- Τρία νέα μοτέρ ετοιμάζει η Toyota.
- Νέος ατμοσφαιρικός 1,5 λίτρων πιο ισχυρός και αποδοτικός από το σημερινό.
- Τούρμπο 1.500άρης ισάξιος σε ισχύ με τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων.
- Νέο τούρμπο 2λιτρο μοτέρ πιο ισχυρό από τον 2,4 λίτρων κινητήρα.
- Για υβριδικά και Plug-in υβριδικά Toyota.
Τρία νέα μοτέρ ετοιμάζει η Toyota
Τρεις νέους τετρακύλινδρους σε σειρά κινητήρες εξελίσσει η Toyota, οι οποίοι θα έρθουν με μεγαλύτερη ισχύ και αυξημένη απόδοση σε σχέση με τα μοτέρ που πρόκειται να αντικαταστήσουν. Η ιαπωνική μάρκα στο πλαίσιο κοινής διάσκεψης με τις Mazda και Subaru, ανακοίνωσε επίσημα πως ετοιμάζει μία νέα οικογένεια κινητήρων, δίνοντας τις πρώτες πληροφορίες για αυτούς, προτού μελλοντικά αποκαλύψει τα πλήρη χαρακτηριστικά τους.
Νέος ατμοσφαιρικός 1,5 λίτρων πιο ισχυρός και αποδοτικός από το σημερινό
Τα τρία νέα μοτέρ θα λειτουργούν με τα συνηθισμένα ορυκτά καύσιμα, αλλά και με καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα, όπως υγρό υδρογόνο, συνθετικά καύσιμα και βιοκαύσιμα. Ένα από τα νέα μοτέρ θα είναι ατμοσφαιρικό 1,5 λίτρων και θα έχει περίπου 10% μικρότερο όγκο και ύψος σε σύγκριση με τον τρέχοντα κινητήρα. Το εν λόγω μοτέρ θα είναι επίσης πιο ισχυρό και πιο αποδοτικό σε κατανάλωση. Συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση και την οικονομία καυσίμου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, αφού όπως προαναφέραμε βρίσκεται σε εξέλιξη. Η Toyota το εγκατέστησε σε ένα πρωτότυπο Prius και υπογράμμισε πως χάρη στο μικρότερο μέγεθος που διαθέτει μπορεί να σχεδιάσει ακόμα πιο αεροδυναμικά τα μοντέλα της, κατεβάζοντας χαμηλότερα το καπό.
Τούρμπο 1.500άρης ισάξιος σε ισχύ με τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων
Ο δεύτερος σε εξέλιξη κινητήρας είναι ένας τούρμπο 1.500άρης. Θα είναι 20 τοις εκατό μικρότερος σε όγκο από τον ατμοσφαιρικό 2,5 λίτρων που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή. Ταυτόχρονα, το ύψος θα μειωθεί κατά 15 τοις εκατό. Θα είναι περίπου το ίδιο ισχυρό, αλλά πιο αποδοτικός σε κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 30%.
Νέο τούρμπο 2λιτρο μοτέρ πιο ισχυρό από τον 2,4 λίτρων κινητήρα
Ο ισχυρότερος από τη νέα τριάδα κινητήρων θα είναι ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 2,0 λίτρων. Σε σύγκριση με τον υπάρχοντα τούρμπο κινητήρα 2,4 λίτρων, έχει 10% μικρότερο όγκο και επωφελείται από μείωση ύψους 10%. Η Toyota υπόσχεται σημαντικά περισσότερη ισχύ και 30 τοις εκατό περισσότερη οικονομία καυσίμου.
Συνέχεια του άρθρου >>>