Υβριδικό Toyota ή diesel BMW, αν θέλεις 2λιτρο SUV;
- 10 χιλιάρικα φθηνότερο το Toyota GR Sport από τη βασική Χ2. Με την X2 Μ-Pack η διαφορά είναι 25 χιλιάρικα
- 47 περισσότερα άλογα το Toyota (197 Vs 150), περισσότερη ροπή η BMW (360 Nm Vs 206)
- Καίει 3,5 λίτρα στην πόλη το C-HR πραγματικά, 4,8 μέση δηλώνει η Χ2 στα χαρτιά
- Το C-HR έχει τετρακίνηση, η X2 5 εκ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
10 χιλιάρικα φθηνότερο το Toyota GR Sport από τη βασική Χ2. Με την X2 Μ-Pack η διαφορά είναι 25 χιλιάρικα
Αν δε συμβιβάζεσαι με τα downsized μοτέρ και θέλεις μπόλικα κυβικά κάτω από το καπό σου, τι θα προτιμήσεις; Ένα diesel ή ένα υβριδικό μοντέλο; Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, το υβριδικό Toyota C-HR ή την diesel BMW X2, δύο μοντέλα καινούρια και με σπορτίφ σχεδίαση; Πριν απαντήσουμε, ας δούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τα σημαντικά στοιχεία για τα δύο αυτά μοντέλα.
Αρχικά έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή. To νέο C-HR κοστίζει στην κορυφαία έκδοση GR Sport από 41.950 ευρώ, ενώ η X2, που ανήκει στις premium προτάσεις, στη βασική της έκδοση ξεκινάει από 53.200 ευρώ. Διαφορά άνω των 10.000 ευρώ η οποία και μεγαλώνει αν συγκρίνουμε και τις αντίστοιχες σπορτ εκδόσεις, καθώς αφενός το βασικό C-HR κοστίζει από 37.230 ευρώ, αφετέρου η σπορτίφ έκδοση της X2, με το M-pack της BMW, έχει κόστος από 67.200 ευρώ.
47 περισσότερα άλογα το Toyota (197 Vs 150), περισσότερη ροπή η BMW (360 Nm Vs 206)
Πάμε και στο ζουμί του θέματος… Κάτω από το καπό του C-HR συναντάμε έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα 152 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων για συνδυαστική απόδοση 197 ίππων. 47 ολόκληρους παραπάνω ίππους από την sDrive18d Χ2, της οποίας το δίλιτρο turbodiesel βγάζει 150 άλογα. Πάντως το σύνολο της Χ2 έχει περισσότερα αποθέματα ροπής φτάνοντας στο μέγιστo σημείο τα 360 Nm έναντι τα 205 του C-HR.
Μάρκα/Μοντέλο | BMW X2 sDrive 18d 150 PS | TOYOTA C-HR 2.0L HEV AWD-i 197 PS |
---|---|---|
Ιπποδύναμη (PS) | 150 | 197 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 360 | 206 |
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,6 | 5,1 |
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 147 | 114 |
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 6 |
Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 560 | 362 |
Προβολείς ομίχλης | Όχι | LED |
Κίνηση | Εμπρός | 4x4 |
Απόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20,7 | 15,4 |
Έκδοση εξοπλισμού | Basic | GR Sport |
Τιμή/Έκδοση | 53.200 / Basic | 41.950 / GR Sport |
Καίει 3,5 λίτρα στην πόλη το C-HR πραγματικά, 4,8 μέση δηλώνει η Χ2 στα χαρτιά
Η μεγάλη διαφορά των δύο συνόλων πάντως βρίσκεται στην κατανάλωση. Το C-HR (διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του) έχει πραγματική κατανάλωση (από τις μετρήσεις του Test Center) στην πόλη μόλις 3,5 λτ./100 χλμ.. Η diesel Χ2 από την πλευρά της ανακοινώνει μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ.. Μιλάμε για εργοστασιακό νούμερο, το οποίο ξέρουμε πως πάντα είναι χαμηλότερο από το πραγματικό. Επίσης, όπως έχουμε δει στα περισσότερα diesel μοντέλα, η κατανάλωση στην πόλη (δεν ανακοινώνει νούμερο η BMW) σε ένα diesel μοντέλο είναι σχεδόν 30% παραπάνω από την μικτή.
Το C-HR έχει τετρακίνηση, η X2 5 εκ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
Από τη στιγμή που μιλάμε για SUV, ας δούμε και τι εκτός δρόμου ικανότητες έχουν τα δύο μοντέλα στις εκδόσεις που συγκρίνουμε. Το C-HR προσφέρεται και με τετρακίνηση, την AWD-i, η οποία επιτυγχάνεται με ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων, που κινεί τους πίσω τροχούς. Σημαντικό πλεονέκτημα, τόσο για το κράτημα και δη σε πιο γλιστερό οδόστρωμα, όσο και για την πρόσφυση εκτός δρόμου σε σημεία με λάσπη ή πιο αμμώδη εδάφη. Από την πλευρά της η X2 έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος 20,7 εκ. εναντίον 15,4 εκ. του C-HR έχοντας έτσι πλεονέκτημα στα υψηλότερα εμπόδια που «απειλούν» την κοιλιά των δύο μοντέλων.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Με σπορτίφ γονίδια |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Digital και οδηγοκεντρικές καμπίνες |
Σελίδα 4 | Πλουσιότερο σε εξοπλισμό και με 6 χρόνια εγγύηση το Toyota C-HR (2 η X2) |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |