
Στο... δρόμο οι διάδοχοι των i20 N και i30 N;
«Θα είναι πλεονέκτημα για εμάς ένα καυτά μοντέλα με κινητήρα καύσης», είπε στέλεχος της μάρκας.
«Σε στάδιο προανάπτυξης νέα υβριδικά συστήματα κίνησης» είπε ο επικεφαλής δοκιμαστής οδηγός της μάρκας.
Αργεί ακόμα το επόμενο «καυτό» Hyundai N με κινητήρα βενζίνης.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Στο δρόμο οι διάδοχοι των i20 N και i30 N;
Από τη στιγμή που η Hyundai αποφάσισε να σταματήσει να προσφέρει τα «καυτά», i20 N και i30 N, πολλοί ήταν αυτοί που πίστεψαν πως το τμήμα επιδόσεων της κορεατικής μάρκας θα ασχολούνταν αποκλειστικά με την εξέλιξη «καυτών» αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως το Ioniq 5 N και το επερχόμενο Ioniq 6 N.
Ωστόσο, η μάρκα έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφήνοντας παράλληλα να εννοηθεί πως η Hyundai N εργάζεται σε υβριδικούς διαδόχους τόσο του διάσημου i20 N, όσο και του μεγαλύτερου αδερφού του, του i30 N.
«Θα είναι πλεονέκτημα για εμάς ένα καυτά μοντέλα με κινητήρα καύσης»
Την είδηση αυτή αποκάλυψε με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα autoexpress, ο αντιπρόεδρος και συνιδρυτής του τμήματος N της Hyundai, Joonwoo Park. Το στέλεχος ανέφερε μεταξύ άλλων πως κληρονομιά της μάρκας να κατασκευάζει διασκεδαστικά αλλά και οικονομικά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που αποτελούν την «ραχοκοκαλιά» της. Ταυτόχρονα διέψευσε πως το τμήμα Ν δε θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα ηλεκτρικά.
«Δεν είναι αλήθεια ότι αλλάζουμε σε μία μάρκα επιδόσεων για ηλεκτρικά. Έχουμε μια μεγάλη κληρονομιά με τα i20 N και i30 N και δεν σταματάμε εκεί. Πιθανότατα, δεν θα υπάρξουν υβριδικά «καυτά» μοντέλα από ανταγωνιστές στο μέλλον… η κατασκευή αυτού του είδους αυτοκινήτου θα μπορούσε να μας δώσει πλεονέκτημα», ήταν τα λόγια του Joonwoo Park.
Σε στάδιο προανάπτυξης τα νέα υβριδικά συστήματα κίνησης
Από κει και πέρα, αναφορικά με το τι είδους υβριδική τεχνολογία μπορούμε να περιμένουμε μία πρώτη απάντηση έδωσε ο Alex Eichler, ένας από τους επικεφαλής οδηγούς δοκιμών της μάρκας της Hyundai Motor Europe.
«Σε αυτό το στάδιο, βρισκόμαστε μόνο στην προανάπτυξη υβριδικών συστημάτων κίνησης. Όταν κάνουμε προσομοιώσεις, είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αλλάζουν οι χρόνοι του αυτοκινήτου ανά γύρο (στις δοκιμές στην πίστα), κάθε φορά που τροποποιούμε ορισμένες παραμέτρους», ανάφερε.
Αναφορικά με τα αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να εξοπλιστούν με τα νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα ο Eichler άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσαμε να δούμε έναν διάδοχο του i20 N ή ένα αυτοκίνητο σαν το i20 N: «Θα μπορούσε να υπάρξει ένα αυτοκίνητο σαν το i20 N στο μέλλον. Τουλάχιστον, το ελπίζω!», ήταν τα λόγια του.
Αργεί ακόμα το επόμενο Hyundai N με κινητήρα βενζίνης
Ό,τι και να συμβεί στην πράξη, το μόνο σίγουρο είναι πως θα περιμένουμε για λίγο καιρό ακόμα προτού πάρουμε μια «γεύση» από οποιοδήποτε «καυτό» Hyundai με υβριδικό σύστημα κίνησης. Όπως ανέφερε ο Eichler, τα υβριδικά κινητήρια σύνολα βρίσκονται ακόμη σε προανάπτυξη, με την εταιρεία να υπονοεί ότι πιθανότατα δεν θα δούμε κάτι πριν από το τέλος του 2027 το νωρίτερο.