Διαβάστε τη συνέντευξη με τον αρχηγό της Audi-Volkswagen-Skoda στην Ελλάδα, κ. Στίβεν Σίρτη, η οποία λύνει πολλές απορίες.
Το σκάνδαλο, ο θρίαμβος & οι κόκκινες αναφορές
18.193 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2017)
Μιλάμε με τον Στίβεν Σίρτη, αρχηγό της Audi-Volkswagen-Skoda στην Ελλάδα, για το σκάνδαλο dieselgate, τον θρίαμβο της Audi και τις κόκκινες αναφορές των κατόχων VW.
Α.Τ.: Ας ξεκινήσουμε με το diesel, όπου έχουμε καθημερινές εξελίξεις. Δυό μέρες πριν, το αραιοκατοικημένο Οσλο ανακοίνωσε οτι θεωρει το diesel υπεύθυνο για 185 θανάτους το χρόνο και απαγόρευσε την κυκλοφορία των diesel αυτοκινήτων. Μια μέρα μετά, το Παρίσι απαγόρευσε την είσοδο στα παλιά diesel και έβαλε μονά-ζυγά στα νεότερα diesel. H Γαλλία δίνει 10 χιλ ευρώ, σε όποιον αποσύρει ενα diesel, για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Στην Ελλάδα πώς τα βλέπετε τα πράγματα;
Α.Τ.: Η VW προκάλεσε μεγάλο ντόρο πριν από ένα χρόνο με το σκάνδαλο dieselgate, που έγινε η αφορμή για να ξεκινήσει όλη αυτή η συζήτηση.
Σ.Σ.: Ναι, έγινε όντως η αφορμή για να ερευνηθεί συνολικά το θέμα των ρύπων περισσότερο. Ετσι πρόσφατα ο περιβαλλοντολογικός οργανισμός Transport and Environment, ολοκλήρωσε μια μεγάλη έρευνα σε 250 μοντέλα απο όλες τις μάρκες και αποκαλύφθηκε ότι τα πετρελαιοκίνητα της VW είναι με μεγάλη διαφορά πιο καθαρά(!) από ότι όλων των υπολοίπων κατασκευαστών. Η έρευνα υπάρχει στο site του οργανισμού και όποιος θέλει μπορεί να την δεί.
Α.Τ.: Καθ`οδόν προς το 2021 και τους νέους περιορισμούς στις εκπομπές ρύπων, τι προτείνει το VW group; Τι θα οδηγούμε βενζίνες, ηλεκτρικά, υβριδικά; Τι προβλέπετε;
Σ.Σ.: Να σας πω τι θα οδηγώ εγώ. Περιμένω πώς και πώς το νέο ηλεκτρικό gti, που θα έχει 200 άλογα, αυτονομία 600χλμ και τιμή όσο το σημερινό GTD.
Α.Τ.: Εντυπωσιακό ακούγεται. Τα πιστεύει πολύ τα ηλεκτρικά λοιπόν, το VW group;
Σ.Σ.: Οπωσδήποτε, και ήδη από φέτος θα δείτε πολύ εντυπωσιακά πράγματα στο κομμάτι αυτό από εμάς.
H Audi - VW και Skoda, είναι οι μόνες εταιρείες που έχουν από τώρα τα πάντα, διαθέσιμα και στην Ελλάδα. Diesel για όποιους κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης, βενζίνη η οποία μάλιστα απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους, για να περιορίζει κατανάλωση και ρύπους, plug-in υβριδικά, τα οποία δίπλα στο μοτέρ βενζίνης έχουν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρίες, οι οποίες φορτίζονται από την πρίζα και βέβαια αμιγώς ηλεκτρικά αλλά και εκδόσεις φυσικού αερίου. Όλα αυτά είναι διαθέσιμα ήδη, είναι αυτοκίνητα που πωλούνται τώρα, όχι που θα έρθουν σε κάποιο μακρινό μέλλον.
Α.Τ.: Πείτε μας λίγο και για τη μεγάλη επιτυχία της Audi στα βραβεία Best Car 2017 του Auto Tρίτη, όπου πήρε σημαντικές διακρίσεις. Αναδείχτηκε ως η εταιρεία η οποία αρέσει πιο πολύ στους Έλληνες ενώ και το Audi Q2 είναι το αυτοκίνητο που κέρδισε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη και φυσικά το μεγάλο βραβείο, το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς.
Σ.Σ.: Κοιτάξτε. Σήμερα η Audi είναι η πιο ποιοτική εταιρεία. Εχει ξεπεράσει σε στάνταρ κατασκευαστικά τον premium ανταγωνισμό της και συνδυάζει στο επίπεδο αυτό και ένα μοναδικό ντιζάιν. Αυτά νομίζω οτι είναι τα στοιχεία που έχουν εκτιμηθεί από το κοινό, διεθνώς και φυσικά και στην Ελλάδα.
Α.Τ.: Ας μιλήσουμε όμως και για το πιο καυτό θέμα, τη μεγάλη έρευνα Auto Check που κάνει δύο φορές το χρόνο, το Auto Τρίτη και την οποία βλέπουν 100.000 άνθρωποι, κάθε φορά. Σε αυτή την έρευνα η Volkswagen εμφάνισε τις περισσότερες κόκκινες αναφορές, σημάδι ότι υπάρχουν κάτοχοι VW που δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με το αυτοκίνητό τους. Τι έχετε να μας πείτε λοιπόν γι' αυτό κ.Σίρτη;
Σ.Σ: Κατ`αρχάς θα σας πω ότι έχουν δίκιο αυτοί οι κάτοχοι. Eχουν αγοράσει VW και πρέπει να είναι 100% ευχαριστημένοι. Και απο δω και πέρα θα είναι!
Είμαι εδώ σήμερα, για να σας πω ότι ξεκινάμε ένα πρόγραμμα 180 ημερών, που το λέμε "VW 100%" και που έχει σαν στόχο οι κάτοχοι VW να γίνουν οι πιο ευχαριστημένοι κάτοχοι αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Ελπίζω να σας τράβηξα την προσοχή γιατί ειναι ενα πολυ σημαντικό πρόγραμμα.
Α.Τ.: Ωραίο ακούγεται αυτό, αλλά τι σημαίνει αυτό για τον κάτοχο ενός VW; Τι να περιμένει;
Σ.Σ.: Ας ξεκινήσουμε από τις τιμές μας. Καλύτερες τιμές σε service και υπηρεσίες σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Θέλουμε όταν τις ανακοινώσουμε να κάνετε έρευνα και σείς και όποιος άλλος θέλει, σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας, για να πειστείτε.
Ακόμα νέου τύπου δωρεάν έλεγχος σε κάθε VW, το οποίο δεν έχει σχέση με ό,τι γνωρίζετε μέχρι τώρα, αφού μπορεί μετά απο ραντεβού, ο πελάτης να είναι παρών και καθώς το αυτοκίνητο του θα είναι σηκωμένο ψηλά, να δεί κάθε λεπτομέρεια, με τα μάτια του. Για να είναι πάντα το αυτοκίνητο του "VW 100%"
Να συμπληρώσω εδώ, οτι για να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία η προσπάθεια αυτή, πρόσφατα ολοκληρώσαμε συνέδριο στο οποίο ειδικά οι 1.100 εργαζόμενοι στον τομέα του after sales του VW group, ενημερώθηκαν, όχι μόνο σε νέες τεχνολογίες αλλά και σε θέματα καλύτερης προσέγγισης του καταναλωτή.
Θα υπάρχει ακόμα πακέτο οδικής ασφάλειας πέρα από τα συνηθισμένα, με 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη για οποιοδήποτε θέμα του πελάτη.
Υπάρχει ήδη και το πρόγραμμα, όπου κάθε κάτοχος που έχει αγοράσει ή θέλει να αγοράσει ενα μεταχειρισμένο VW, μπορεί να ελέγξει εκτός απο την κατάσταση του, ακόμα και τα πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Και φυσικά, σε ένα πρόγραμμα «VW 100%» - 180 ημερών θα υπάρχουν κι άλλες κινήσεις οι οποίες δεν μπορούν να αποκαλυφτούν όλες τώρα. Εν καιρώ… (γελώντας) Στόχος μας όμως είναι στο τέλος αυτού του μεγάλου προγράμματος, οι κάτοχοι VW να είναι οι πιο ευχαριστημένοι κάτοχοι αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Α.Τ: Καθώς δικός μας στόχος είναι, να είναι όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ευχαριστημένοι, απο τις after sales υπηρεσίες που απολαμβάνουν, να είστε σίγουρος ότι εμείς θα βοηθήσουμε να φτάσει αυτή η ενημέρωση σε όλους τους κατόχους VW, αλλά και θα καταγράψουμε, μέσω της έρευνας Autocheck, πόσο καλύτερα αισθάνονται απο τις κινήσεις σας αυτές.
Κλείνοντας, μπορείτε να μας πείτε με 20 λέξεις, γιατί να αγοράσουμε Volkswagen;
Σ.Σ.: Για να οδηγείτε σήμερα τεχνολογία, την οποία οι άλλοι θα αποκτήσουν σε πέντε χρόνια, με όλα τα προνόμια του "100% VW" νέου προγράμματος μας
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στίβεν Σίρτης: Με βάση τα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα, με τις σημερινές τεχνολογίες, φαίνεται ότι, στους μικρούς κινητήρες πετρελαίου, είναι δύσκολο να πιαστούν τα όρια, ειδικά απο τον Σεπτέμβρη και μετά, που τα όρια θα μετριούνται στο δρόμο. Όλα αυτά θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αγορά.Α.Τ.: Η VW προκάλεσε μεγάλο ντόρο πριν από ένα χρόνο με το σκάνδαλο dieselgate, που έγινε η αφορμή για να ξεκινήσει όλη αυτή η συζήτηση.
Σ.Σ.: Ναι, έγινε όντως η αφορμή για να ερευνηθεί συνολικά το θέμα των ρύπων περισσότερο. Ετσι πρόσφατα ο περιβαλλοντολογικός οργανισμός Transport and Environment, ολοκλήρωσε μια μεγάλη έρευνα σε 250 μοντέλα απο όλες τις μάρκες και αποκαλύφθηκε ότι τα πετρελαιοκίνητα της VW είναι με μεγάλη διαφορά πιο καθαρά(!) από ότι όλων των υπολοίπων κατασκευαστών. Η έρευνα υπάρχει στο site του οργανισμού και όποιος θέλει μπορεί να την δεί.
Α.Τ.: Καθ`οδόν προς το 2021 και τους νέους περιορισμούς στις εκπομπές ρύπων, τι προτείνει το VW group; Τι θα οδηγούμε βενζίνες, ηλεκτρικά, υβριδικά; Τι προβλέπετε;
Σ.Σ.: Να σας πω τι θα οδηγώ εγώ. Περιμένω πώς και πώς το νέο ηλεκτρικό gti, που θα έχει 200 άλογα, αυτονομία 600χλμ και τιμή όσο το σημερινό GTD.
Α.Τ.: Εντυπωσιακό ακούγεται. Τα πιστεύει πολύ τα ηλεκτρικά λοιπόν, το VW group;
Σ.Σ.: Οπωσδήποτε, και ήδη από φέτος θα δείτε πολύ εντυπωσιακά πράγματα στο κομμάτι αυτό από εμάς.
H Audi - VW και Skoda, είναι οι μόνες εταιρείες που έχουν από τώρα τα πάντα, διαθέσιμα και στην Ελλάδα. Diesel για όποιους κάνουν πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης, βενζίνη η οποία μάλιστα απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους, για να περιορίζει κατανάλωση και ρύπους, plug-in υβριδικά, τα οποία δίπλα στο μοτέρ βενζίνης έχουν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρίες, οι οποίες φορτίζονται από την πρίζα και βέβαια αμιγώς ηλεκτρικά αλλά και εκδόσεις φυσικού αερίου. Όλα αυτά είναι διαθέσιμα ήδη, είναι αυτοκίνητα που πωλούνται τώρα, όχι που θα έρθουν σε κάποιο μακρινό μέλλον.
Α.Τ.: Πείτε μας λίγο και για τη μεγάλη επιτυχία της Audi στα βραβεία Best Car 2017 του Auto Tρίτη, όπου πήρε σημαντικές διακρίσεις. Αναδείχτηκε ως η εταιρεία η οποία αρέσει πιο πολύ στους Έλληνες ενώ και το Audi Q2 είναι το αυτοκίνητο που κέρδισε την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη και φυσικά το μεγάλο βραβείο, το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς.
Σ.Σ.: Κοιτάξτε. Σήμερα η Audi είναι η πιο ποιοτική εταιρεία. Εχει ξεπεράσει σε στάνταρ κατασκευαστικά τον premium ανταγωνισμό της και συνδυάζει στο επίπεδο αυτό και ένα μοναδικό ντιζάιν. Αυτά νομίζω οτι είναι τα στοιχεία που έχουν εκτιμηθεί από το κοινό, διεθνώς και φυσικά και στην Ελλάδα.
Α.Τ.: Ας μιλήσουμε όμως και για το πιο καυτό θέμα, τη μεγάλη έρευνα Auto Check που κάνει δύο φορές το χρόνο, το Auto Τρίτη και την οποία βλέπουν 100.000 άνθρωποι, κάθε φορά. Σε αυτή την έρευνα η Volkswagen εμφάνισε τις περισσότερες κόκκινες αναφορές, σημάδι ότι υπάρχουν κάτοχοι VW που δεν είναι καθόλου ευχαριστημένοι με το αυτοκίνητό τους. Τι έχετε να μας πείτε λοιπόν γι' αυτό κ.Σίρτη;
Σ.Σ: Κατ`αρχάς θα σας πω ότι έχουν δίκιο αυτοί οι κάτοχοι. Eχουν αγοράσει VW και πρέπει να είναι 100% ευχαριστημένοι. Και απο δω και πέρα θα είναι!
Είμαι εδώ σήμερα, για να σας πω ότι ξεκινάμε ένα πρόγραμμα 180 ημερών, που το λέμε "VW 100%" και που έχει σαν στόχο οι κάτοχοι VW να γίνουν οι πιο ευχαριστημένοι κάτοχοι αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Ελπίζω να σας τράβηξα την προσοχή γιατί ειναι ενα πολυ σημαντικό πρόγραμμα.
Α.Τ.: Ωραίο ακούγεται αυτό, αλλά τι σημαίνει αυτό για τον κάτοχο ενός VW; Τι να περιμένει;
Σ.Σ.: Ας ξεκινήσουμε από τις τιμές μας. Καλύτερες τιμές σε service και υπηρεσίες σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Θέλουμε όταν τις ανακοινώσουμε να κάνετε έρευνα και σείς και όποιος άλλος θέλει, σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας, για να πειστείτε.
Ακόμα νέου τύπου δωρεάν έλεγχος σε κάθε VW, το οποίο δεν έχει σχέση με ό,τι γνωρίζετε μέχρι τώρα, αφού μπορεί μετά απο ραντεβού, ο πελάτης να είναι παρών και καθώς το αυτοκίνητο του θα είναι σηκωμένο ψηλά, να δεί κάθε λεπτομέρεια, με τα μάτια του. Για να είναι πάντα το αυτοκίνητο του "VW 100%"
Να συμπληρώσω εδώ, οτι για να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία η προσπάθεια αυτή, πρόσφατα ολοκληρώσαμε συνέδριο στο οποίο ειδικά οι 1.100 εργαζόμενοι στον τομέα του after sales του VW group, ενημερώθηκαν, όχι μόνο σε νέες τεχνολογίες αλλά και σε θέματα καλύτερης προσέγγισης του καταναλωτή.
Θα υπάρχει ακόμα πακέτο οδικής ασφάλειας πέρα από τα συνηθισμένα, με 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη για οποιοδήποτε θέμα του πελάτη.
Υπάρχει ήδη και το πρόγραμμα, όπου κάθε κάτοχος που έχει αγοράσει ή θέλει να αγοράσει ενα μεταχειρισμένο VW, μπορεί να ελέγξει εκτός απο την κατάσταση του, ακόμα και τα πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.
Και φυσικά, σε ένα πρόγραμμα «VW 100%» - 180 ημερών θα υπάρχουν κι άλλες κινήσεις οι οποίες δεν μπορούν να αποκαλυφτούν όλες τώρα. Εν καιρώ… (γελώντας) Στόχος μας όμως είναι στο τέλος αυτού του μεγάλου προγράμματος, οι κάτοχοι VW να είναι οι πιο ευχαριστημένοι κάτοχοι αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Α.Τ: Καθώς δικός μας στόχος είναι, να είναι όλοι οι κάτοχοι αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ευχαριστημένοι, απο τις after sales υπηρεσίες που απολαμβάνουν, να είστε σίγουρος ότι εμείς θα βοηθήσουμε να φτάσει αυτή η ενημέρωση σε όλους τους κατόχους VW, αλλά και θα καταγράψουμε, μέσω της έρευνας Autocheck, πόσο καλύτερα αισθάνονται απο τις κινήσεις σας αυτές.
Κλείνοντας, μπορείτε να μας πείτε με 20 λέξεις, γιατί να αγοράσουμε Volkswagen;
Σ.Σ.: Για να οδηγείτε σήμερα τεχνολογία, την οποία οι άλλοι θα αποκτήσουν σε πέντε χρόνια, με όλα τα προνόμια του "100% VW" νέου προγράμματος μας
Δυο σημεια ειναι αξιομνημονευτα. Οτι γνωριζουν την κατρακυλα της vw σχετικα με την εξυπηρετηση και προσπαθουν να κανουν το καλυτερο για αυτο...μονο που δεν τους πιστευω...και δεν ειμαι ο μονος οπως καταλαβαινω...γιατι απλα ειναι γερμανοι με οτι αυτο σημαινει! Και το αστειο οτι τα πετρελαιοκινητα της vw συμφωνα με ερευνα ειναι τα πλεον καθαρα αναμεσα σε ανταγωνιστικα τους. Εδω γελανε μεχρι δακρυων γιατι μας θεωρει χαχολους καθως δεν μαθαμε και δεν μας πληροφορουν μαλιστα ποιος πληρωσε για την περιβοητη ερευνα! Ωραιο το παραμυθι αγαπητε μου μονο που δεν μας ειπες για τον δρακο!!
Βρε λετε στην επομενη ερευνα αξιοπιστιας του Autotriti να βγει στα πρασινα η VW??? χαχαχα Ο κυριος Σιρτης τηρει ευλαβικα αυτα που εχει μαθει στα σεμιναρια μαρκετινγκ της εταιρειας!
ΕΝΤΑΞΕΙ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ.ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ VW 100 o/o,ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ!!! ΗΘΕΛΑ ΝΑ 'ΞΕΡΑ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΚΟΙΜΩΜΕΝΑ ΖΩΑ?
Δεν φταίει αυτός ούτε το Group, φταίμε εμείς που ασχολούμαστε και σχολιάζουμε, αυτό θέλουν την προσοχή του κόσμου. Ας υπήρχε κάποιος που δεν θα επέτρεπε στον όμιλο να κάνει συμβιβασμό στα πρόστιμα και να τους έκλεινε την επόμενη μέρα του σκανδάλου.
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε... πλακώσει, να και η audi να κι εσείς
To οξύμωρο της υπόθεσης: VAG - αξιοπιστία...
Σε συνάδελφο μου που έχει αγοράσει το Polo του 2014 με 18000€, το αυτοκίνητο σβήνει εν κινήσει και μετά από την αρχική αντικατάσταση των μερών που δημιουργούσαν το πρόβλημα . Και για όσους δεν καταλαβαίνουν τον κίνδυνο αυτού του συμβάντος, σβηστός κινητήρας σημαίνει απουσία τιμονιού και φρένων ενός οχήματος που μεταφέρει παιδιά και οικογένειες. Αν ήμασταν σε σοβαρή χώρα που σέβεται τους καταναλωτές (π.χ. Αμερική) στον κ. Σίρτη θα του τραβούσαν άλλα πράγματα την προσοχή (π.χ. αγωγές με βαρβάτα πρόστιμα).
Πιάστηκαν να παραποιούν τα πάντα και να ψεύδονται τοσες φορές. Ερώτηση:Γιατι να πιστέψουμε ξανα τα λεγόμενα του καλοπληρωμένου αυτου υπαλλήλου???
Σχετικα με το VW, yπερβολες για ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο. Ακομη και η πρωην περιφημη Γερμανικη αξιοπιστια εχει παει περιπατο. Πανακριβο!
κ. Κοτσωνα εισαι πολυ ηπιος με την vw. Με 37.000χλμ το αυτοκινητο ειναι ολοκαινουριο! Εγω αν ημουν εντος εγγυησης θα ζητουσα καινουριο αυτοκινητο. Το θεμα ομως ειναι οτι λογω προστιμων απο το πετρελαιοσκανδαλο θα πρεπει να ξεχασεις τα εφ' ορου ζωης. Αυτο που μου εκανε εντυπωση στα γραφομενα σου ειναι αλλο! Πες οτι σου εδιναν την εφ' ορου ζωης εγγυηση. Απο εκει και στο εξης θα εισαι δηλαδη ενας ευχαριστημενος πελατης επειδη απλα δεν θα πληρωνεις αλλα θα εισαι ομως καθε τρεις και λιγο στο συνεργειο??!! Μπορεις να ζεις με το φοβο οτι μπορει το αυτοκινητο να σε αφησει στο δρομο εκει που δεν το περιμενεις??!! Γιατι εγω αυτο το φοβο τον εζησα οταν ειχα κι εγω vw οπως και αλλα γερμανικα. Το πιο ξενερωτικο της υποθεσης ειναι οτι ενα ζημιαρικο αυτοκινητο αντικαθιστα την αγαπη και την εμπιστοσυνη που νιωθει ο κατοχος του με αυτο με συναισθηματα μισους και απεχθειας τοσο για το αυτοκινητο οσο και για την μαρκα!
Η ερευνα γραφει: "H VW αποδειχθηκε απο τις πιο καθαρες εταιριες σε ρυπους για αυτοκινητα που κατασκευαστηκαν απο το 2015 και μετα"!!! Οχι οτι ειναι η πιο καθαρη και οτι κακως γραφτηκαν και ειπωθηκαν ολα αυτα για τους κινητηρες του ομιλου....ελεος! Γι αυτο αφηστε τα φουμαρα κυριε Στιβεν. Οταν πηρατε χαμπαρι οτι ολη αυτη η βρωμια καποτε θα φανερωθει αρχισατε να βγαζετε και κανενα πιο καθαρο κινητηρα.
Ελάτε να σας ξανα-κοροιδεψουμε!!! Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές μανταρινιες και άλλα φρούτα!!
Αγαπητό autotriti, γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο και για τις ανακλήσεις του VW GROUP στην Αμερική παρά μόνο αναφέρεστε σε μια συνέντευξη άνευ περιεχομένου και ουσίας ενός εκπροσώπου του Group; Έχετε κάνει άρθρα για ΠΟΛΥ πιο ασήμαντα πράγματα, η ανάκληση πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκινήτων AUDI-VW για προβλήματα ασφαλείας είναι κάτι αρκετά σημαντικό ακόμη και αν συμβαίνει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Απάντηση: Αγαπητέ αναγνώστη έχει δημοσιευτεί η είδηση για την ανάκληση που αναφέρετε, το οποίο μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο. http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Terastia-anaklhsh-VW-Audi_141866.asp
Η ληστρική συμπεριφορά της KOSMOCAR A.E. Της οποίας ιθύνεται (είναι «αρχηγός» κατά τό άρθρο...) ο κ. Σίρτης, συνεχίζεται.... Ενώ το δίκτυο ΚARENTA A.E. προσπάθησε να με υποχρεώσει σε αντικατάσταση φίλτρου σωματιδίων και τούρμπο (4600€ ευρώ περίπου) σε αυτ/το AMAROK, μία απλή αντικατάσταση βαλβίδας ψυγείου ρύπων (650€ ευρώ) έδωσε την απάντηση στο πρόβλημα. Ο Τεχνικός προϊσταμενος, και υφιστάμενος του κ. Σίρτη, εμμένει στην λάθος διάγνωση καλύπτοντας το δίκτυο πωλήσεων της KOSMOCAR. Η γερμανική διαφθορά με ελληνική πονηριά. Επιτυχία!
Μίστερ Στίβεν τεχνικό έλεγχο κάνουν όλοι και κάποιοι καλύτερο από τα συνεργεία,τα σπασμένα ποιός θα τα πληρώσει;
Ο εμπαιγμός και η αυθάδεια στο μεγαλείο της!!! Α μιας και μιλάμε για ρύπους...Θα μπορούσε ο κύριος Στίβεν να μας προσδιορίσει το χρόνο για τη πληρωμή μιας ενδεχομένως αποζημίωσης για τη βλάβη στο αναπνευστικό σύστημα,το δικό μας και των παιδιών μας για τοσα χρόνια,που αποδεδειγμένα πλεον εχει προξενήσει? Θα προχωρήσουν μόνοι τους σε αυτό ή θα χρειαστεί να ακολουθήσουμε ως πολίτες το δρόμο της δικαστικής οδού με αγωγές ο καθένας χωριστά. Η βλάβη στην υγεία ολων μας που εχει προξενηθεί ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ...είναι τεράστια. Αλήθεια ολα αυτα τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με κινητήρα VW ητοι:SKODA,AUDI,VW,PORSCHE,SEAT που συνεχίζουν να δηλητηριάζουν τον αέρα καθε λεπτό που αναπνέουμε τι έγιναν??? Απλά συνεχίζουν ολα να κυκλοφορούν... Το περιοδικό που μας φιλοξενεί δεν αισθάνεται οτι θα πρέπει να πάρει μια θέση για τη κατάσταση αυτή?
Οι κάτοχοι VW θα ήταν πιο ευχαριστημένοι με μια αρχική εγγύηση 4-5 ετών για ένα καινούργιο αυτοκίνητο και όχι με χρέωση 500 ευρώ για εγγύηση 2 ετών επιπλέον!!!!!
Japan Flag είναι η πρώτη φορά που αν και διαφωνώ μαζί σου σε πολλά εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τα λεγόμενα σου. Το έχω πει πολλές φορές πως η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας είναι εριστική και όχι πάντως για να εξυπηρετήσει τον κάτοχο vw.Συνεπώς πρέπει να αλλάξουν πολλά και ελπίζω να γίνει γιατί και ακριβά να πληρώνεις και να σε αντιμετωπίζουν ως...@@@ δεν γίνεται..
ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ: Η εταιρεία διανομής ψαριών και θαλασσινών Deutsche See κατέθεσε αγωγή εναντίον της Volkswagen, διότι παρουσίασε παραπλανητικά έναν στόλο από επαγγελματικά οχήματα τα οποία η γερμανική εταιρεία είχε προμηθευτεί με λίζινγκ θεωρώντας τα φιλικά προς το περιβάλλον. Με την κίνηση αυτή, η Deutsche See --η οποία διαθέτει στην αγορά τα προϊόντα της μέσω δικτύου λιανεμπόρων και σε εστιατόρια σε όλο τον κόσμο-- γίνεται ο πρώτος μεγάλος γερμανός πελάτης που καταθέτει αγωγή εναντίον της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης. Ήδη η Volkswagen είναι αντιμέτωπη με πολλές αγωγές από ιδιώτες κατόχους αυτοκινήτων, ρυθμιστικούς φορείς, προμηθευτές, κυβερνήσεις, πολλές μάλιστα με τη μορφή συλλογικών αγωγών στις ΗΠΑ. Η Deutsche See, η οποία εδρεύει στο Μπρέμενχαφεν και προμηθεύεται με λίζινγκ περίπου 500 επαγγελματικά οχήματα από τη Volkswagen, δήλωσε ότι δεν κατάφερε να καταλήξει σε εξωδικαστική συμφωνία. Οι συνομιλίες κατέρρευσαν μετά την αντικατάσταση από την πλευρά της Volkswagen των μάνατζερ με δικηγόρους και υπεύθυνους δημοσίων σχέσεων. Η γερμανική ταμπλόιντ «Bild am Sonntag» έγραψε ότι η Deutsche See διεκδικεί αποζημίωση 11,9 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο, η Deutsche See δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη να σχολιάσει το ποσό. «Η Deutsche See συνεργάστηκε με τη VW μόνο επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία υποσχέθηκε το πιο φιλικό προς το περιβάλλον σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας» αναφέρει ανακοίνωση της Deutsche See, η οποία το 2010 απέσπασε βραβείο βιωσιμότητας. Η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι δεν έχει δει τα σχετικά έγγραφα κι ως εκ τούτου δεν μπορεί να σχολιάσει επί του θέματος. Η Deutsche See ανακοίνωσε ότι κατέθεσε καταγγελία για κακόβουλη εξαπάτηση σε περιφερειακό δικαστήριο του Μπράουνσβαϊγκ, κοντά στα κεντρικά της Volkswagen, στην πόλη Βόλφσμπουργκ. Σήμερα το δικαστήριο δεν ήταν διαθέσιμο για να επιβεβαιώσει αν έχει λάβει τα σχετικά έγγραφα. Η Volkswagen παραδέχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 ότι είχε εγκαταστήσει κρυφό λογισμικό σε 475.000 δίλιτρα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για να εξαπατά στους ελέγχους για τις εκπομπές καυσαερίων, κάνοντάς τα να φαίνονται πιο καθαρά. Στην πραγματικότητα, τα αυτοκίνητα είχαν εκπομπές έως και 40 φορές μεγαλύτερες από τα επιτρεπόμενα επίπεδα. Οι νομικές συνέπειες έχουν κοστίσει στην εταιρεία πάνω από 20 δισ. ευρώ μέχρι στιγμής και ο πρώην επικεφαλής της υποβάλλεται σε έρευνες από τους Γερμανούς εισαγγελείς, καθώς θεωρείται ύποπτος για απάτη και χειραγώγηση της αγοράς.
Χμ..Λουξεμβούργο...ναι.Οι γνωστοί προστατευόμενοι και αφορολόγητοι φίλοι των Γερμανών,με πρώην πρωθυπουργό τον Γιουγκέρ...γνωστό τσιράκι της Μέρκελ...λένε... Δεν γνώριζαν τίποτα απο παραποίηση ρύπων και εξεπλάγησαν. Για διαβάστε λοιπον λιγο παρακάτω: Το Λουξεμβούργο ξεκίνησε τη Δευτέρα ποινική διαδικασία αναφορικά με το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων της Volkswagen, λέγοντας ότι η αρχή έγκρισης τύπου της χώρας έπεσε θύμα απάτης από αυτοκινητοβιομηχανίες. Ύστερα από έρευνα σχετικά με το σκάνδαλο, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε ότι κατέθεσε στους εισαγγελείς καταγγελία κατά αγνώστων. «Αποφασίσαμε να καταθέσουμε μήνυση κατά αγνώστων», δήλωσε σε δημοσιογράφους ο υπουργός Φρανσουά Μπος. Στα έγγραφα που διανεμήθηκαν σε δημοσιογράφους, το υπουργείο Υποδομών του Λουξεμβούργου χαρακτήρισε τον εαυτό του «θύμα εγκληματικής ενέργειας που το οδήγησε στο να πιστοποιεί οχήματα, κάτι που δεν θα έκανε εάν δεν είχαν παραποιηθεί οι δοκιμές». Το Λουξεμβούργο είναι μία από τις επτά χώρες, οι οποίες βρίσκονται στο μικροσκόπιο των ρυθμιστικών αρχών στις Βρυξέλλες διότι δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα πρόστιμα που η Volkswagen αντιμετώπισε στις ΗΠΑ αναφορικά με τη χρήση του παράνομου λογισμικού που επέτρεπε την παραποίηση των εκπομπών ρύπων. Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Reuters
Κύριε Σύρτη πολύ ωραία ακούγονται όλα αυτά που αναφέρετε. Αλλά επειδή είμαι κάτοχος wv Passat 1.4 tsi dsg7 και σε 37000χλμ έχει το dsg7 χαλάσει δύο φορές και κάθε μέρα ζω με την αγωνία πότε θα ξαναχαλάσει και πόσο θα μου στοιχήσει η επισκευή που θα κρατήσει λίγο για να ξαναχαλάσει εκ νέου και πάει λέγοντας, εγώ για να είμαι ευχαριστημένος κάτοχος ενός wv θέλω να μου δοθεί εγγύηση εφ΄όρου κατοχής μου του αυτοκινήτου στο οποίο είμαι ο πρώτος ιδιοκτήτης και πλήρωσα 25000 ευρώ για την απόκτησή του, για δωρεάν επισκευή (ανταλλακτικά και εργασία). Έτσι θεωρώ το σεβασμό στον καταναλωτή και όχι μεγάλα λόγια για τη δημιουργία εντυπώσεων. Περιμένω και ελπίζω στην όποια ανταπόκρισή σας. 'Ιδομεν
http://news.in.gr/world/article/?aid=1500128409
Δια μίαν εισέτι φοράν η loukia τα είπε όλα. Συντάσσομαι και υιοθετώ ασμένως το σχόλιό της.
Το να εισαι στην κορυφη και απο κατω να σκουζουνε σαν τα τσακαλια οι "αντιπαλοι" μονο τυχαιο δεν ειναι!
Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, Κ.Τ.Λ. ... ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΤΕ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!!! ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.-