ΜΤΜ και Mansory «τουμπάνιασαν» Lamborghini Urus στα 1.001 άλογα
Η Lamborghini Urus έγινε το πρώτο supercar σε αμάξωμα SUV, όταν παρουσιάστηκε από τους Ιταλούς πριν λίγα χρόνια και πλέον αποτελεί το best seller μοντέλο της φίρμας. Διάφοροι βελτιωτικοί οίκοι έσπευσαν να ετοιμάσουν τα δικά τους πακέτα για το αυτοκίνητο, ωστόσο η Urus που βλέπετε στις φωτογραφίες είχε την χαρά και την τιμή να ασχοληθούν μαζί της, όχι μία, αλλά δύο γνωστές εταιρείες στον κόσμο της βελτίωσης, η Mansory και η ΜΤΜ.
Από τα 650 PS η ισχύς έφτασε τα 1.001 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής
Η ΜΤΜ ήταν η εταιρεία που ασχολήθηκε με την αναβάθμιση του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων και τα κατάφερε περίφημα, τοποθετώντας δύο μεγαλύτερα turbo, αναβαθμισμένο σύστημα εισαγωγής και ειδικό φίλτρο αέρα. Η ισχύς του μοτέρ, από τους 650 ίππους και τα 850 Nm ροπής που αποδίδει, όταν βγαίνει από το εργοστάσιο, έφτασε τα 1.001 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής ενώ η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός ΖF αυτόματου κιβωτίου με 8 σχέσεις που έχει ενισχυθεί, ώστε να μπορεί να αντέξει την τεράστια ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Στοιχεία για τις επιδόσεις της βελτιωμένης Urus δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά, εάν σε εργοστασιακή μορφή, μπορεί να κάνει το 0-100χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, τότε θεωρούμε πως με σχεδόν 400 άλογα παραπάνω, η επίδοσή της ίσως είναι σημαντικά βελτιωμένη.
Έχει νέους προφυλακτήρες και τεράστιους αεραγωγούς και ενισχυμένους θόλους
Από την πλευρά της, η Mansory ασχολήθηκε με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, δίνοντας στο μοντέλο ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με γιγάντιους αεραγωγούς, ενισχυμένους θόλους, πλαϊνές ποδιές και σπορ πίσω διαχύτη με τρεις κεντρικούς απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η Urus ακόμη πιο ισχυρή μετά την ανανέωσή της
Η Lamborghini ετοιμάζεται να ανανεώσει την Urus, με τις φήμες να κάνουν λόγο πως θα αυξήσει την ισχύ του V8 μοτέρ και πως θα προσφέρει και μια Plug-in υβριδική έκδοση.
Δεν το πιάνει τίποτα!
- H MTM ασχολήθηκε με το μοτέρ και η Mansory με το bodykit
- Από τα 650 PS η ισχύς έφτασε τα 1.001 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής
- Έχει νέους προφυλακτήρες, τεράστιους αεραγωγούς και ενισχυμένους θόλους
Λαμβάνουν υπόψη την αξιοπιστία του μοτέρ τέτοιες εταιρείες ή ο κινητήρας θα χρειάζεται επισκευή κάθε 5.000 χλμ.;