ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Χωρίς τετρακίνητη έκδοση θα προσφερθεί η νέα γενιά του Dacia Duster, αν επαληθευτούν οι φήμες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους δια μέσου των γαλλικών ΜΜΕ.

Χάνει την 4κίνηση το επόμενο Dacia Duster;

5.257 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2020)

Έντονη φημολογία πως η επόμενη γενιά του Dacia Duster θα αφήσει πίσω του την τετρακίνηση και θα προσφερθεί με νέα πλατφόρμα και αποκλειστικά ως προσθιοκίνητο, έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα.


Χωρίς τετρακίνητη έκδοση λέγεται πως θα προσφερθεί η νέα γενιά του Dacia Duster, αν επαληθευτούν οι φήμες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους δια μέσου των γαλλικών ΜΜΕ. Σύμφωνα λοιπόν με τα Μέσα αυτά, το γεγονός πως τα νέα Logan και Sandero πήραν ως βάση τους την πλατφόρμα οχημάτων CMF-B της Συμμαχίας έχουν κινήσει τις υποψίες πως και η νέα γενιά του Duster θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
 
Ως εκ τούτου και λαμβάνοντας ως δεδομένο πως όλα τα μοντέλα που προσφέρουν η Renault και η Nissan σε αυτήν την πλατφόρμα δεν είναι διαθέσιμα με σύστημα τετρακίνησης, προσθέτει το πρώτο κρατούμενο, ότι η επόμενη γενιά του Duster θα αποχωριστεί την 4κίνηση. Το δεύτερο κρατούμενο, σύμφωνα πάντα με τα Μέσα του εξωτερικού, είναι το γεγονός πως οι Ευρωπαίοι πελάτες δεν έχουν σε πρώτη μοίρα την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, δείχνοντας μεγαλύτερη προτίμηση στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.
 
Το τρίτο και τελευταίο κρατούμενο είναι πως σε περίπτωση που το νέο Duster αφήσει την πλατφόρμα CMF-B για χάρη της μεγαλύτερης και ακριβότερης CMF-C/D για τετρακίνηση, θα πρέπει παράλληλα το εργοστάσιο που θα το κατασκευάσει στην πόλη Pitesti της Ρουμανίας να αποκτήσει τον κατάλληλο εξοπλισμό. Λογικό και επόμενο από τη μία, ωστόσο το γεγονός πως η Dacia είναι μία μάρκα χαμηλού κόστους στα μοντέλα της, προσθέτει ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο στην ύπαρξη 4κίνησης, καθότι μεγαλύτερη πλατφόρμα και μεγαλύτερη επένδυση για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, συνηγορεί με αύξηση της τιμής, κάτι που δεν θέλουν οι Ρουμάνοι.
 
Τίποτα από όλα τα παραπάνω δεν έχει επιβεβαιώσει η μάρκα και πλέον ο χρόνος θα είναι αυτός που θα δείξει αν οι παραπάνω αναφορές έχουν βάση ή όχι. Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή, το Dacia Duster προσφέρεται κανονικά σε τετρακίνητες εκδόσεις στην ελληνική αγορά με τον 1,5 turbo diesel των 115 ίππων και κόστος κτήσης που ξεκινά από τις 17.490 ευρώ, κάνοντας το μία από τις οικονομικότερες και value for money τετρακίνητες λύσεις της αγοράς.

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA