To ιαπωνικό σεντάν διατίθεται πλέον σε έκδοση «Nurburgring» που περιλαμβάνει πλήθος αισθητικών επεμβάσεων αλλά όχι κάποιο ισχυρότερο μοτέρ.
Η πίστα του Nurburgring είναι ο προορισμός για τα περισσότερα μοντέλα επιδόσεων στον κόσμο, είτε για να δοκιμαστούν και να εξελιχτούν εκεί είτε για να σημειώσουν γρήγορους χρόνους και να διεκδικήσουν την δική τους θέση στο πάνθεον της «Πράσινης Κόλασης». Οι εταιρείες δεν διστάζουν μάλιστα να δουλεύουν πάνω σε ειδικές «Νurburgring» εκδόσεις για τα σπορ μοντέλα τους…
Η Toyota τα τελευταία χρόνια έχει ανανεώσει την γκάμα της με καινούρια μοντέλα όπως η Supra, προσφέρει πλέον το ολοκαίνουριο GR 86, ενώ διαθέτει ακόμη το GR Yaris των 261 ίππων αλλά και μια σειρά από GR Sport εκδόσεις για τα περισσότερα μοντέλα της. Τώρα, η φίρμα κάνει ένα βήμα παρακάτω, ανακοινώνοντας πως η Corolla Altis που προσφέρει στην Ταϊλάνδη θα είναι διαθέσιμη με ένα πακέτο «Nurburgring» για να τιμήσει την αγωνιστική Corolla που νίκησε στον 24ωρο αγώνα ADAC Total που έγινε στην πίστα για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Σαφείς αλλαγές σε εμφάνιση
Η μάρκα υποστηρίζει πως το πακέτο είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό και πως περιλαμβάνει νέα γρίλια, ενισχυμένους προφυλακτήρες, νέες πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω διαχύτη, μικρό lipάκι στο πορτ-μπαγκάζ και, φυσικά, εμβλήματα «Νurburgring 24h» πίσω από τους μπροστινούς τροχούς.
Σε βενζίνη και υβριδικό και χαμηλωμένο
Παρά το νέο πιο σπορτίφ παρουσιαστικό της, η Corolla στην Ταϊλάνδη, ακόμη και στην έκδοση αυτή, μπορεί να συνδυαστεί είτε με τον ατμοσφαιρικό 1.800άρη κινητήρα απόδοσης 140 ίππων είτε με την υβριδική επιλογή με το ίδιο μοτέρ που αποδίδει 122 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, η ισχύς φτάνει στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου. Μπορεί η Corolla να μην έχει κάποιο ισχυρό μοτέρ κάτω από το καπό, ωστόσο η Toyota φρόντισε να δώσει στο μοντέλο νέα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος και καλύτερη ανταπόκριση του κινητήρα στο γκάζι, ώστε ο οδηγός να επιταχύνει γρηγορότερα.
Από 24.600 ευρώ
Το Toyota Corolla Altis «Nürburgring» κοστίζει την Ταϊλάνδη 964.000 μπαχτ, δηλαδή περίπου 24.600 ευρώ στην βενζινοκίνητη έκδοση και 28.500 ευρώ στην υβριδική. Το περίεργο είναι πως στην ίδια χώρα, η Toyota προσφέρει και την Corolla GR Sport αντί 25.300 ευρώ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Tα εμβλήματα στο πλάι δίνουν 10 άλογα;
- Νέοι προφυλακτήρες, διαχύτες, πλαϊνές ποδιές και lipάκια
- Με μικρότερη απόσταση από το έδαφος
- Χωρίς αλλαγές στα μοτέρ, σε βενζίνη και hybrid
Έκδοση «Νurburgring» με υβριδικό μοτέρ και 122 άλογα; Μήπως θα έπρεπε να συνδυαστεί με κάποιον πιο ισχυρό κινητήρα;