ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW Tera: Πρόγευση για το νέο VW T-Roc

1.464 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2025)
VW Tera: Πρόγευση για το νέο VW T-Roc
4 Φωτογραφίες »

Tera: Νέο μικρό SUV της VW για τη Βραζιλία με ντιζάιν από Tiguan.
Μεγάλες ομοιότητες με τις εικόνες της νέας γενιάς T-Roc που είχαν διαρρεύσει.
Εσωτερικό α λα T-Cross το Tera, τεχνολογική αναβάθμιση για το νέο T-Roc.
Κινητήρες βενζίνης και mild hybrid (eTSI) και για πρώτη φορά Plug-in Hybrid το T-Roc

autotriti team

Tera: Νέο μικρό SUV της VW για τη Βραζιλία με ντιζάιν από Tiguan

Η Volkswagen παρουσίασε ένα νέο μικρό SUV μήκους 4 μέτρων, στα μέτρα του Polo (μήκος 4,07 μ.), το οποίο ονομάζεται Tera και έκανε την επίσημη εμφάνισή του στο καρναβάλι του Ρίο ντε Τζανέιρο. Μπορεί το συγκεκριμένο μοντέλο να αφορά την αγορά της Βραζιλίας, ωστόσο φαίνεται πως αποτελεί ένα πολύ καλό δείγμα γραφής για τη σχεδιαστική γραμμή που θα δούμε στη νέα, δεύτερη γενιά του ευρωπαϊκού VW T-Roc.

Μεγάλες ομοιότητες με τις εικόνες της νέας γενιάς T-Roc που είχαν διαρρεύσει

Κρίνοντας από τα σκίτσα του νέου VW T-Roc που είχαν διαρρεύσει, οι ομοιότητες με το Tera το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0, όπως το Polo, είναι εμφανείς καθώς ενσωματώνεται η σχεδιαστική γλώσσα που συναντάμε στο καινούργιο Tiguan. Νέοι, λεπτοί προβολείς, οι οποίοι ενώνονται μέσω μιας στενής γρίλιας, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το έμβλημα της Volkswagen, και χαμηλότερα η μάσκα με το τραπεζοειδές μοτίβο προσδίδουν αθλητικό χαρακτήρα στο μικρό SUV. Αντίστοιχη εικόνα και στα πρώτα σκίτσα του VW T-Roc με την τεράστια κυψελοειδή γρίλια και τους σφηνοειδείς προβολείς. Ένα ακόμα κοινό σημείο των Tera και T-Roc, στο πλάι αυτή τη φορά, οι εμπρός και πίσω καμπυλόγραμμοι «ώμοι» που παραπέμπουν σε αυτούς του Tiguan, ενώ το παζλ ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος με τα ενιαία φωτιστικά σώματα, την έντονα κεκλιμένη οροφή που παραπέμπει σε coupe σχήμα και τον νέο προφυλακτήρα, αν και στον τελευταίο υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις.


Αυτή είναι η πρώτη εικόνα του νέου VW T-Roc που διέρρευσε.
4 Φωτογραφίες »

Αυτή είναι η πρώτη εικόνα του νέου VW T-Roc που διέρρευσε.

Εσωτερικό α λα T-Cross το Tera, τεχνολογική αναβάθμιση για το νέο T-Roc

Στο εσωτερικό τα πράγματα αλλάζουν. Μπορεί προς το παρόν να μην υπάρχουν εικόνες από την καμπίνα του νέου T-Roc, ωστόσο βάσει όσων βλέπουμε στο Tera σίγουρα το πιθανότερο είναι να μην υπάρχουν ομοιότητες. Ο εσωτερικός διάκοσμος του Tera βασίζεται στα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας της γερμανικής εταιρείας, παρουσιάζοντας ομοιότητες με το T-Cross, αν και η διαμόρφωση των γραφικών του infotainment είναι εντελώς διαφορετική από τα ευρωπαϊκά πρότυπα της μάρκας. Από εκεί και έπειτα βρίσκουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, πολυλειτουργικό τιμόνι με φυσικά κουμπιά (όχι αφής) και σκληρά πλαστικά.

Αναφορικά με την καμπίνα του νέου T-Roc τώρα, παρόλο που δεν έχουμε εικόνες, η νέα γενιά αναμένεται να έχει ριζικές αλλαγές. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, περιμένουμε μεγαλύτερη οθόνη αφής για το infotainment, παρόμοια με αυτή που βρίσκουμε στο Golf και το Tiguan, τα οποία προσφέρονται με το νεότερο σύστημα MIB4 σε επιλογές 10,4 και 12,9 ιντσών υποστηρίζοντας λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης (Chat GPT). Ποιοτικά, στο άνω μέρος του ταμπλό θεωρείται δεδομένο πως θα γίνεται χρήση μαλακών υλικών, όπως στο υπάρχον T-Roc μετά το facelift.

Κινητήρες βενζίνης και mild hybrid (eTSI) και για πρώτη φορά Plug-in Hybrid το T-Roc

Κάτω από το καπό του VW Tera θα βρίσκεται πιθανότατα αποκλειστικά ο 1.000άρης TSI και εκεί είναι ίσως η μεγάλη διαφορά του με το T-Roc, μιας και θα έχει σίγουρα πλουσιότερη γκάμα κινητήριων συνόλων. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε η νέα γενιά T-Roc θα είναι πιθανώς η τελευταία με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν είναι ακόμη σαφές τι κινητήρια σύνολα θα προσφέρει η VW, αλλά οι φήμες που έχουν κυκλοφορήσει λένε πως θα υιοθετήσει παρόμοια γκάμα κινητήρων με αυτή του ανανεωμένου Volkswagen Golf. Αν ισχύσει και στην πράξη κάτι τέτοιο, αναμένεται να δούμε έναν ήπια υβριδικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης έως 150 ίππους, αλλά ενδεχομένως και ένα Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο απόδοσης 272 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων. Τέλος, η επιστροφή του T-Roc R δεν μοιάζει απίθανη και, αν επιστρέψει, πιθανότατα θα μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με το Golf R.

Κλείνοντας, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα, δεύτερη γενιά του VW T-Roc αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2025, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα υπολογίζεται μέσα στο 2026 με τις πρώτες εκτιμήσεις να μιλούν για αύξηση τιμής, παράλληλα με την αύξηση του μεγέθους.

Autotriti.gr
LEASING PRICES