Νο 1 εταιρεία υβριδικών της Ευρώπης είναι η Toyota και το πρώτο μοντέλο είναι δικό της. Λόγος γίνεται για το «made in England» Auris, που πέρσι πούλησε 74.415 «κομμάτια», 12% περισσότερα από ότι το 2014.
Υβριδική έκρηξη
2.222 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2016)
Οι εταιρείες προσπαθώντας να πιάσουν τα όλο και αυστηρότερα όρια εκπομπών CO2, στρέφονται μαζικά προς τα υβριδικά μοντέλα. Δείτε τι συμβαίνει ήδη στην Ευρώπη, αλλά και τι λένε οι προβλέψεις για το μέλλον.
Οι πωλήσεις των υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ευρώπη, αναμένεται να τριπλασιαστεί στην επόμενη τριετία, ξεπερνώντας τα 750.000 οχήματα. Ο λόγος είναι πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πασχίζουν να πιάσουν τα αυστηρότερα όρια εκπομπών CO2, τα οποία θα αρχίσουν να ισχύουν το 2020.Πέρσι, υπήρξε στη Γηραιά Ήπειρο μια αύξηση στη ζήτηση για οχήματα με εναλλακτικές πηγές ενέργειας, της τάξης του 22%, με τις συνολικές ταξινομήσεις να φτάνουν στις 280.000. Σε αυτό βοήθησαν πολύ τα plug-in hybrid μοντέλα, καθώς πέρσι πουλήθηκαν 96.451 μοντέλα, μια επίδοση που συνιστά αύξηση 163%. Οι συνολικές πωλήσεις όλων των ειδών υβριδικών μοντέλων έφτασαν πέρσι στις 402.775 μονάδες, 54% περισσότερες από ότι το 2014!Νο 1 της κατηγορίας των plug-in υβριδικών παρέμεινε το Mitsubishi Outlander PHEV με 31.214 μονάδες, 57% περισσότερες από ότι το 2014. Στην πρώτη του πλήρη χρονιά, το Volkswagen Golf GTE σκαρφάλωσε στη 2η θέση, ακολουθούμενο από το «αδελφό» Audi A3 e-tron. Το VW Group διαθέτει επίσης και το VW Passat GTE, το οποίο τερμάτισε στην 7η θέση των plug-in υβριδικών μοντέλων της Ευρώπης.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΗ μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης για plug-in hybrid μοντέλα και η 3η παγκοσμίως, είναι αυτή της Ολλανδίας. Εκεί δίνονται φοροαπαλλαγές έως και 7.000 ευρώ το χρόνο για αυτά τα μοντέλα και έτσι μόνο πέρσι πουλήθηκαν 37.048 μοντέλα. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως μέχρι το 2018 στην Ευρώπη θα πωλούνται ετησίως σχεδόν 250.000 plug-in υβριδικά το χρόνο.Η μεγαλύτερη αγορά για υβριδικά κάθε είδους είναι το Ην. Βασίλειο, όπου πέρσι πουλήθηκαν 62.871 σχετικά οχήματα, 40% περισσότερα από ότι το 2014. Η Γερμανία βρίσκεται στην 4η θέση της λίστας και το Βέλγιο στην 9η, έχοντας παράλληλα και το χαμηλότερο ποσοστό αύξησης, μόλις 10%.Νο 1 εταιρεία υβριδικών της Ευρώπης είναι η Toyota και το πρώτο μοντέλο είναι δικό της. Λόγος γίνεται για το «made in England» Auris, που πέρσι πούλησε 74.415 «κομμάτια», 12% περισσότερα από ότι το 2014. Ενδεικτικό της κυριαρχίας της Toyota είναι πως στο Top 10, τα 8 είναι του ομίλου της. Οι Toyota και Lexus πούλησαν πέρσι από κοινού στην Ευρώπη 209.000 υβριδικά οχήματα, μια επίδοση που φυσικά αποτελεί ρεκόρ. Μαζί με τα Auris, Prius και Yaris (Νο 2), η Toyota διαθέτει και μια υβριδική έκδοση του RAV4.
Νο 1 της κατηγορίας των plug-in υβριδικών παρέμεινε το Mitsubishi Outlander PHEV με 31.214 μονάδες, 57% περισσότερες από ότι το 2014.