ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τέσσερις πλατφόρμες για ηλεκτρικά ετοιμάζει η Stellantis

Τέσσερις πλατφόρμες για ηλεκτρικά ετοιμάζει η Stellantis

1.636 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2022)

Η Stellantis αναπτύσσει τέσσερις πλατφόρμες πάνω στις οποίες θα μπορούν να βασιστούν τόσο ηλεκτρικά όσο και συμβατικά μοντέλα. Οι δύο μικρότερες πλατφόρμες θα κατασκευαστούν στην Ευρώπη.

Oι δύο μικρότερες θα αναπτυχθούν στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη θα κατασκευάσει τις νέες της πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων με όνομα STLA Small και STLA Medium, όπως δήλωσε ο CEO του ομίλου Stellantis κ. Carlos Tavares.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Για ηλεκτρικά αλλά και για συμβατικά αυτοκίνητα εάν χρειαστεί

Οι νέες πλατφόρμες χαρακτηρίζονται από τη Stellantis ως «BEV by design», που σημαίνει ότι αναπτύσσονται κυρίως για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, αλλά θα μπορούσαν επίσης να υποστηρίξουν εκδόσεις με μοτέρ εσωτερικής καύσης, όταν αυτό είναι απαραίτητο. Ερωτηθείς από την Automotive News Europe εάν οι άλλες δύο επερχόμενες πλατφόρμες STLA Large και STLA Frame θα αναπτυχθούν στη Βόρεια Αμερική, ο Tavares χαμογέλασε αλλά δεν έδωσε άμεση απάντηση.

Ο Tavares επιβεβαίωσε πάντως ότι η Stellantis θα κατασκευάσει συνολικά τέσσερα μοντέλα πάνω στην STLA Medium πλατφόρμα για τρεις από τις μάρκες του ομίλου στο εργοστάσιό της στο Melfi, στη νότια Ιταλία. Ήδη γνωρίζουμε πως τα δύο από τα τέσσερα θα αφορούν την DS και πως τα άλλα δύο θα αφορούν τις Lancia και Opel

Τα χαρακτηριστικά κάθε πλατφόρμας

Οι τέσσερις νέες πλατφόρμες αναμένεται να υποστηρίξουν την παραγωγή έως και 2 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως. «Οι τέσσερις πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί με υψηλό επίπεδο ευελιξίας και κοινής χρήσης ανταλλακτικών», δήλωσε ο επικεφαλής του ιταλικού τμήματος της Stellantis, Santo Ficili, τον περασμένο Οκτώβριο. «Με αυτόν τον τρόπο, κάθε πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίζει έως και 2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων κάθε χρόνο».

Ας δούμε τα χαρακτηριστικά τους:

STLA Small: Τα οχήματα σε αυτήν την πλατφόρμα θα έχουν μήκος 3.500 έως 4.300 χλστ. και μπαταρίες χωρητικότας από 37 έως 82 κιλοβατώρες με αυτονομία έως και 500 km. Θα την χρησιμοποιούν μικρά οχήματα κυρίως από Citroen, DS, Fiat, Lancia, Opel και Peugeot. Πρόκειται να κάνουν το ντεμπούτο τους στις αρχές του 2026.

STLA Medium: Τα οχήματα θα έχουν μήκος 4.350 έως 5.000 χλστ. και μπαταρίες 87 έως 104 kWh με αυτονομία έως 700 km. Θα την χρησιμοποιούν compact και μεσαίου μεγέθους μοντέλα. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2024.

STLA Large: Τα οχήματα στην πλατφόρμα αυτή θα έχουν μήκος 4.650 έως 5.400 χλστ., πακέτα μπαταριών 101 έως 118 kWh και αυτονομία έως 800 km. Προορίζεται για μεσαία και μεγάλα οχήματα υψηλών επιδόσεων, για τις μάρκες Alfa Romeo, Chrysler, Dodge και Jeep. Το πρώτο λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το 2024, με ένα μοντέλο που προσδιορίζεται ως «performance muscle car» για την Dodge, σύμφωνα με το σχέδιο «Dare Forward 2030» του Stellantis που ανακοινώθηκε την 1η Μαρτίου.

STLA Frame: Στην πλατφόρμα αυτή τα αυτοκίνητα θα έχουν μήκος 5.400 έως 5.900 χλστ., πακέτα μπαταριών από 159 έως πάνω από 200 kWh και αυτονομία έως 800 km. Θα χρησιμοποιηθεί για τις μάρκες Ram και Jeep για SUV και pick-up. Το ντεμπούτο του πρώτου οχήματος με αυτή την πλατφόρμα έχει προγραμματιστεί να γίνει το 2024.

Κάθε κατηγορία αυτοκινήτου θα έχει την δική της πλατφόρμα
- Για ηλεκτρικά αλλά και για συμβατικά αυτοκίνητα εάν χρειαστεί
- Οι δύο μικρότερες πλατφόρμες θα αναπτυχθούν στην Ευρώπη
- Δείτε τα χαρακτηριστικά της καθεμιάς
Ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους κατασκευής αυτοκινήτων έχει ρίξει όλο του το βάρος στα ηλεκτρικά. Υπάρχει ακόμη ελπίδα για βενζίνη και diesel;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
LEAO TEST