Nέα κατεύθυνση φαίνεται πως παίρνει η στρατηγική της Μaserati σε ό,τι έχει να κάνει με την κατασκευή αυτοκινήτων. Ο λόγος είναι ότι φαίνεται πως η μάρκα δεν φαίνεται να έχει πλέον στα πλάνα της την κατασκευή compact «πιο μικρών» αυτοκινήτων με το ίδιο το αφεντικό της ιταλικής φίρμας να δηλώνει: «Δεν θες να φτιάξεις αυτοκίνητα για τις μικρότερες κατηγορίες αλλά για τις μεγαλύτερες».
Σύμφωνα με την άποψη του Wester, τα μικρότερου μεγέθους compact αυτοκίνητα πόλης κάνουν την Maserati να μοιάζει σαν mainstream μάρκα, κάτι που μειώνει την απήχησή της στους καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν premium αυτοκίνητο. Παράλληλα, στην Maserati γνωρίζουν πως τα πιο μικρά μοντέλα έχουν μικρότερο περιθώριο κέρδους.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό αν η δήλωση αυτή του Wester σημαίνει πως τα πλάνα της φίρμας για την κατασκευή ενός μικρού crossover παγώνουν. Υπενθυμίζουμε πως πέρυσι, η εταιρεία είχε ανακοινώσει επίσημα πως θα λανσάρει ένα τέτοιο μοντέλο με plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο και αυτόνομα συστήματα επιπέδου 3. Η επόμενη Maserati που θα ντεμπουτάρει πάντως θα είναι η Αlfieri στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2020 που θα λανσαριστεί εμπορικά το 2021 ή το 2022 με σκοπό να αντικαταστήσει την GranTurismo.
Τέλος, μεγάλες συζητήσεις έχουν ξεκινήσει σχετικά με τα μελλοντικά κινητήρια σύνολα των μοντέλων της Μaserati αφού έχει ανακοινωθεί πως η φίρμα θα σταματήσει να παίρνει μοτέρ από την Ferrari. Μια επιλογή είναι η εταιρεία να αφοσιωθεί στο λανσάρισμα υβριδικών ή ηλεκτρικών οχημάτων, ωστόσο οι άνθρωποι της μάρκας λέγεται πως δεν θέλουν να μετατρέψουν την Maserati σε μια φίρμα που θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα.