Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Aποκαλυπτικός ήταν ο Matt Harrison, αντιπρόεδρος της Τοyota Europe στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing.

Toyota: «Η προσοχή μας στρέφεται στα SUV»

2.399 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2018)

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι δηλώσεις του Matt Harrison, αντιπροέδρου της Τοyota Europe στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing πάνω στην πορεία της μάρκας. Διαβάστε τι λέει για τα SUV, το Aygo, την Supra, το C-ΗR κ.α

Aποκαλυπτικός ήταν ο Matt Harrison, αντιπρόεδρος της Τοyota Europe στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing, σε δηλώσεις του για το όλα όσα συμβαίνουν στην Τοyota όσον αφορά τα νέα της μοντέλα, τις υβριδικές εκδόσεις, τα μοντέλα που λείπουν από την γκάμα της και τη γενική της πορεία.

Η ιαπωνική μάρκα πέρυσι κατάφερε να φτάσει το στόχο του 1 εκατομμυρίου πωλήσεων τρία χρόνια νωρίτερα από ότι είχε προβλέψει, κυρίως λόγω της μεγάλης ζήτησης που απολαμβάνουν τα μοντέλα της στις υβριδικές τους εκδόσεις. Ο Harrison μάλιστα σημείωσε πως θα ακολουθήσουν πολλά plug-in υβριδικά μοντέλα στο μέλλον και ότι σε αντίθεση με πολλούς ανταγωνιστές της, το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η μάρκα είναι πως πρέπει να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση που υπάρχει για τα υβριδικά της οχήματα.
 
Στη συνέχεια, ο ίδιος αναφέρθηκε στο γιατί η Toyota επέλεξε να μετονομάσει το Auris σε Corolla, λέγοντας πως «δεν πρέπει να έχουμε ίδια αυτοκίνητα σε διαφορετικές περιοχές με διαφορετικά ονόματα γιατί δεν είναι «ειλικρινές» ενώ όταν ρωτήθηκε για το αν θα περιμένει να έχει η Supra μεγάλη εμπορική επιτυχία, ο Harrison δήλωσε: « o ρόλος της Supra δεν είναι να φέρει κέρδη. Είναι ένα μοντέλο-κράχτης που θα φέρει συναίσθημα στην μάρκα. Περιμένουμε να πουλήσουμε 2.000-3.000 αυτοκίνητα, η κατηγορία της είναι πολύ μικρή».

Η συζήτηση έπειτα κατέληξε στην γκάμα SUV της Τοyota με τον Ηarrison να σημειώνει πως « η Τοyota άργησε λίγο να επεκτείνει την SUV γκάμα της» την ίδια στιγμή που άφησε να εννοηθεί πως σύντομα πρέπει να περιμένουμε σημαντικές κινήσεις στην κατηγορία αυτή, ειδικά στα μικρά SUV, όπου τα νέα μοντέλα θα έχουν και αυτά την καινοτόμο σχεδίαση του C-HR.
Ακόμα, αναφέρθηκε στο μέλλον του Aygo και την συνεργασία της Τοyota με το PSA Group λέγοντας: « To Αygo είναι κεφάλαιο για την μάρκα. Είναι το πιο προσιτό μοντέλο και είναι σημαντικό για να προσελκύσουμε πιο νέους ανθρώπους. Υπάρχουν πολλά ερωτήματα για το αν πρέπει να γίνει ηλεκτροκίνητο, τι μοτέρ θα έχει και τι αμάξωμα. Η κατηγορία του βασίζεται στην προσιτή τιμή και αυτό τώρα δεν μπορεί να συμβαδίσει με την ηλεκτρική τεχνολογία.»

Τέλος, ρωτήθηκε για το αν θα μπορούσε η Toyota να κατασκευάσει ακόμα πιο φθηνά μοντέλα για να ανταγωνιστήσει την Dacia σε περιοχές της Ανατολικής Ευρώπης, όπου και οι δύο εταιρείες σημειώνουν μεγάλες πωλήσεις, με τον Harrison να τονίζει πως «βλέπουμε πως υπάρχουν ευκαιρίες στη Ρωσία και σε κάποιες άλλες αγορές. Υπάρχει χώρος από κάτω μας και ίσως μπορέσουμε να κάνουμε κάτι. Ωστόσο, τα στάνταρ που έχει η Τοyota στον τομέα της τεχνολογίας είναι πολύ μεγάλα.»

Mercedes
Autotriti.gr