το αν η Audi Sport θα προσφέρει και σεντάν αμάξωμα στο νέο RS5, το γεγονός πως θα κάνει τη μετάβαση σε ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, για ένα από τα βασικά της μοντέλα, είναι μέρος μιας στρατηγικής του τμήματος επιδόσεων για τη διευκόλυνση της μετάβασης στα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης έως το 2035!