2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Toyota έσπασε το φράγμα των 10 εκατομμυρίων υβριδικών μέσα σε 20 χρόνια.
Σπάει ρεκόρ η Toyota
16.166 Επισκέψεις στο άρθρο
H Τoyota είναι ο Νο1 κατασκευαστής υβριδικών στον κόσμο, αφού η ιαπωνική φίρμα κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 10.000.000 πωλήσεων πριν καλά-καλά κλείσουν 20 χρόνια από τη διάθεση του εμβληματικού Prius.
Εδώ και μια εικοσαετία, η Toyota κρατάει τα σκήπτρα των υβριδικών πωλήσεων από τη διάθεση της πρώτης γενιάς Prius, πίσω στο Δεκέμβριο του 1997. Το ορόσημο των 10 εκατ. πωλήσεων υβριδικών Toyota έσπασε από τον περασμένο Ιανουάριο και στόχος για την ιαπωνική φίρμα είναι πλέον τα 15.000.000 μέχρι το 2020. Μάλιστα από τα 10 εκατ. υβριδικών το 1 εκατ. επιτεύχθηκε μόλις 9 μήνες μετά από το όριο των 9 εκατ.! Η προσπάθεια άμβλυνσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων είναι κάτι που για την Toyota αποτελεί προτεραιότητα εδώ και καιρό και γιΆ αυτόν τον λόγο ενθαρρύνει την υιοθέτηση μαζικής διάθεσης υβριδικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Η Toyota ξεκίνησε με το Coaster Hybrid EV, τον Αύγουστο του 1997 και το Toyota Prius - το πρώτο επιβατικό υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο - τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Από τότε, τα υβριδικά αυτοκίνητα της Toyota βρίσκουν τεράστια απήχηση ανάμεσα στους καταναλωτές παγκοσμίως.
Εν αρχήν το Prius
Το Prius αποδείχτηκε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στους πελάτες, που έγινε και συνώνυμο με «το αυτοκίνητο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον». Το Υβριδικό Σύστημα της Toyota (Toyota Hybrid System, THS), το οποίο ενσωματώθηκε στην πρώτη γενιά Prius, εξελίχθηκε σε THS II το 2003, και στη συνέχεια εφαρμόστηκε σΆ ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων της Toyota. Ακολουθώντας την εξελικτική διαδικασία η 3η γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota ήταν ακόμη πιο αποδοτική, αλλά ταυτόχρονα και πιο οικονομική, όταν λανσαρίστηκε το 2009. Η 4η γενικά του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της ΤΟΥΟΤΑ, που από το 2015 υπάρχει μέχρι σήμερα, έχει υποστεί εκτενείς μετατροπές για βελτίωση της απόδοσης, μείωση βάρους και ενίσχυση των επιδόσεων.
Η Toyota εκτιμά ότι η χρήση των υβριδικών αυτοκινήτων - αντί των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιου μεγέθους - έχει συνεισφέρει στη μείωση κατά 77 εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2, και έχει σώσει περίπου 29 δις λίτρα βενζίνης. Η Toyota ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα πρόκληση για το περιβάλλον, που λέγεται Toyota Environmental Challenge 2050, στο οποίο καθορίζονται οι προκλήσεις που θα αναλάβει, με στόχο την μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων στο παγκόσμιο περιβάλλον. Απώτερος στόχος είναι οι μηδενικές επιπτώσεις, συμβάλλοντας, έτσι, στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας. Αυτό αποδεικνύει την αντοχή μιας τεχνολογίας που αναδύεται τώρα ως η κύρια λύση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και άλλων ρύπων. Στην Ελλάδα η Toyota είναι η μόνη εταιρεία με υβριδικό μοντέλο σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες και η γκάμα της αποτελείται από τα: Prius, Υaris, Auris, C-HR και RAV4.
"Τα υβριδικά Toyota έχουν συνεισφέρει στη μείωση κατά 77.000.000 τόνους του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και περίπου κατά 29.000.000.000 λίτρα βενζίνης παγκοσμίως."Το υβριδικό σύστημα της Toyota με μια ματιά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εν αρχήν το Prius
Το Prius αποδείχτηκε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στους πελάτες, που έγινε και συνώνυμο με «το αυτοκίνητο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον». Το Υβριδικό Σύστημα της Toyota (Toyota Hybrid System, THS), το οποίο ενσωματώθηκε στην πρώτη γενιά Prius, εξελίχθηκε σε THS II το 2003, και στη συνέχεια εφαρμόστηκε σΆ ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων της Toyota. Ακολουθώντας την εξελικτική διαδικασία η 3η γενιά του υβριδικού συστήματος της Toyota ήταν ακόμη πιο αποδοτική, αλλά ταυτόχρονα και πιο οικονομική, όταν λανσαρίστηκε το 2009. Η 4η γενικά του πλήρως υβριδικού συστήματος κίνησης της ΤΟΥΟΤΑ, που από το 2015 υπάρχει μέχρι σήμερα, έχει υποστεί εκτενείς μετατροπές για βελτίωση της απόδοσης, μείωση βάρους και ενίσχυση των επιδόσεων.
Η Toyota εκτιμά ότι η χρήση των υβριδικών αυτοκινήτων - αντί των συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιου μεγέθους - έχει συνεισφέρει στη μείωση κατά 77 εκατομμύρια τόνους εκπομπών CO2, και έχει σώσει περίπου 29 δις λίτρα βενζίνης. Η Toyota ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα πρόκληση για το περιβάλλον, που λέγεται Toyota Environmental Challenge 2050, στο οποίο καθορίζονται οι προκλήσεις που θα αναλάβει, με στόχο την μείωση των αρνητικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων στο παγκόσμιο περιβάλλον. Απώτερος στόχος είναι οι μηδενικές επιπτώσεις, συμβάλλοντας, έτσι, στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας. Αυτό αποδεικνύει την αντοχή μιας τεχνολογίας που αναδύεται τώρα ως η κύρια λύση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και άλλων ρύπων. Στην Ελλάδα η Toyota είναι η μόνη εταιρεία με υβριδικό μοντέλο σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες και η γκάμα της αποτελείται από τα: Prius, Υaris, Auris, C-HR και RAV4.
Παγκοσμιες πωλησεις 2017: 1η θεση Toyota 8.713.629, 2η θεση VW (ΟΧΙ VW GROUP!) 6.832.840! Σε γκρουπ παλι δεν σας συμφερει διοτι το VW Group (VW, Audi, Seat, Skoda, Lamborghini, Porche, Bentley, Bugatti) εκανε 10.413.355 και βγαινει και καλα πρωτο. Αν γκρουπαρουμε ομως μονο 3 ιαπωνικες μαρκες οπως την 1η Toyota, την 4η Honda (5.162.598) και την 5η Nissan (5.142.398) φτανουμε στις 19.018.625 πωλησεις! Οταν μιλανε τα νουμερα καθε σχολιο ειναι περιττο.
Ποια ρεκόρ σπάει η Toyota; Εδώ βγήκε το καινούργιο Golf πλάκα κάνεις; Που ξέρουν αυτοί στην Ιαπωνία από αυτοκίνητα.... χαχαχαχαχα!!!!! Τους γλεντάει καλά η Toyota!!!
Ενα μεγαλο μπραβο στους Ιαπωνες που εχουν οικολογικη συνειδηση και εχουν μειωσει με την πρωτοποριακη υβριδικη (και την υδρογονοκινητη προσφατα) τεχνολογια τους το φαινομενο του θερμοκηπιου οταν καποιοι βορειοι σκαρφιζονται κομπινες για να καμουφλαρουν τις μετρησεις των ρυπογονων αυτοκινητων τους. Οσο για το design σαρωνουν τα βραβεια σχεδιασης διεθνως λογω του συνδυασμου υψηλης τεχνολογιας και αισθητικης οταν οι βορειοι εχουν μεινει ακομα στην εποχη των παγετωνων.
Οτι και να λενε μερικοί που μισουν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα για τρεις δεκαετίες οι ιαπωνικές εταιρείες καναν παρτι 1970-2000 οπως ειπε σε ενα ντοκιμαντέρ που έκανε ο Jeremy Clarkson. Οπότε I''ll be back motherfuc.......s.
Συμφωνώ με τον "Ηλίας 10/01/2018, 01:06" ανασχετικός παράγοντας είναι το ιδιόμορφος εξωτερικός σχεδιασμός των αυτοκινήτων. Σε κάτι πιο "κλασσικό" θα πουλούσαν περισσότερο τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Ελπίζω να μην μείνει πίσω στην ψηφιακή εποχή. Στην Αμερική κράζουν την Toyota γιατί είναι η μόνη εταιρεία που δεν υποστηρίζει το Android Auto. Αυτό κάνει την multimedia οθόνη του αυτοκινήτου προέκταση του κινητού σου . Π.χ το google maps του κινητού σου απεικονίζεται στο αυτοκίνητο. Η Toyota έχει δικό της αστείο app και σε χρεώνει για το navigation και τα updates.
Ρε πάνο, στα υβριδικά είναι πρώτη, στις συνολικές πωλήσεις η vw την ξεπέρασε, χαλάρωσε με το κόλλημα.
Δεν βλέπεται κανένα από τα πέντε. Κακάσχημα όλα τους. Πιο άσχημα δεν γίνονται.