Αύξηση στην παραγωγή 25% θέλει η Toyota για το C-HR
Το C-HR από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε και λανσαρίστηκε εμπορικά πριν από περίπου 7 χρόνια κέρδισε τις καρδιές των Ευρωπαίων καταναλωτών, χάρη στην φουτουριστική του σχεδίαση και το υβριδικό του κινητήριο σύνολο. Τώρα, με τη νέα γενιά, η Toyota σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγή της στα 12.500 αυτοκίνητα (από 10.000/μήνα της πρώτης γενιάς) θεωρώντας πως κάποια στοιχεία της νέας γενιάς θα κάνουν ακόμη πιο δημοφιλές το μοντέλο.
Συγκεκριμένα, η Toyota θεωρεί πως η προσθήκη της Corolla Cross, της έδωσε την ευκαιρία να κάνει ακόμη πιο νεωτερική την σχεδίαση του νέου C-HR και να κρατήσει την εμφάνισή του όσο πιο κοντά γινόταν στο CH-R Prologue Concept που έκανε ντεμπούτο το 2022. Ακόμη, η μάρκα υπόσχεται πως, σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά που είχε περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, το νέο C-HR θα έχει περισσότερους χώρους χάρη στις πιο «παραδοσιακές» διαστάσεις του.
«Το στυλ ήταν ο κορυφαίος λόγος αγοράς για το 55% των αγοραστών της πρώτης γενιάς C-HR, οπότε ήμασταν ακόμη πιο τολμηροί με τη δεύτερη γενιά, η οποία απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίσουν και να εκφράσουν το δικό τους στυλ και αξίες», δήλωσε ο Harold Patin, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού προϊόντων και μάρκετινγκ της Toyota Europe.
Ώθηση στις πωλήσεις μέσω της Plug-in επιλογής
Εκτός από νέο σχεδιασμό, το δεύτερης γενιάς C-HR τροφοδοτείται πλέον με ένα αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο με βάση ένα 1.800άρι μοτέρ που αποδίδει 140 άλογα σε συνδυασμό με ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Νέα προσθήκη είναι η Plug-in υβριδική έκδοση δάνειο από το καινούριο Prius, η οποία αποδίδει 223 άλογα και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων. Η Toyota ελπίζει πως το Plug-in υβριδικό σύνολο θα προσελκύσει τις εταιρείες και θα αφορά το 1/4 των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.